Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie pięcioletniego przeglądu stanu technicznego instalacji sanitarnych.

Awatar Pracownika
Spółdzielnia Sąsiedzi
Spółdzielnia Socjalna Sąsiedzi
Termin:
Zamieszczenia : 13-08-2024 12:12:00
Składania : 27-08-2024 10:00:00
Otwarcia : 27-08-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie o ofertę - RFQ
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Spółdzielnia Socjalna Sąsiedzi zaprasza do wzięcia udziału w postępowaniu pod nazwą:

Pięcioletni przegląd stanu technicznego instalacji sanitarnych.

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

Wykonanie obowiązkowych przeglądów stanu technicznego instalacji sanitarnych zgodnie z Ustawą Prawo budowlane art. 62 ust.1 pkt 2 w budynkach zlokalizowanych na terenie Gminy Pieniężno.

Realizacja zobowiązania spoczywającego na właścicielu lub zarządcy obiektu budowlanego wynikająca z  ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r., Dz.U  z 2019 r. t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725, 834

Zakres przedmiotowych prac:

Pięcioletni przegląd stanu technicznego instalacji sanitarnych budynku.

1.    Wymagania dotyczące wykonania przeglądów:

a.    Przeglądu należy wykonać zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, art. 62 ust. 1 pkt.2

b.    Z przeprowadzonego przeglądu Wykonawca sporządzi szczegółowe protokoły wraz z zaleceniami pokontrolnymi,  zwane dalej dokumentacją.

c.     Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dokumentację w wersji papierowej. Dostarczona dokumentacja w wersji papierowej będzie starannie oprawiona.

d.    Wykonawca wykona przeglądy obiektów zgodnie z załącznikiem. Poprzez wykonanie przeglądów rozumie się wykonanie na gruncie czynności przeglądowych obiektów w obecności osób odpowiedzialnych wskazanych przez Zamawiającego, dokonanie stosownych wpisów w książkach obiektów budowlanych, ostatecznym przekazaniem dokumentacji  bez wad i zastrzeżeń po przeprowadzeniu procedury sprawdzenia przez Zamawiającego opisanej poniżej.

e.    Dokumentem potwierdzającym odbiór przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie podpisany z wynikiem pozytywnym Protokół odbioru końcowego.

f.      Zamawiającemu przysługuje prawo wcześniejszego sprawdzenia prawidłowości wykonania przedmiotu zamówienia przed jego odbiorem. Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentacje na podstawie Protokołu przekazania. Zamawiający dokona sprawdzenia przekazanej dokumentacji w terminie do 3 dni roboczych od dnia jej przekazania przez Wykonawcę i powiadomi Wykonawcę, czy wykonany przedmiot zamówienia przyjmuje, czy też uzależnia jego przyjęcie od wprowadzenia zmian.

g.    Wykonawca dokona zmian, o których mowa powyżej, w uzgodnionym przez przedstawicieli Stron terminie (nie dłuższym niż 3 dni robocze) i ponownie przekaże Zamawiającemu dokumentację.

h.    Niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni roboczych od daty przekazania powiadomienia o przyjęciu przedmiotu zamówienia, Strony sporządzą w 2 jednobrzmiących egzemplarzach Protokół odbioru w formie pisemnej.

i.      Miejscem odbioru przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego.

j.      Podpisany z wynikiem pozytywnym Protokół odbioru za wykonane przeglądy będzie stanowił podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT.

k.     Protokoły sporządzone w wyniku kontroli powinny zawierać określenie:

·      stanu technicznego elementów budynków objętych kontrolą,

·      stanu technicznego pozostałych obiektów budowlanych objętych kontrolą,

·      rozmiarów zużycia lub uszkodzenia kontrolowanych elementów,         

·      stanu technicznej sprawności elementów budynku, budowli i instalacji narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działanie czynników występujących podczas użytkowania obiektu.

·      ocenę  ogólnego stanu technicznego budynków i obiektów     

l.         Wykonawca zobowiązany jest posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania ww. przeglądów.

2.       Termin realizacji.

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie przeglądów w terminie do  90 dni od daty podpisania umowy.

3.       Wymagania dotyczące uprawnień i doświadczenia osób, które będą wykonywały przedmiot zamówienia.

a.    zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają stosowne uprawnienia bądź dysponują osobami, które posiadają stosowne i aktualne uprawnienia:

·         zgodnie z  Ustawą Prawo budowlane art. 62 ust. 4-5 kontrole, o których mowa w art. 62 ust. 1, z zastrzeżeniem ust. 4–6a, przeprowadzają osoby posiadające uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności.

b.    Potwierdzeniem spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie załączenie do oferty kopii stosownych aktualnych uprawnień do realizacji przedmiotu zamówienia.

4.         Termin płatności.

a.    Płatność będzie dokonana po bezusterkowym odbiorze dokumentacji  z wykonanych przeglądów technicznych, zgodnie z wymaganiami, o którym mowa w pkt. I.;

b.    Wynagrodzenie będzie płatne na podstawie prawidłowo wystawionej i dostarczonej przez Wykonawcę faktury VAT i dołączonego do niej Protokołu odbioru podpisanego z wynikiem pozytywnym, w terminie 30 dni kalendarzowych od daty jej wystawienia.


Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Łajsy 7 Budynek gminny - 12 lokali mieszkalnych. 1 szt. - (0)
2 Szkolna 10 Wspólnota Mieszkaniowa - 5 lokali mieszkalnych. 1 szt. - (0)
3 Żugienie 24 Budynek gminny - 7 lokali mieszkalnych. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2732 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin wykonania 20% termin wykonania: - 90 dni od podpisania umowy - pkt. - 60 dni o d podpisania umowy - 10 pkt - 30 dni od podpisania umowy - 20 pkt (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 75