Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-07-2024 11:07:00 |
Składania : | 18-07-2024 09:00:00 |
Otwarcia : | 18-07-2024 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
OGŁOSZENIE
Zapraszam Państwa do złożenia oferty na wykonanie zadania pn.: „Usuwanie i pielęgnacja drzew
i krzewów z terenów stanowiących własność Gminy Bolków w 2024 roku”, zgodnie z poniżej określonymi warunkami:
1. Zamawiający
Gmina Bolków
ul. Rynek 1
59-420 Bolków
tel. 757413215, fax. 757413394
e-mail:
um@bolkow.pl
2. Tryb
udzielenia zamówienia
Do
zamówienia nie stosuje się ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605), gdyż wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej
w złotych równowartości kwoty 130 000,00 złotych.
3.
Opis
przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających
na usuwaniu i pielęgnacji drzew
i krzewów z terenów stanowiących własność Gminy Bolków w 2024 roku
w następujących przypadkach:
a) usunięcie
drzewa (w tym złomów i wywrotów) wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po
zakończeniu prac – prognozowana ilość 8 szt. drzew,
b) usunięcie
krzewów wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu prac –
prognozowana ilość
c) wykonanie
pielęgnacji drzewa wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu
prac – prognozowana ilość 5 szt. drzew,
d) wykonanie
pielęgnacji krzewów wraz z uporządkowaniem terenu niezwłocznie po zakończeniu
prac – prognozowana ilość
e) wykonanie
nasadzeń drzew i krzewów wraz z zabezpieczeniem drzew palikami i taśmą –
prognozowana ilość 10 szt. drzew i krzewów.
Prognozowana
ilość wyżej wymienionych usług może ulec zmianie.
4. Termin
wykonania zamówienia
a)
Realizacja zamówienia obowiązywać będzie od dnia
podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.
b) Wykonywanie poszczególnych usług odbywać się będzie na
podstawie odrębnych telefonicznych zleceń stosownie do potrzeb zamawiającego.
c) Termin realizacji każdego zamówienia (zlecenia) ustala się
na 14 dni licząc od daty przyjęcia zlecenia.
5. Dokumenty,
jakie należy dołączyć do oferty, w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych w
niniejszym postępowaniu oferenci zobowiązani są dołączyć do oferty następujące
dokumenty:
a) Wypełniony formularz ofertowy przedmiotu zamówienia za
pośrednictwem platformy zakupowej,
b)
Oświadczenia oferenta, że nie
zalega z opłacaniem podatków wobec urzędu skarbowego, nie zalega z opłacaniem
składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, o prowadzeniu działalności
gospodarczej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej,
c)
Oświadczenie o kwalifikacjach
oraz dysponowaniem odpowiednim sprzętem do wykonywania prac związanych z
wycinką, pielęgnacją oraz nasadzeniem drzew i krzewów.
6. Sposób przygotowania oferty.
a) Oferent jest obowiązany złożyć ofertę zgodnie z wymogami
zapytania ofertowego
do godz. 900
dnia 18 lipca 2024 r. za pośrednictwem platformy zakupowej
(platformazakupowa.pl).
b)
Oferent
może złożyć tylko jedną ofertę.
c)
Ofertę
należy sporządzić w sposób jednoznaczny.
d)
Zamawiający
wymaga by oferent ustosunkował się do każdej pozycji przedmiotu zamówienia w formularzu
ofertowym przedmiotu zamówienia platformy zakupowej.
e)
Zamawiający
nie dopuszcza możliwości zmiany cen w okresie realizacji umowy.
f)
Istnieje
możliwość pobrania oświadczeń i wypełnienia ich wraz z podpisem
i pieczątką firmy, zeskanowania i załączenia do oferty przesłanej z
pośrednictwem platformy zakupowej, które należy przedłożyć w oryginale przed
podpisaniem umowy.
7.
Opis sposobu obliczenia ceny
a)
Cena oferty na każdy rodzaj
usługi wyszczególniony w formularzu ofertowym przedmiotu
zamówienia platformy zakupowej powinna zawierać wartość prac niezbędnych do
wykonania danej usługi.
b)
Oferent jest obowiązany
podać w formularzu ofertowym, w odrębnych pozycjach, cenę jednostkową usługi
brutto (wraz z należnym podatkiem VAT).
8.
Kryteria
wyboru oferty
a)
Przy wyborze oferty zamawiający będzie
kierował się kryterium najniższej ceny.
b)
Przez najniższą cenę rozumie
się najniższą sumę wszystkich wartości zamówienia brutto ujętych
w formularzu ofertowym.
9.
Osoba
uprawniona do kontaktów z wykonawcami
Dodatkowych
informacji związanych z przygotowaniem oferty oraz jej zakresem udziela Podinspektor
ds. zieleni i ochrony przyrody – Justyna Pruszyńska - tel. 75 74 13 213 wew.
101, w godz. od 7.00 do 15.00.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty