Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie projektu ustalenia klasyfikacji gruntów wraz dokumentacją stanowiącą podstawę zmian w ewidencji gruntów i budynków obr. Parole

Anna Woźnicka
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie Oddział: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Termin:
Zamieszczenia : 08-07-2024 15:37:00
Składania : 15-07-2024 10:00:00
Otwarcia : 15-07-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Pruszków, dnia 08.07.2024 r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający: Powiat Pruszkowski, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30

Przedmiot (cel zamówienia): dokumentacja geodezyjna/postępowanie administracyjne

Opis przedmiotu zamówienia:

 

 „Wykonanie projektu ustalenia klasyfikacji gruntów wraz dokumentacją stanowiącą podstawę zmian w ewidencji gruntów i budynków dla działki ewidencyjnej nr 139 z obrębu Parole, gmina Nadarzyn, powiat pruszkowski, o powierzchni 5,73 ha.

Klasyfikator ustalając zasięg gruntów podlegających klasyfikacji winien uwzględnić, że na obszarze ww. działki prowadzane są prace budowlane (powierzchnia proj. budynków, dróg i chodników wg projektu zagospodarowania działki: 11182,38 m2).”

 

Zamówienie obejmuje (zakres prac):

1)       analizę niezbędnych materiałów stanowiących powiatowy zasób geodezyjny i kartograficzny,

2)       zawiadomienie właścicieli lub władających gruntami o dacie rozpoczęcia czynności klasyfikacyjnych
w terenie z zachowaniem terminu, o którym mowa w § 6 ust. 2 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,

3)       przeprowadzenie czynności klasyfikacyjnych w terenie, o których mowa w § 7 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów

4)       wykonanie dokumentacji fotograficznej w technice kolorowej wykonanych odkrywek glebowych                z przyłożoną łatą mierniczą,

5)       sporządzenie projektu ustalenia klasyfikacji, o którym mowa w § 8 rozporządzenia Rady Ministrów             z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,

6)       wykonanie pomiaru położenia odkrywek glebowych, zasięgów użytków gruntowych lub konturów klasyfikacyjnych oraz sporządzenie dokumentacji do aktualizacji informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków (geodeta uprawniony zakres 1) zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (ma zastosowanie w przypadku stwierdzenia zmian w rodzaju i zasięgu użytków gruntowych lub klasy bonitacyjnej gruntu),

7)       oferent zobowiązany jest do zapewnienia udziału w zamówieniu klasyfikatora gruntów (kod zawodu: 213208) posiadającego udokumentowane doświadczenie i wykształcenie w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia (tj. czynności, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt 1-3 rozporządzenia z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów) oraz kierownika pracy geodezyjnej - geodety posiadającego uprawnienia zawodowe w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 2 ustawy            z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne.

 

Termin realizacji zamówienia: do 30 października 2024 r.

Cena oferty: w cenę należy wliczyć wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, tj. należne cła, podatki, transportu, ubezpieczenia, przechowania, materiałów, eksploatacji, zgłoszenie pracy geodezyjnej itp., a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie Zamawiającego.

 

Sposób przygotowania oferty.

  • Ofertę sporządzić należy w języku polskim,
  • Oferta winna być złożona przez osobę upoważnioną.
  • Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć za pomocą platformy zakupowej Open Nexus dostępną pod adresem platformazakupowa.pl.

·         Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

·         Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

·         Nie uwzględnia się oferty, która została złożona po terminie.

·         Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty.

·         Zamawiający nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.

 

Termin złożenia oferty. ofertę należy złożyć do dnia 15.07.2024 r. (poniedziałek), godz. 10:00.

 

1.       OPIS WYMAGAŃ KONIECZNYCH (warunki wejścia):

Lp.

Warunki konieczne:

Spełnienie warunku/ przedłożenie dokumentu:

1.

Jest wykonawcą prac geodezyjnych w rozumieniu art. 11 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne

(Kod PKD 71.12.Z Działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne)

Wypis z CEIDG / KRS

 

2.

Posiada praktykę zawodową w wykonywaniu prac geodezyjnych, w ramach których opracowano projekty ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów.

Wykonawca wykonał minimum 5 usług w ciągu ostatnich 3 lat polegających na opracowaniu projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów, mapy klasyfikacji (inna mapa do celów prawnych) wraz z operatem technicznym w ramach postępowania administracyjnego w przedmiocie przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów.

 

Kopia protokołów odbioru / referencji wydanych przez organy prowadzące gleboznawczą klasyfikację gruntów (starostowie / prezydenci miast na prawach powiatu) potwierdzających rzetelne i z zachowaniem terminów umownych wykonanie prac klasyfikacyjnych wg warunku koniecznego.

3.

Posiada wykształcenie kierunkowe w zakresie gleboznawstwa i klasyfikacji gruntów lub dysponuje taką osobą

Kopia zaświadczenia/dyplomu o ukończeniu kursu w zakresie klasyfikacji gruntów lub kopia świadectwa ukończenia studiów/studium podyplomowych w zakresie gleboznawczej klasyfikacji gruntów.

4.

Posiada uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 2  ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne: tj. rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych lub dysponuje taką osobą.

Kopia świadectwa nadania uprawnień zawodowych wg warunku koniecznego.

5.

Skierowanie do realizacji pracy osoby posiadającej niezbędne doświadczenie, tj. która wykonała minimum 5 prac w ciągu ostatnich 3 lat polegających na opracowaniu projektu ustalenia klasyfikacji gruntów na podstawie upoważnienia wydanego przez organ prowadzący postępowanie administracyjne w przedmiocie przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów.

Kopia upoważnienia do przeprowadzania czynności klasyfikacyjnych lub kopia referencji w których został wymieniony upoważniony klasyfikator z imienia i nazwiska.

 

2.       OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ ZAMAWIAJĄCY PRZY WYBORZE OFERT:

1) Cena: 70%

2) Kryteria jakościowe - doświadczenia : 15%

3) Kryterium jakościowe – wykształcenia: 15 %

Doświadczenie i wykształcenie osoby (klasyfikatora gruntów) skierowanego do realizacji usługi. 

Przyznawana punktacja za każde dodatkowe opracowanie zrealizowane w ciągu ostatnich 3 lat powyżej warunku koniecznego (5 opracowań), polegające na opracowaniu projektu ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów na podstawie upoważnienia wydanego przez organ prowadzący postępowanie administracyjne w przedmiocie przeprowadzenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów. Na potwierdzenie spełnienia warunku Oferent przedstawi do każdego wskazanego opracowania kopię upoważnienia do przeprowadzania czynności, których mowa w § 5 ust. 1 pkt 1-3 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów, lub kopię referencji w których został wymieniony upoważniony klasyfikator z imienia i nazwiska.

 

Wykaz opracowań Oferent przedstawi zgodnie z Załącznikiem nr 3.

 

Opis wykształcenia Oferent przedstawi w Załączniku nr 2.

 

3.       SPOSÓB OCENY OFERT

Zamawiający dokona oceny ofert według następujących kryteriów, którym przyporządkowano następujące wagi:

 

Lp.

KRYTERIUM

ZNACZENIE w %

1.

CENA (C)

               

            70 %

 

2.

KRYTERIUM DOŚWIADCZENIA (D)

Doświadczenie osoby klasyfikatora gruntów skierowanej do realizacji usługi (wykaz opracowań)

15 %

3.

KRYTERIUM WYKSZTAŁCENIA (W)

Tytuł zawodowy, stopień lub tytuł naukowy osoby klasyfikatora gruntów skierowanej do realizacji usługi (kopia uzyskanego dyplomu w kierunkach studiów wyższych, na których gleboznawstwo jest przedmiotem nauczania: geodezyjnych, rolniczych, przyrodniczych, geologicznych lub leśnych.

15 %

Razem:

100 %

 

W kryterium jakościowym wskazanym w pkt 2 tabeli (D) punkty przyznawane są następująco:

 

5 - opracowań projektów ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów                   0%

6 - opracowań projektów ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów                   3%

7 - opracowań projektów ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów                   7%

8 - opracowań projektów ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów                 11%

9 i więcej - opracowań projektów ustalenia gleboznawczej klasyfikacji gruntów   15%

 

W kryterium jakościowym wskazanym w pkt 2 tabeli (W) punkty przyznawane są następująco:

 

tytułu zawodowy magistra, inżyniera lub magistra-inżyniera                                    3%

stopień naukowy doktora                                                                                            7%

stopień naukowy doktora habilitowanego                                                                 11%

tytuł naukowy profesora                                                                                            15%

 

Liczba punktów przyznana każdej z ocenianych ofert obliczona zostanie wg poniższego wzoru.

Lp = C + D + W

 

gdzie:

Lp - łączna liczba punktów przyznanych ofercie,

C - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - cena,

D - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - doświadczenie,

W - liczba punktów przyznanych ofercie w oparciu o kryterium - wykształcenie,

 

Oferta może uzyskać maksymalnie 70 pkt w kryterium cena, oraz maksymalnie 15 pkt w kryterium jakościowym doświadczenia oraz 15 pkt w kryterium jakościowym wykształcenie.

 

Maksymalnie w  kryteriach można uzyskać 100 pkt.

 

Wykluczenie:

Wykluczeniu z oceny oferty będzie Wykonawca który nie przedstawi dokumentów poświadczających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

 

Odrzucenie oferty:

Odrzuca się ofertę:

  • wykonawcy, który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu;
  • jeżeli jej treść nie odpowiada treści ogłoszenia o zamówieniu;
  • jeżeli jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów ustawy
    o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
  • jeżeli zawiera błędy w obliczeniu ceny lub cenę rażąco niską;
  • jeżeli została złożona w innej formie niż wymagana.

 

Procedura wyjaśnień, uzupełninia i poprawy ofert :

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień każdej ze złożonych ofert.

Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, wzywa się do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Nie dokonuje się wezwania, jeśli mimo złożenia, uzupełnienia, poprawienia dokumentów lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

W ofercie poprawia się oczywiste omyłki pisarskie;

  • oczywiste omyłki rachunkowe;
  • inne omyłki polegające na niezgodności oferty z ogłoszeniem o zamówieniu, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty

 

Wybór oferty najkorzystniejszej

·         Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.

·         Jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym jedynym kryterium oceny ofert jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.

 

Upublicznienie wyników postępowania

1.     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty o:

1)    wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwę, albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawców, którzy złożyli oferty

2)    wykonawcach, których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.

2.     Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamieszcza się informacje, o których mowa powyżej , na platformie zakupowej.

 

Unieważnienie postępowania

1.       Postępowanie unieważnia się, jeżeli:

1)         nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania określone w zapytaniu ofertowym;

2)         przeprowadzone negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy;

3)         cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania;

4)         wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;

5)         zaistniała wada postępowania, która uniemożliwia zwarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia;

2.       O unieważnieniu postępowania albo odstąpieniu od jego prowadzenia informuje się wykonawców, którzy złożyli oferty lub uczestniczyli w negocjacjach oraz zamieszcza informację na platformie zakupowej.

 

 

Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami:

W sprawie przedmiotu zamówienia: Marcin Tkaczuk, , tel. 22 738 15 81

e-mail: marcin.tkaczuk@powiat.pruszkow.pl

                                                             Anna Woźnicka, tel: 22 738 15 91

 

W sprawach przedmiotu zamówienia i proceduralnych: Marta Pliszka, tel. 22 738 15 80

               Aneta Ston, tel: 22 738 15 89

 

 

Załączniki do zapytania ofertowego:

1)       Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy

2)       Załącznik nr 2 – Opis wykształcenia

3)       Załącznik nr 3 - Wykaz opracowań

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 3_Oświadczenie dotyczące osób doświadczenie (MT).docx docx 17.97 2024-07-08 15:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 2_Oświadczenie dotyczące osób kwalifikacji (MT).docx docx 18.19 2024-07-08 15:37:00 Postępowanie
Załącznik nr 1_Oświadczenie dotyczące zrealizowanych usług Oferenta (MT).docx docx 16.6 2024-07-08 15:37:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie projektu ustalenia klasyfikacji gruntów wykonanie projektu ustalenia klasyfikacji gruntów wraz dokumentacją stanowiącą podstawę zmian w ewidencji gruntów i budynków 1 szt. Starostwo Powiatowe w Pruszkowie
ul. Drzymały 30
05-800, Pruszków
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2780 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie 15% zawarty w opisie wymagań (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Wykształcenie 15% zawarty w opisie wymagań (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 16