Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-06-2024 09:31:00 |
Składania : | 21-06-2024 08:00:00 |
Otwarcia : | 21-06-2024 08:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Wykonawca
zobowiązany jest do posiadania właściwego certyfikatu akredytacji.
2. Wykonawca
musi być podmiotem upoważnionym przez wytwórcę lub autoryzowanego
przedstawiciela do wykonywania okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej
obsługi serwisowej, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji,
sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa przedmiotu umowy.
3. Zamawiający wymaga wykonania przeglądu technicznego 2 razy w ciągu roku.
4. Umowa ma być zawarta na czas określony, do dnia 31.12.2025r.
5. Cena ma obejmować koszt wykonania jednego przeglądu wraz z dojazdem do siedziby Zamawiającego i usługi serwisowej, w tym w szczególności:
1) zapewnienie reakcji zdalnej w razie występowania takiej możliwości w czasie nieprzekraczającym 8 godzin
2) zapewnienia pomocy telefonicznej
6. Zamawiający wymaga wykonania napraw bieżących w razie wystąpienia awarii. Koszt usunięcia awarii, w tym koszt części zamiennych, będzie uzależniony od rodzaju i zakresu wykonanej usługi. Zamawiający wymaga zapewnienia reakcji na naprawę w czasie dwóch dni roboczych.
7. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy zakupowej.
8. Prowadzone postępowanie nie musi się zakończyć wyborem oferty Wykonawcy.
9. Zamawiający wymaga podania ceny netto za 1 przegląd.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty