Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Dostawa mebli na wyposażenie poddasza Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie.

Małgorzata Poluchowicz
Ośrodek Szkolno - Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących
Termin:
Zamieszczenia : 17-07-2024 15:35:00
Składania : 29-07-2024 09:00:00
Otwarcia : 29-07-2024 09:10:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 171.72 2024-07-17 15:35:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 480.81 2024-07-17 15:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do SWZ Formularz oferty.docx docx 19.55 2024-07-17 15:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do SWZ wzor oswiadczenia.docx docx 13.66 2024-07-17 15:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 4a do SWZ specyfikacja dostawy cz. 1.doc doc 61 2024-07-17 15:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 4b do SWZ specyfikacja dostawy cz 2.docx docx 151.63 2024-07-17 15:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 4c do SWZ specyfikacja dostawy cz 3.docx docx 440.68 2024-07-17 15:35:00 Postępowanie
załącznik nr 5 do SWZ projekt mebli cz. 4.zip zip 2088.87 2024-07-17 15:35:00 Postępowanie
korekta SWZ.pdf pdf 184.63 2024-07-18 10:39:57 Publiczna wiadomość
Załącznik nr 4c do SWZ specyfikacja dostawy cz 3_korekta.docx docx 440.75 2024-07-18 10:39:57 Publiczna wiadomość
wyjasnienia tresci SWZ 23_07.pdf pdf 190.7 2024-07-23 18:59:08 Publiczna wiadomość
zmiana tresci SWZ 23_07.pdf pdf 185 2024-07-23 19:15:36 Publiczna wiadomość
zmiana ogloszenia.pdf pdf 42.06 2024-07-23 19:15:36 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 368.47 2024-07-29 09:29:09 Publiczna wiadomość
informacja o wyniku_PZ.pdf pdf 203.41 2024-08-05 14:47:49 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-08-05 14:47 Małgorzata Poluchowicz Informacja o wyniku postępowania

informacja o wyniku_ [...].pdf

2024-07-29 09:29 Małgorzata Poluchowicz Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

2024-07-29 09:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 260000 zł brutto w tym:
część 1: 30.000,00 zł
część 2: 15.000,00 zł
część 3: 79.000,00 zł
część 4: 136.000,00 zł
2024-07-23 19:15 Małgorzata Poluchowicz zmiana terminu składania ofert

zmiana tresci SWZ 23 [...].pdf

zmiana ogloszenia.pd [...].pdf

2024-07-23 18:59 Małgorzata Poluchowicz Wyjaśnienia treści SWZ z 23.07.2024r.

wyjasnienia tresci S [...].pdf

2024-07-18 10:39 Małgorzata Poluchowicz Korekta SWZ (załącznik 4c do SWZ)

korekta SWZ.pdf

Załącznik nr 4c do S [...].docx

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 449