Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-06-2024 13:38:00 |
Składania : | 04-07-2024 13:00:00 |
Otwarcia : | 04-07-2024 13:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez
Zamawiającego z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy z dnia 11 września
2019 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2023 r.
poz. 1605 ze zmianami).
1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana siedzisk
ławek zewnętrznych na terenie obiektu szpitalnego przy ul. Gen A. E. Fieldorfa
2 we Wrocławiu, zarządzanego przez Spółkę „Nowy Szpital Wojewódzki”, zgodnie z
załączoną dokumentacją: załączonymi rysunkami poglądowymi, dokumentem zawierającym
zestawienie ilości ławek oraz zestawieniem ich długości – załącznikiem nr 1.
2.Przedmiot
umowy obejmuje w szczególności:
1) zakup i dostawę elementów
siedzisk - lameli kompozytowych o wymiarach 4,5 cm x4,5 cm w kolorze zbliżonym
do istniejącej okładziny siedzisk,
2) demontaż istniejących siedzisk,
3) uzupełnienie elementów
mocujących pod nowe siedziska,
4) montaż nowych siedzisk,
5) utylizację zdemontowanych elementów.
2. Szczegółowy opis oraz warunki dotyczące
Przedmiotu zamówienia, w tym: terminy realizacji, warunki płatności, warunki
gwarancji zostały określone w załączonych projektowanych postanowieniach
umownych - załączniku nr 2.
3.Szczegółowe warunki udziału w zamówieniu oraz
podstawy wykluczenia zawarte są w pkt. 4 i 5 „KRYTERIA i WARUNKI FORMALNE”.
4. Zamawiający wymaga odbycia wizji lokalnej przed
złożeniem oferty. Wizja lokalna możliwa jest od poniedziałku
do piątku, w godzinach od 8:00 do godz. 16:00.Osoba do kontaktów w sprawie
wizji lokalnej: Pani Joanna Piszczek – Habina –tel. 71 306 40 08, kom. 502 496
218, e-mail: joanna.piszczek@nszw.pl
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru
oferty, negocjowania warunków oferty oraz unieważnienia postępowania bez
podania przyczyny i bez ponoszenia skutków prawnych.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy
formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 71 73 59 308
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty