Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BOR13.2308.96.2024 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących

Andrzej Trela
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Oddział: Świętokrzyski Oddział Regionalny
Termin:
Zamieszczenia : 21-06-2024 13:26:00
Składania : 02-07-2024 23:55:00
Otwarcia : 03-07-2024 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny lub osobiście pod adresem Agencja Restrukturyzacji i

Modernizacji Rolnictwa Świętokrzyski Oddział Regionalny, ul. Warszawska 430, 25-414 Kielce lub na adres e_mail: swietokrzyski@arimr.gov.pl poprzez złożenie wypełnianego i podpisanego formularza ofertowego będącego załącznikiem do zapytania ofertowego.


UWAGA:           W przypadku złożenia oferty poprzez formularz elektroniczny należy do oferty dołączyć wypełniony i podpisany formularz ofertowy będący załącznikiem do zapytania ofertowego. (brak wypełnionego formularza może skutkować odrzuceniem oferty)


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 41 349 09 70 w godzinach od  9:00 do 13:00

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
096-2302-001 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - formularz edytowalny.docx docx 204.1 2024-06-21 13:26:00 Postępowanie
096-2302-001 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - Zapytanie ofertowe.pdf pdf 623.89 2024-06-21 13:26:00 Postępowanie
096-2302-001 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - Odpowiedzi na pytania.pdf pdf 212.8 2024-06-25 13:29:45 Publiczna wiadomość
096-2302-001 - Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących - formularz edytowalny skorygowany.docx docx 204.37 2024-06-25 13:29:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-06-25 13:29 Mirosław Ciepliński Świętokrzyski Oddział Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, w związku z wiadomościami zamieszczonymi w dniu 25.06.2024 r. na stronie internetowej prowadzonego postępowania, udziela w przedmiotowym postępowaniu wyjaśnień treści Zaproszenia do składania ofert wraz z modyfikacją formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do Zaproszenia do składania ofert.

096-2302-001 - Zakup [...].pdf

096-2302-001 - Zakup [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących 1. Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących wraz z ich dostarczeniem do wskazanych pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego – szczegółowy wykaz i ilość materiałów objętych przedmiotem zamówienia przedstawia tabela w formularzu ofertowym, zawartym w załączniku nr 1. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 14 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Warunki uczestnictwa - Spełniam(y) warunki dotyczące: • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności; • posiadania wiedzy i doświadczenia; • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; • sytuacji ekonomicznej i finansowej w zakresie opłacania składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz obowiązków wynikających z prawa pracy i przepisów o charakterze społecznym • Wypełniliśmy obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskaliśmy w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 230