Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP/116/2024 „Sukcesywne dostawy artykułów biurowych na potrzeby Klinik/Oddziałów we wszystkich lokalizacjach Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251”

Termin:
Zamieszczenia : 20-08-2024 14:09:00
Składania : 02-09-2024 10:00:00
Otwarcia : 02-09-2024 10:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik Nr 7 - Formularz asortymentowo - cenowy.xlsx xlsx 40.48 2024-08-20 14:09:00 Postępowanie
ZP_116_2024_Ogłoszenie_o_zamówieniu_Artykuły biurowe.pdf pdf 158.7 2024-08-20 14:09:00 Postępowanie
ZP_116_2024_SWZ_Artykuły biurowe.docx docx 226.84 2024-08-20 14:09:00 Postępowanie
ZP_116_2024_Pytania i odpowiedzi.pdf pdf 473.99 2024-08-26 12:52:05 Publiczna wiadomość
ZP_116_2024_Ogłoszenie_o_Zmianie_Zamówienia_Artykuły biurowe.pdf pdf 38 2024-08-27 13:22:10 Publiczna wiadomość
ZP_116_2024_Pytania i odpowiedzi_2.pdf pdf 494.57 2024-08-29 11:00:47 Publiczna wiadomość
ZP_116_2024_SWZ_Artykuły biurowe_Aktualizacja.docx docx 226.9 2024-08-29 11:01:33 Publiczna wiadomość
Załącznik Nr 7 - Formularz asortymentowo - cenowy_Aktualizacja.xlsx xlsx 40.47 2024-08-29 11:02:16 Publiczna wiadomość
ZP_116_2024_ Zbiorcze zestawienie ofert.pdf pdf 208.01 2024-09-02 11:51:44 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-02 11:51 Jakub Siciński ZP_116_2024_ Zbiorcze zestawienie ofert

ZP_116_2024_ Zbiorcz [...].pdf

2024-09-02 10:00 Komunikat Zamawiającego Kwota przeznaczona na realizację zamówienia: 289 311,39 zł brutto
2024-08-29 11:02 Jakub Siciński Załącznik Nr 7 - Formularz asortymentowo - cenowy_Aktualizacja

Załącznik Nr 7 - For [...].xlsx

2024-08-29 11:01 Jakub Siciński ZP_116_2024_SWZ_Artykuły biurowe_Aktualizacja

ZP_116_2024_SWZ_Arty [...].docx

2024-08-29 11:00 Jakub Siciński ZP_116_2024_Pytania i odpowiedzi_2

ZP_116_2024_Pytania [...].pdf

2024-08-27 13:22 Jakub Siciński ZP_116_2024_Ogłoszenie_o_Zmianie_Zamówienia_Artykuły biurowe

ZP_116_2024_Ogłoszen [...].pdf

2024-08-26 12:52 Jakub Siciński ZP_116_2024_Pytania i odpowiedzi

ZP_116_2024_Pytania [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 376