Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: I.7013.6.2024.KS „Modernizacja budynku DPS Nr 1 w Krośnie” – pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego

Krzysztof Stańczyszyn
Gmina Miasto Krosno Oddział: Wydział Inwestycji
Termin:
Zamieszczenia : 16-08-2024 08:28:00
Składania : 26-08-2024 10:00:00
Otwarcia : 26-08-2024 11:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

I.7013.6.2024.KS                                                                                                                                                                Krosno, dnia 16.08.2024 r.                                                                                                                                                                                                                       

 


OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


1. Przedmiot zamówienia obejmuje:

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w ramach inwestycji pn.: „Modernizacja budynku DPS Nr 1 w Krośnie”. Zamawiający wymaga zapewnienia i ustanowienia inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie specjalności:

a) konstrukcyjno-budowlanej,

b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.

 

Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będzie również pełnił funkcję koordynatora pozostałych inspektorów nadzoru inwestorskiego.

 

W szczególności wykonawca odpowiedzialny jest za pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, elektrycznej, sanitarnej oraz zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru nad umową na roboty budowlane realizowane w ramach projektu „Modernizacja budynku DPS Nr 1 w Krośnie” za zarządzanie technicznymi, finansowymi i administracyjnymi zadaniami, które będą obejmować przygotowanie, organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Projektu, w tym zapewnienie nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynnościami inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z postanowieniami pozwolenia na budowę i przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane, za prowadzenie kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, wydanymi decyzjami administracyjnymi, zawartymi umowami, warunkami przyłączenia oraz zasadami wiedzy inżynierskiej, w tym dokonywanie kontroli w czasie dostarczania materiałów i urządzeń, które będą niezbędne do realizacji robót, sporządzanie raportów i rozliczeń finansowych umowy.

 

2. Termin realizacji zamówienia:

a)      rozpoczęcie: od dnia podpisania umowy,

b)    zakończenie: 9 miesięcy od dnia podpisania Umowy,


3. Warunki płatności:

Przelew z rachunku bankowego Zamawiającego na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie do 30 dni od daty doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.

 

4. Inne istotne warunki zamówienia:

Określa – Specyfikacja Warunków Zamówienia.

 

5. Warunki wymagane od wykonawcy:

O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą następujące dokumenty:

a)      Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1,

b)      Wykaz personelu do wykonania zamówienia, – Załącznik Nr 2,

 

6. Opis sposobu przygotowania oferty oraz miejsce złożenia:

Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na Platformie pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno na stronie dotyczącej przedmiotowego postępowania do dnia 26 sierpnia 2024r., do godziny 10.00.

Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące zamówienia za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl/pn/krosno. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26 sierpnia 2024r. za pośrednictwem platformazakupowa.pl, w siedzibie Zamawiającego, Krosno, ul. Lwowska 28a, pokój nr 210, o godzinie 11.00.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.docx docx 49.32 2024-08-16 08:28:00 Postępowanie
SWZ + załącznik nr 1, 2, 3.doc doc 267.5 2024-08-16 08:28:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - wzór umowy.doc doc 114.5 2024-08-16 08:28:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2732 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Rozpoczęcie od dnia podpisania umowy, zakończenie 9 miesięcy od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 20