Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-07-2024 12:10:00 |
Składania : | 08-08-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 08-08-2024 11:00:00 |
Tryb: | PL - Tryb Podstawowy (art. 275) |
Rodzaj: | Robota budowlana |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
2024-07-31 10:47 | Piotr Zilbert |
Kłodzko.
31.07.2024
r. Zamawiający: Powiat Kłodzki ul. Okrzei 1 57-300 Kłodzko Postępowanie o zamówienie publiczne pn.: „Wymiana stolarki okiennej w budynku A Zespołu Szkół Technicznych w Kłodzku“. Działając na podstawie art. 284 ust. 2 i ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiająy przekazuje treść zapytań wykonawcy do Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z wyjaśnieniami. 1. Zapytanie: Prosimy o zestawienie do z dokładnie określonymi oknami do wymiany w obrębie tego postępowania, ponieważ z dokumentacji to nie wynika. Jest tam więcej okien niż do wymiany przewiduje postępowanie. Odpowiedź: Zakres objęty postępowaniem przetargowym określa przedmiar robót. 2. Zapytanie: Czy Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania parapetów zewnętrznych jako systemowych stalowych? Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza parapetów zewnętrznych systemowych stalowych. 3. Zapytanie: Jeżeli Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania parapetów zewnętrznych jako systemowe stalowe to prosimy o podanie jakiej grubości blacha tytan-cynkowa jest przez Państwa wymagana. Odpowiedź: Grubość blachy 0,60 mm zgodnie z dokumentacją. 4. Zapytanie: Czy parapety wewnętrzne mają zostać wykonane tak samo jak okna jak sosnowe? Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza: sosna, dąb, buk, jesion (kolor biały). 5. Zapytanie: Jakiej grubości mają być parapety wewnętrzne drewniane? Odpowiedź: Grubość parapetów 3 cm. 6. Zapytanie: Czy budynek będzie wyłączony z użytkowania na czas prowadzenia prac? Odpowiedź: Nie będzie wyłączony. 7. Zapytanie: Jeżeli nie to w jakich godzinach będzie możliwość prowadzenia prac? Odpowiedź: W godzinach 7.00 do 19.00 (wymiana okien poza zajęciami lekcyjnymi, obróbka według ustalonego harmonogramu – wyłączenie z użytkowania poszczególnych klas). |
Komunikaty