Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 02-07-2024 13:50:00 |
Składania : | 08-07-2024 07:00:00 |
Otwarcia : | 08-07-2024 07:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: DAO.8.10.2024
Starachowice, dnia 01.07.2024
Z A T W I E R D Z A M:
.............................................
(podpis)
Zapytanie ofertowe usługa zajęć plastycznych
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel. 41 275 41 41
|
Zamawiający zastrzega, że o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy działają zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej
Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu, udzielania zamówień, finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Przedmiot zamówienia
1. Zamawiający zleca świadczenie usługi zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 1.
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w formie zajęć plastycznych- działanie wspierające rozwój zainteresowań, integrację, przeciwdziałanie izolacji społecznej, profilaktykę zdrowia psychicznego, aktywność osób starszych 60+, samotnie gospodarujących i opiekunów faktycznych w ramach Projektu nr FESW.09.04-IZ.00- 0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.
3. Usługa polegać będzie na: zorganizowaniu zajęć plastycznych rękodzielniczych dla osób starszych dla podopiecznych klubu Niezapominajka.
4. Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do 31.08.2025 r.
5. Maksymalna szacunkowa ilość usług to 120 godzin– według kalkulacji 20 godzin miesięcznie w okresie trwania zamówienia.
Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Działają na podstawie ustawy lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego- zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 5 sierpnia 2022 r. o ekonomii społecznej
Na potwierdzenie tego Wykonawca złoży potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię decyzji Wojewody właściwego ze względu na siedzibę o posiadaniu wpisu o nadanie statutu Przedsiębiorstwa Społecznego.
2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj.: Wykonawca musi dysponować co najmniej jedną osobą spełniającą warunek od a), b) lub oba jednocześnie
a) Wykształcenie:
wykształcenie średnie
lub
artystyczne, rękodzieło
Na potwierdzenie Wykonawca złoży stosowne dokumenty: scan dyplomów, kursów, oraz dokumenty potwierdzające wymagane doświadczenie itp.
b) posiadanie minimum rocznego doświadczenia zawodowego w pracy w prowadzeniu zajęć plastycznych lub rękodzieła artystycznego.
Na potwierdzenie Wykonawca złoży scan świadectw pracy, umów lub innych dokumentów potwierdzających stosowne doświadczenie.
3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).
Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2
Kryteria oceny ofert.
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie:
Cena (waga 90%) |
Cena brutto |
Doświadczenie (10%) |
zadeklarowanie, udokumentowane przez Wykonawcę doświadczenia powyżej roku punktowane będzie pełny udokumentowany rok doświadczenia |
2. Zasady przyznawania punktów:
a) Cena – 90% (gdzie 1% = 1 pkt)
Ilość punktów dla każdej ocenianej oferty zostanie wyliczona wg poniższego wzoru, gdzie zaokrąglenia dokonane zostaną z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku:
C min
C = ------------------ x 90 pkt
C bad
gdzie:
C - ilość punktów badanej oferty w kryterium cena,
C min - cena oferty (brutto) najniższa spośród wszystkich badanych ofert,
C bad - cena (brutto) badanej oferty
b) doświadczenie – 10% (10 pkt) (punktowane jest doświadczenie powyżej roku)
W ramach kryterium doświadczenie Wykonawca otrzyma punkty za zadeklarowanie i udokumentowane doświadczenie powyżej roku w pracy na stanowisku nauczyciel plastyki lub prowadzenie zajęć z rękodzieła artystycznego.
W powyższym kryterium punkty zostaną przyznane według schematu:
za brak deklaracji Wykonawcy w zakresie doświadczenie – 0 pkt;
za zadeklarowanie przez Wykonawcę doświadczenia jeden rok – 0 pkt;
za zadeklarowanie przez Wykonawcę doświadczenia rok i więcej– 10 pkt; (punktowany będzie tylko pełny rok doświadczenia , w przypadku niepełnego roku ilość punktów będzie wynosiła - 0 pkt)
w przypadku niezłożenia w formularzu jednej z powyższych deklaracji Zamawiający uzna jako brak deklaracji ze stronty Wykonawcy doświadczenia i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 0 pkt.
3. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w ofertach podstawowych.
VII. Informacje dotyczące płatności
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj:
nabywca: Gmina Starachowice, ul. Radomska 45, 27-200 Starachowice, NIP: 664-19-09-150,
odbiorca: Centrum Usług Społecznych, ul. Majówka 21A, 27-200 Starachowice
VII. Inne istotne warunki
Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę Zamawiający skontaktuje się drogą poczty elektronicznej.
Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Komunikaty