Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-07-2024 11:53:00 |
Składania : | 08-08-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 08-08-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Krakowski Szpital Specjalistyczny im. św. Jana Pawła II (zwany dalej Zamawiającym) zwraca się z prośbą o przedstawienie oferty kosztowej dla zadania:
„Lokalizacja uszkodzeń i naprawa rurociągów zasilających pionowe sondy gruntowe GPC na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II”.
Opis zamierzenia.
Przedmiotem realizacji jest lokalizacja uszkodzeń rurociągów i naprawa rur podziemnych zasilających pionowe sondy gruntowe stanowiące dolne źródło stanowiska gazowych pomp ciepła dla c.w.u. w Krakowskim Szpitalu Specjalistycznym im. św. Jana Pawła II w Krakowie wg zakresu j.n.:
Lokalizacja wycieków na odcinkach rurociągów wskazanych w załącznikach nr nr 1 i 2 (z rurociągów 2 x 75PE, pomiędzy studniami ZR-ZS1 oraz ZR-ZS2);
Zabezpieczenie terenu prowadzonych prac odkrywkowo-naprawczych zgodnie z BHP i wytycznymi prowadzenia prac budowlanych, na dużym parkingu, na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II;
Prowadzenie prac demontażu kostki brukowej betonowej w rejonie zlokalizowanych uszkodzeń rurociągów oraz odsłonięcie warstw podbudowy we wskazanych (zlokalizowanych miejscach wycieków) lokalizacjach, aż do odsłonięcia rurociągów;
Naprawa (wymiana uszkodzonych fragmentów rur) wytypowanych uszkodzeń rurociągów 2 x 75 PE;
Utylizacja wypompowanego glikolu propylenowego (zanieczyszczonego) z obu układów w ilości do 1000 litrów;
Dostawa i napełnienie rurociągów (między wskazanymi studniami ZR-ZS1 oraz ZR-ZS2) roztworem glikolu propylenowego o stężeniu 25%, po wykonanych naprawach, w ilości do 1000 litrów;
Zasypanie piaskiem i nadbudowa naprawionych rurociągów;
Zagęszczenie podbudowy pod kostkę i ułożenie kostki brukowej /ponownie/ w miejscach gdzie były prowadzone jej demontaże;
Wszystkie zastosowane materiały naprawcze muszą posiadać niezbędne atesty, certyfikaty;
Instalacje należy wykonać zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych cz. II. Instalacje sanitarne i przemysłowe;
Przy wykonywaniu robót instalacyjnych zachować przepisy BHP;
Ciśnienie próby szczelności dla instalacji wynosi: 6 bar (próba wodna);
Po wykonanych i odebranych próbach ciśnieniowych rurociągi napełnić 25% roztworem glikolu do uzyskania odpowiedniego ciśnienia pracy układu.
Termin wykonania usługi 30 dni od daty podpisania umowy.
Termin i miejsce składania ofert
Ofertę należy złożyć do dnia 08 sierpnia 2024 r do godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Prądnickiej 80 w Krakowie w budynku A-V - Dziennik Podawczy lub na platformie zakupowej.
Wykonawca może zaproponować tylko jedną cenę i nie może jej zmieniać. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie cyfrowej lub pisemnej, w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu z opisem:
„ Lokalizacja uszkodzeń i naprawa rurociągów zasilających pionowe sondy gruntowe GPC na terenie Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II, zapytanie ofertowe nr TTR.2232. 145 .2024 – sprawę prowadzi Sekcja Utrzymania Ruchu”.
Wymagania dla Wykonawcy
Wykonawca musi wykazać, że w przeciągu 3 lat wstecz od daty złożenia oferty świadczył bądź świadczy usługi tego typu.
Wykonał co najmniej jedno zlecenie o wartości co najmniej 25.000 zł. brutto w zakresie zawartym w jw. - pisemne potwierdzenie wystawione przez Zamawiającego lub inny dokument potwierdzający zrealizowane zadanie na kwotę j.w.
Zawartość
Oferta Wykonawcy winna zawierać:
Formularz cenowy (Załącznik nr 3)
Poświadczoną realizację zleceń wg opisu w pkt.3.
Zaakceptowany wzór umowy (Załącznik nr 4)
Dodatkowe informacje
1. Zamawiający nie dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych.
2. Wszelkie informacje odnośnie zadania można uzyskać pod numerem telefonu 12 614 35 05 oraz 12 614 34 46 w godzinach 8 – 14.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym Wykonawcą.
5. Prowadzone postępowanie nie stanowi przetargu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego ani ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie jest zobligowany do wyboru jakiejkolwiek oferty, a złożenie oferty nie stanowi podstawy do wystąpienia z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego ze strony podmiotu, który złożył ofertę.
Załączniki:
Załączniki nr nr 1, 2 – schematy rurociągów do naprawy.
Załącznik nr 3 – formularz cenowy
Załącznik nr 4 – wzór umowy
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty