Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie ofertowe z dnia 19 czerwca 2024 r. Kompleksowe wykonanie urządzeń zabawowo-sportowych oraz dostawy i montażu urządzeń na terenie placówki ZSS przy ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3 w Świdnicy.

Urszula Łomńska
Starostwo Powiatowe w Świdnicy Oddział: Zespół Szkół Specjalnych w Świdnicy
Termin:
Zamieszczenia : 19-06-2024 10:47:00
Składania : 28-06-2024 10:00:00
Otwarcia : 28-06-2024 10:30:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1. Opis przedmiotu zamówienia:

 

Kod CPV

37410000-5 Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

37530000-2 Artykuły do zabaw na wolnym powietrzu

45112723-9 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

51121000-6 Usługi instalowania sprzętu do ćwiczeń fizycznych

 

Realizacja zamówienia obejmuje trzy zadania:

 

1. URZĄDZENIE ZABAWOWE – tor przeszkód dla dzieci od 5 do 9 lat

 

2. SIŁOWNIA ZEWNĘTRZNA  – 6 urządzeń

(typu: orbitrek, biegacz, wioślarz, prasa nożna, wyciąg górny + wyciskanie, wahadło + twister)

 

3. ZESTAW DRĄŻKÓW, DRABINEK, PORĘCZY DO KALISTENIKI

 

               Urządzenia jak i montaż urządzeń wykonane zgodne z polską normą - dopuszczone do użytkowania w szkole.

 

               Oferta winna obejmować komplet robót i materiałów w zakresie zgodnym z dokumentacją techniczną oraz wszelkie roboty pomocnicze i towarzyszące niezbędne do wykonania w/w robót. Ofertę prosimy przedstawić jako łączną wartość.

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w zapytaniu ofertowym, formularzu rzeczowym oraz projekcie umowy.

Terminy realizacji zamówienia: do dnia 31 sierpnia 2024 r.

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe.doc doc 1339.5 2024-06-19 10:47:00 Postępowanie
Projekt umowy.doc doc 64.5 2024-06-19 10:47:00 Postępowanie
Formularz (wzór) oferty.doc doc 74.5 2024-06-19 10:47:00 Kryterium
Formularz rzeczowy.doc doc 1267.5 2024-06-19 10:47:00 Kryterium

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty

Formularz (wzór) ofe [...].doc

Formularz rzeczowy.d [...].doc

0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 171