Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wyposażenie Dziennego Domu Senior+

Maria Habrat
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Polityki Społecznej i Zdrowia
Termin:
Zamieszczenia : 10-07-2024 11:27:00
Składania : 18-07-2024 08:00:00
Otwarcia : 18-07-2024 10:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

                                                                                                                                                               

 

PS.8120.5.2.2024.T

Krosno, dnia 10 lipca 2024 r.

 

 

OGŁOSZENIE

dotyczące zamówienia o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych na zakup i dostawę sprzętu do utrzymania lub zwiększenia aktywności ruchowej i sprzętu do ćwiczeń manualnych w ramach Rządowego Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2021 – 2025 – Edycja 2024. Moduł I. Wyposażenie Dziennego Domu Senior+.

 

1.     Zamawiający:

Gmina Miasto Krosno

ul. Lwowska 28a

38-400 Krosno

NIP: 6840013798

 

2. Tryb udzielenia zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargowym, na podstawie § 9 Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych, stanowiącego załącznik do zarządzenia Nr 924/20 Prezydenta Miasta Krosna z dnia 31 grudnia 2020 r. z późn.zm.

Do zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych.

 

3. Opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszego Ogłoszenia.

 

4. Termin realizacji zamówienia:

- rozpoczęcie zamówienia: od dnia podpisania umowy 

- dostawa sprzętu: od dnia 14 października 2024 r. do dnia 7 listopada 2024 r.

 

5. Warunki płatności:

Podstawę do wystawienia faktury stanowić będzie bezusterkowy protokół odbioru przedmiotu umowy dla całego zakresu umowy.

Wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszej umowy zostanie zapłacone przez Zamawiającego na podstawie faktury wystawionej przez Wykonawcę zgodnie z danymi określonymi w umowie, przelewem w terminie 28 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

 

6. Sposób przygotowania oferty:

1)  Ofertę należy sporządzić w języku polskim na załączonym druku „OFERTA” – Załącznik nr 2.

2)  Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną.

3)  Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

4)  Zamawiający  odrzuca oferty, jeżeli:

a)     oferta została złożona po wyznaczonym terminie lub/i w niewłaściwym miejscu,

b)     oferta nie jest sporządzona w języku polskim na załączonym druku „OFERTA”.

5)  W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty związane z prawidłową realizacją przedmiotu zamówienia.

6)  Oferent ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

 

7. Termin i forma złożenia oferty:

1)  Ofertę należy złożyć na formularzu stanowiącym Załącznik nr 2 poprzez Platformę Zakupową Urzędu Miasta Krosna pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 18 lipca 2024 r., do godziny 8:00.

2)  W procesie składania oferty za pośrednictwem platformy Oferent powinien złożyć podpis bezpośrednio na dokumencie przesłanym za pośrednictwem platformy.

3)  Za datę złożenia oferty przyjmuje się datę jej przekazania w systemie (platformie) poprzez kliknięcie przycisku „Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została zaszyfrowana i złożona.

4)  Otwarcie ofert nastąpi elektronicznie w dniu 18 lipca 2024 r. o godzinie 10:00 za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Urząd Miasta  Krosna, ul. Lwowska 28a, pokój nr 212.

5)  Informację z otwarcia ofert Zamawiający udostępni na platformazakupowa.pl w sekcji „Komunikaty” na stronie przedmiotowego postępowania.

 

8. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty:

Zamawiający będzie oceniał tylko oferty niepodlegające odrzuceniu.

Kryterium: cena brutto – 100%.

Wszystkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawca dokonywane będą w PLN.

 

9. Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia:

1) Zamawiający niezwłocznie po wybraniu oferty albo zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru, powiadamia Oferentów o jego wyniku albo o zamknięciu postępowania bez dokonania wyboru;

2) Po dokonaniu wyboru oferty Zamawiający poinformuje Oferentów o wyborze najkorzystniejszej oferty;

3) Po wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający wezwie niezwłocznie Oferenta, który złożył najkorzystniejszą ofertę do zawarcia umowy. Jeżeli z powyższym Oferentem nie zostanie zawarta umowa, Zamawiający może zawrzeć umowę z Oferentem, którego oferta była następna w kolejności.

 

10. Postanowienia końcowe:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

a) zmiany treści ogłoszenia,

b) żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Oferentów po otrzymaniu ofert,

c) wyłącznej interpretacji zapisów zawartych w ogłoszeniu,

d) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny,

e) w przypadku wystąpienia omyłek pisarskich oraz ewentualnych oczywistych omyłek rachunkowych w ofercie Zamawiający zastrzega sobie prawo do ich poprawy.

 

11. Załączniki do ogłoszenia:

 

1) Załącznik Nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia

2) Załącznik nr 2 – Oferta

3) Załącznik nr 3 – Wzór umowy.

 



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 1071.24 2024-07-10 11:27:00 Przedmiot zamówienia
zał. Nr 1 Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 534.27 2024-07-10 11:27:00 Przedmiot zamówienia
zał. Nr 2 wzór oferty.pdf pdf 500.83 2024-07-10 11:27:00 Przedmiot zamówienia
zał. Nr 3 do umowy.pdf pdf 434.69 2024-07-10 11:27:00 Przedmiot zamówienia
zał. Nr 3 wzór umowy z wykonawcą.pdf pdf 602.78 2024-07-10 11:27:00 Przedmiot zamówienia
zał. Nr 2 wzór oferty.docx docx 51.62 2024-07-10 11:27:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Zakup dostawa i montaż sprzętu wg specyfikacji -

Ogłoszenie.pdf

zał. Nr 1 Opis przed [...].pdf

zał. Nr 2 wzór ofert [...].pdf

zał. Nr 3 do umowy.p [...].pdf

zał. Nr 3 wzór umowy [...].pdf

zał. Nr 2 wzór ofert [...].docx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Akceptacja warunków realizacji zamówienia określonych przez Zamawiającego w Ogłoszeniu, w tym wzoru umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 204