Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 14-06-2024 13:29:00 |
Składania : | 21-06-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
CHARAKTERYSTYKA
Usługa polegająca na wymianie automatyki
centrali wentylacyjnej BS-6(50)-P
w pomieszczeniu U-015 budynku „U” (stołówki) Szkoły Policji w Katowicach. W
zakres prac wchodzi modernizacja i rozbudowa automatyki HVAC centrali
wentylacyjnej, która obejmuje wymianę sterowników i części okablowania, gdzie
zmodernizowana centrala obsługiwana będzie za pomocą nowego interfejsu, który będzie
umożliwiał odczyt wszystkich parametrów pracy, temperatur, wydatków etc. oraz
sterowanie pracą centrali będzie możliwe za pomocą harmonogramu. Zakres
niniejszej usługi obejmuje również uruchomienie i sprawdzenie centrali
wentylacyjnej.
Przewidywane do wymiany elementy automatyki:
1. Szafa automatyki z nowymi
czujnikami – 1 szt. 2. Panel sterujący – 1 szt. 3. Częściowa wymiana okablowania –
1 kpl. 4. Siłowniki przepustnic – 2 szt. 5. Siłownik zaworu – 1 szt. 6. Zawór 3-drogowy – 1 szt. 7. Presostaty (filtry/wentylatory)
– 2 szt. |
8. Falowniki
LG/LS 11kW (Modbus) – 1 szt
W załączniku zdjęcia tabliczek znamionowych
centrali.
UWAGA! Warunkiem koniecznym do złożenia oferty
jest wzięcie udziału w wizji lokalnej, która odbędzie się dnia 18 czerwca o godz. 10:00.
WYMAGANIA,
WARUNKI
Warunkiem złożenia
oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji
dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca
wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich
przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań
i warunków proszony jest o nieskładanie
oferty.
2.
Wykonawca
wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.
3. Dojazd Wykonawcy do
Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.
4. Wykonawca oświadcza, iż
znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do wykonania zlecenia.
5. Wykonawca zobowiązany
jest wykonywać zlecenie w dniach roboczych
od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 15.00 po wcześniejszym uzgodnieniu
z Zamawiającym.
6.
Potwierdzeniem wykonania usługi będzie protokół
uwzględniający wszystkie wykonane czynności objęte przedmiotem zlecenia wraz z
ich podsumowaniem, zaakceptowany przez Zamawiającego.
7.
Warunkiem dokonania płatności i wystawienia faktury
będzie zaakceptowany przez Zamawiającego protokół potwierdzający wykonanie
zlecenia.
8.
Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane prace na
okres co najmniej
24 miesięcy.
9.
Wykonawca powinien posiadać odpowiednie i aktualne
świadectwa kwalifikacyjne do wykonywania niniejszej usługi.
10. Zamawiający przewiduje przeprowadzenie aukcji bądź licytacji na
platformie zakupowej.
KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA
1.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za
zwłokę w wykonaniu zlecenia w wysokości 2% wynagrodzenia za każdy dzień zwłoki.
2.
W przypadku gdy zwłoka w realizacji zlecenia przekroczy
10 dni Zamawiający może odstąpić od zlecenia z przyczyn za które
odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
3.
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za odstąpienie
od realizacji zlecenia z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20%
wartości zlecenia.
4.
Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z
faktury kwot wynikających z kar umownych określonych w zleceniu.
DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść
zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszego zlecenia, a
będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.
INFORMACJA
Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy.
Osobą upoważnioną do przez Zamawiającego do
kontaktowania się z Wykonawcami jest Pani Natalia Lieber, tel. 47 851 64 66
od poniedziałku do piątku w godzinach
8:00 – 15:00.
TERMIN REALIZACJI : 30 dni od podpisania zlecenia.;
WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Komunikaty