Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAO.26.8.12.2024 Świadczenie usługi konsultacji prawnej dla osób przebywających w mieszkaniach treningowych

Iwona Sołyga
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 05-07-2024 14:51:00
Składania : 15-07-2024 07:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275 41 41

email : sekretariat@cus.starachowice.eu


1.       Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień finansowanych ze środków publicznych, których wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł, wprowadzonego Zarządzeniem nr 48/2023 Dyrektora Centrum Usług Społecznych w Starachowicach z dnia 28.12.2023 r. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.


2.       Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi konsultacji prawnej dla osób przebywających w mieszkaniach treningowych na terenie Miasta Starachowice, jako działanie wspierające, przygotowujące osoby do samodzielnego życia, a także dla osób/rodzin doświadczających sytuacji kryzysowej, dotkniętych wykluczeniem z dostępu do mieszkań. Usługa będzie finansowana z projektu nr FESW.09.04-IZ.00-0005/23 pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego na lata 2021-2027.

Usługa konsultacji prawnej będzie obejmowała:

a)       konsultacje z zakresu prawa pracy,

b)       konsultacje z prawa cywilnego,

c)       konsultacje z prawa karnego,

d)       konsultacje z prawa administracyjnego,

e)       konsultacje z prawa ubezpieczeń społecznych,

f)        konsultacje z prawa rodzinnego,

g)       konsultacje z prawa podatkowego,

h)       diagnozę, ocenę, opinie prawne w zależności od problemu,

i)         pomoc w przygotowaniu niezbędnych dokumentów,

j)        udzielanie informacji o obowiązujących przepisach prawa, procedurach postępowań, w zależności od problemu,

k)       opracowanie dokumentacji niezbędnej dla CUS w Starachowicach,

l)         prowadzenie niezbędnych analiz na potrzeby projektu pn. „Społeczne Starachowice – rozwój usług świadczonych przez CUS”.

Usługa będzie świadczona na terenie Miasta Starachowice, w miejscu zamieszkania uczestnika projektu, przez 5 dni w tygodniu z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach 07:00 (najwcześniejsza godzina rozpoczęcia usługi) – 18:00 (najpóźniejsza godzina zakończenia usługi). W wyjątkowych przypadkach usługa może być świadczona w soboty lub/i w niedziele.

Szacunkowa liczba godzin świadczenia usługi doradztwa prawnego w okresie objętym umową będzie wynosiła 210 godzin (średniomiesięcznie 14 godzin).

Czas trwania usługi wynosi 60 minut = 1 godzina, bez wliczania czasu dojazdu do miejsca zamieszkania uczestnika projektu.

Wykonawca będzie świadczył usługę na podstawie zleceń na wykonanie usługi, przekazanych przez Zamawiającego, precyzujących miejsce, termin rozpoczęcia i zakończenia usługi oraz wymiar godzin. Wykonawca zostanie poinformowany o terminie i godzinie świadczenia usługi co najmniej na 3 dni przez dniem faktycznego wykonania usługi.

Wykonawca powinien zapewnić we własnym zakresie wszelkie niezbędne materiały do prawidłowego świadczenia usługi, w tym również środki ochrony osobistej, tj.: płyn do dezynfekcji, maseczkę, jeśli z takich środków Wykonawca korzysta.

Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia „Karty realizacji usług”, (zgodnej z wzorem Zamawiającego), która będzie stanowić załącznik do faktury.

Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia osoby na zastępstwo, przy czym osoba świadcząca usługi w ramach zastępstwa musi mieć kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż osoba skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia.

Wykonawca zobowiązany będzie do stałej współpracy i konsultacji z Zamawiającym na każdym etapie realizacji przedmiotowego zamówienia.

Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zadania zgodnie z polityką horyzontalną UE z uwzględnieniem równości szans kobiet i mężczyzn oraz niedyskryminacji osób niepełnosprawnych. Przy realizacji zadania należy uwzględnić ewentualne potrzeby niepełnosprawnych uczestników, jeżeli takowe wystąpią.

Wykonawca ma obowiązek informowania uczestników o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu państwa.

Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania realizacji przedmiotu zamówienia na każdym etapie realizacji.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności wobec osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami działania z zakresu przetwarzania danych osobowych, przede wszystkim do zachowania pełnej tajemnicy służbowej w zakresie wszystkich informacji, jakie pozyskał w trakcie wykonywania obowiązków.


3.       Termin i miejsce wykonywania przedmiotu zamówienia

Termin świadczenia przedmiotu zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31 sierpnia 2025 roku.

Przedmiot zamówienia realizowany będzie na terenie miasta Starachowice w dwóch lokalizacjach: ul. Widok 10a (4 mieszkania dla rodzin znajdujących się w kryzysie) oraz ul. Słoneczna 20/97 (jedno mieszkanie trzypokojowe dla trzech osób opuszczających pieczę zastępczą).


4.       Kryteria oceny ofert.

4.1.  Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie następującymi kryteriami:

4.1.1.    cena oferty – 60%

4.1.2.    inne kryteria – 40%

a)         Kryterium Jakościowe (D) 20% – Doświadczenie w świadczeniu usługi konsultacji prawnej   indywidualnej  lub grupowej;

b)         Kryterium Jakościowe (Z) 20% – Zatrudnienie/zaangażowanie do realizacji zamówienia w ramach świadczenia usługi konsultacji prawnych  osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy  z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2024.44 z dnia 2024.01.12);

Powyższe kryteria (4.1.2) będą rozpatrywane na podstawie oświadczeń Wykonawcy podanych w formularzu „Dodatkowe kryteria”.

4.2.Zasady oceny oferty w poszczególnych kryteriach.

4.2.1.  Cena oferty – waga 60%

Maksymalną ilość punktów w kryterium „cena oferty” otrzyma oferta z najniższą ceną, pozostałym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów, zgodnie z poniższym wzorem:

               

   Cena najniższa brutto*

Pc = --------------------------------------------------------- X 60 pkt

                  Cena oferty badanej brutto

* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu

gdzie:

Pc – ilość punktów w kryterium „cena oferty” uzyskana przez Wykonawcę, którego oferta podlega ocenie

1 pkt=%


Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty, jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia w okresie trwania umowy.

4.2.2. Inne kryteria

a)    Kryterium Jakościowe (D) 20% – Doświadczenie w świadczeniu usługi konsultacji prawnych (indywidualnych lub grupowych)

Liczba punktów: za doświadczenie w prowadzeniu konsultacji prawnych indywidualnych lub grupowych

2 lata – 5 pkt

3 lata – 10 pkt

4 lata – 15 pkt

5 lat i więcej  – 20 pkt.

gdzie 1pkt=1%


Punktacji podlegać będą lata doświadczenia w świadczeniu usług konsultacji prawnych indywidualnych lub grupowych w wymiarze maksymalnie 5 lat, wykazanie większej liczby lat doświadczenia nie będzie punktowane.

Zamawiający zsumuje okres doświadczenia wykazany przez Wykonawcę w formularzu „Dodatkowe kryteria”, następnie podzieli je przez 12 miesięcy i w ten sposób uzyskane pełne lata będzie oceniał.

W przypadku, gdy Wykonawca w formularzu „Dodatkowe kryteria”:

-  nie wymieni dokładnego okresu  z uwzględnieniem daty (dzień- miesiąc- rok) lub wpisze minimum wymaganych lat,

- poda zakres zrealizowanych usług, które nie będą precyzyjnie odpowiadały wymaganiom określonym przez Zamawiającego,

- nie wpisze imienia i nazwiska osoby świadczącej usługę w formularzu „Dodatkowe kryteria”,

- wpisze więcej niż jednego osoby świadczącej usługę w formularzu „Dodatkowe kryteria”.

 zostanie mu przyznane w tym kryterium 0,00 pkt = 0%

Po ocenie ofert, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zdobyła największą liczbę punktów do uzupełnienia formularza „Wykaz osób”(zgodnego z wzorem Zamawiającego) tj. do przedstawienia danych osoby skierowanej do świadczenia usługi prawnika. Dane zawarte w powyższym formularzu musza być zgodne z danymi przedstawionymi w przedłożonej ofercie.

Zamawiający dopuszcza zmianę osoby świadczącej usługi prawnika przed podpisaniem umowy, tylko w przypadku wystąpienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia na osobę, która będzie musiała wykazać, że spełnia co najmniej takie same warunki, co osoba wskazana w ofercie. Zmianę należy zgłosić Zamawiającemu na piśmie wraz z podaniem wyżej wymienionych informacji.


Wykonawca w powyższym kryterium może otrzymać maksymalnie 20 pkt = 20%


b)      Kryterium Jakościowe (Z) 20% –  Zatrudnienie/zaangażowanie do realizacji zamówienia w ramach świadczenia usług konsultacji prawnych, osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy  z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U.2024.44  z dnia 12.01.2024 r.);

W ramach tego kryterium Wykonawca otrzyma punkty za zadeklarowanie zatrudnienia/zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia według następującego schematu:

- za brak deklaracji Wykonawcy w zakresie  zatrudnienia/zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia w ramach świadczenia usług prawnych – 0 pkt;

- za zadeklarowanie przez Wykonawcę w zakresie zatrudnienia/zaangażowania 1 osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia w ramach świadczenia usług prawnych – 20 pkt;

 - w przypadku niezaznaczenia lub nieodpowiedniego zakreślenia w formularzu „Dodatkowe kryteria” jednej z powyższych deklaracji Zamawiający uzna jako brak deklaracji ze stronty Wykonawcy odnośnie zatrudnienia/zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia i przyzna Wykonawcy w tym kryterium 0 pkt.

Jako realizację wymogu zatrudnienia do realizacji zamówienia osoby niepełnosprawnej, Zamawiający dopuszcza również możliwość oddelegowania do realizacja zamówienia osoby niepełnosprawnej zatrudnionej już u Wykonawcy.

W przypadku braku w formularzu ofertowym oraz w formularzu „dodatkowe kryteria” deklaracji ze strony Wykonawcy, dotyczącego zatrudnienia/zaangażowania osoby niepełnosprawnej do realizacji zamówienia, Zamawiający nie przyzna Wykonawcy punktów w tym kryterium.

Maksymalnie w ramach powyższego kryterium Wykonawca może otrzymać 20 punktów = 20%


4.3.  Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

4.4.  Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w ofertach podstawowych. 


5.       Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

5.1.  nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji a Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa  narodowego (Dz. U. 2023 poz. 1497).

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 1

5.2.  spełniają niżej wymienione warunki  udziału w postępowaniu, tj.:

5.2.1.         posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;

Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje 1 osobą, która będzie zatrudniona/zaangażowana do wykonywania przedmiotu zamówienia i która będzie spełniała łącznie poniższe warunki:

a)       ukończyła studia II stopnia na kierunku prawo;

b)       odbyła aplikację radcowską, adwokacką lub notarialną;

c)       zdała egzamin radcowski, adwokacki lub notarialny;

d)       jest wpisana na odpowiednią listę ( np. lista radców prawnych, lista adwokatów);

e)       posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania zawodu;

f)        posiada pełną zdolność do czynności prawnych;

g)       porozumiewa się w języku polskim.

5.2.2.         posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;

Na potwierdzenie Wykonawca złoży oświadczenie według załącznika nr 2

Ocena warunków udziału w postępowaniu będzie się odbywała zgodnie z zasadą spełnia/nie spełnia.


6.       Informacje dotyczące płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS w Starachowicach. 


7.       Inne istotne warunki

Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa 

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.

Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 3 - Formularz oferty.doc doc 125.5 2024-07-05 14:51:00 Postępowanie
Załącznik Nr 4 - Wzór umowy.pdf pdf 608.32 2024-07-05 14:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 -oświadczenie.docx docx 52.87 2024-07-05 14:51:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 -oświadczenie wykluczenie.docx docx 54.37 2024-07-05 14:51:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usługi konsultacji prawnej dla osób przebywających w mieszkaniach treningowych w okresie od daty podpisania umowy do 31.08.2025 r. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2780 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 60% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - .od daty podpisania umowy do 31.08.2025 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 68