Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 12-07-2024 15:27:00 |
Składania : | 19-07-2024 12:00:00 |
Otwarcia : | 19-07-2024 12:10:00 |
Tryb: | Zapytanie o propozycję |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Wojewódzkiej Biblioteki Publicznej - Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu sygnalizacji przeciwpożarowej w siedzibie Zamawiającego, przy ul. Słowackiego 8, 87-100 Toruń.
W ramach rozbudowy, Zamawiający wymaga:
1) Dostawa i montaż gniazd pożarowych Schrack USB 502-1 - 8 szt.
2) Dostawa i montaż czujek pożarowych Schrack MTD 533X - 8 szt.
3) Dostawa i montaż ręcznych ostrzegaczy pożaru Schrack MCP 545X - 1 szt.
4) Dostawa i montaż sygnalizatora akustycznego Schrack - 1 szt.
5) Układanie rur winidurowych o średnicy do 22 mm na gotowym podłożu - ok. 50 m.
6) Wciąganie przewodów YnTKSYekw 1x2x0,8 mm do gotowych rur - ok. 100 m.
7) Przygotowanie i testowanie oprogramowania systemu alarmowego do 10 kroków programowych (instrukcji)
8) Praca próbna i testowanie systemu alarmowego do 10 elementów liniowych
2. Zaoferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym m.in. koszty dostawy, transportu i prac związanych z montażem urządzeń.
3. Zamawiający nie dopuszcza wykonania zamówienia w częściach i wymaga złożenia oferty na cały zakres przedmiotu zamówienia.
4. Wystawienie faktury będzie możliwe po podpisaniu przez obie strony protokołu z realizacji zamówienia. Płatność faktury nastąpi w terminie 30 dni od dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
5. Zamawiający wymaga minimum 24 miesięcy gwarancji na zaoferowany sprzęt.
6. Zamawiający wybierze ofertę na podstawie kryterium ceny - 100%.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty