Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: "Zakup tablicy multimedialnej oraz infokiosku wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją dla Powiatowego Urzędu Parcy w Jarosławiu"

Termin:
Zamieszczenia : 23-08-2024 13:35:00
Składania : 04-09-2024 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 180.74 2024-08-23 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 213.89 2024-08-23 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy.docx docx 107.91 2024-08-23 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - Oświadczenie.docx docx 18.81 2024-08-23 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 - Zgoda.docx docx 28.69 2024-08-23 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 - Projekt umowy.pdf pdf 190.25 2024-08-23 13:35:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 - Opis przedmiotu zamówienia (poprawiony).pdf pdf 213.94 2024-08-27 14:43:58 Postępowanie
Informacja z otwarcia.pdf pdf 22.98 2024-09-05 09:05:49 Publiczna wiadomość
Unieważnienie zapytania.pdf pdf 16.22 2024-09-11 13:18:38 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-09-11 13:18 Anna Rusinek W załączeniu informacja o unieważnieniu zapytania ofertowego.

Unieważnienie zapyta [...].pdf

2024-09-05 09:05 Anna Rusinek W załączeniu informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2024-08-28 13:46 Anna Rusinek Zamawiający wydłużył termin składania ofert do 04.09.2024 r. do godziny 10:00.
2024-08-27 14:43 Anna Rusinek Odpowiadając na pytania, które wpłynęły w postępowaniu:

1. Czy Zamawiający ma doprowadzona instalacje el-log do miejsc montażu urządzeń? Czy też należy to do przedmiotu zamówienia?
Zamawiający we własnym zakresie doprowadzi instalację el-log do miejsc montażu urządzeń.

2. Czy w pkt. 3 OPZ nie występuje przypadkiem omyłka pisarska(...) - pkt. 3 OPZ został poprawiony.

3. Czy Zamawiający dopuści sprzęt i oprogramowanie równoważne? i czy określi jakie ma zestaw spełnić funkcje, może nie wszystkie określone parametry są istotne, bo np. określa w specyfikacji nawet rozmiar otworów montażu Vesa, co nie wpływa w ogóle na funkcjonalność, tak samo jak zestaw portów wejścia i wyjścia określone wydają się zbyt szczegółowo, tak więc prosimy o informację, które parametry są, a które nie są istotne dla spełnienia wymagań Zamawiającego.
Zamawiający wymaga aby sprzęt i oprogramowanie były zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nie dopuszcza się rozwiązań równoważnych. Parametry pozostają bez zmian.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Tablica multimedialna oraz infokiosk wraz z oprogramowaniem, montażem i instalacją Proszę wpisać cenę za całe zamówienie wraz z montażem i instalacją. 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2665 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 24 dni od podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarnacja - Proszę o podanie propozycji. Zamawiający wymaga 24 miesiące, nie krócej niż gwarancja producenta. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 490