Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-07-2024 09:49:00 |
Składania : | 31-07-2024 09:44:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie o propozycję |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamawiający – Zakład Wodociągów i Kanalizacji, Spółka z o.o. 71-682 Szczecin, ul Golisza 10, wpisany w Krajowym Rejestrze Sądowym pod nr 0000063704 w Sądzie Rejonowym Szczecin – Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP 851-26-24-854, kapitał zakładowy – 222 334 500,00, kieruje do Państwa firmy zapytanie ofertowe na realizację poniższego zamówienia.
Zamawiający informuje, iż powyższe postępowanie jest prowadzone w oparciu o Zarządzenie nr 9/2021 Dyrektora Generalnego ZWiK Spółka z o.o. w sprawie: Instrukcji udzielania zamówień sektorowych o wartości nie przekraczającej 130 000 zł dla dostaw – z wyłączeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023r. poz. 1605 ze zm.). Wyłączenia dokonano na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 2 wspomnianej ustawy.
Oświadczenie o statusie dużego przedsiębiorcy
Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Szczecinie oświadcza, że posiada status dużego przedsiębiorcy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o przeciwdziałaniu nadmiernym opóźnieniom w transakcjach handlowych (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 935 ze zm.) oraz Załącznika nr 1 do Rozporządzenia Komisji (UE) nr 651/2014 z dnia 17 czerwca 2014 r. uznającego niektóre rodzaje pomocy za zgodne z rynkiem wewnętrznym w zastosowaniu art. 107 i 108 Traktatu (Dz. Urz. UE L 187 z 26.06.2014, str.1, z późn. zm.).
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Inwerter fotowoltaiczny o mocy 27 kW
Inwerter fotowoltaiczny
- inwerter fotowoltaiczny przystosowany do pracy na zewnątrz
- stopień ochrony min IP 65
- moc znamionowa AC min 27kW max
27,6kW
- znamionowe napięcie wyjściowe 3 x 400V AC
- prąd wyjściowy max 45A
- zakres napięcia wyjściowego 380 – 480V AC
- przyłącze AC max 35mm2
- max sprawność nie mniej niż 98,2%
- pobór energii w stanie spoczynku max 16W
- zakres częstotliwości wyjściowej 47 – 63Hz
- wyświetlacz graficzny
- klasa bezpieczeństwa I
- współczynnik zniekształceń harmonicznych max 3%
- ochrona przed odwróconą polaryzacją
- liczba MPPT tracker min 2
- liczba przyłączy DC na MPPT min 2
- max prąd na wejściu MPPT 28A
- zakres napięcia wejściowego DC dla modułu MPP nie mniej niż 200 – 950V
- zintegrowana ochrona przepięciowa DC/AC
- zacisk przyłączeniowy DC
Multi Contact MC4
- zintegrowany rozłącznik DC
- interfejs komunikacyjny RS485 Modbus RTU, Ethernet LAN RJ45 Modbus
TCP
- aplikacja umożliwiająca monitoring pracy i stanów awaryjnych
inwertera
- gwarancja producenta min 10 lat
- instrukcja obsługi w języku polskim
- serwis fabryczny na terenie Polski
WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Termin płatności: 21 dni od daty otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Zamawiający dokona płatności za dostarczony towar w mechanizmie podzielonej płatności
2. Warunki dostawy: Magazyn Główny ul. 1 Maja 37 71-627 Szczecin.
3. Termin dostawy preferowany przez zamawiającego: do 30 dni od daty złożenia zamówienia
4. Wykonawca potwierdzi przyjęcie zamówienia do realizacji drogą elektroniczną e-mail: d.zakrzewski@zwik.szczecin.pl. lub szz@zwik.szczecin.pl
5. Termin związania ofertą: 30 dni
6. Ofertę należy przesłać w formie elektronicznej za pośrednictwem platformy OPEN NEXUS
7 Każdy z wykonawców może zaproponować dowolne wskazane przez niego wykonanie
8. Cena oferty ma być podana w polskich złotych lub w euro i obejmować wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
9. Na potrzeby porównania i oceny ofert cena netto podana w euro zostanie przeliczona przez platformę OPEN NEXUS po aktualnie obowiązującym kursie. Cena netto za przedmiot zamówienia w złotych polskich otrzymana w wyniku powyższego przeliczenia stanowić będzie cenę netto, jaką zamawiający przyjmie na potrzeby porównania i oceny ofert.
10. Wszelkich informacji udziela p. Dominik Zakrzewski tel. 91-44-26-314; 695 150 256.
11. Wykonawca nie musi użyć niniejszego formularza, ale musi w stworzonym przez siebie dokumencie zamieścić m.in. następujące informacje: nazwę przedmiotu zamówienia, cenę jednostkową netto, termin płatności, termin dostawy, termin związania ofertą.
12. W przypadku problemów związanych z obsługą platformy zakupowej OPEN NEXUS należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 17.00, tel. 22 101-02-02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Komunikaty