Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 26-08-2024 08:12:00 |
Składania : | 02-09-2024 10:00:00 |
Otwarcia : | 02-09-2024 10:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Pruszków,
dnia 26.08.2024 r.
ZAPYTANIE
OFERTOWE
Zamawiający:
Powiat Pruszkowski, 05-800 Pruszków, ul. Drzymały 30
Przedmiot
(cel zamówienia): usługa geodezyjna
Opis
przedmiotu zamówienia:
„Zdjęcia
lotnicze Warszawa ul. Łopuszańska WGN.6821.1.9.2019 w postępowaniu o zwrot
części wywłaszczonej nieruchomości dz. nr ew 66/6 położonej w Warszawie w
dzielnicy Włochy. ”
Zamówienie obejmuje (zakres prac):
Postępowanie o zwrot wywłaszczonej nieruchomości
oznaczonej w ewidencji gruntów
i budynków jako działka nr ew. 66/6 – część z obrębu 2-08-31, położonej w
Warszawie dzielnicy Włochy przy ul. Łopuszańskiej wywłaszczonej na podstawie
decyzji Państwowej Rady Narodowej w m.st. Warszawie z dnia 1 lutego 1971 r.
znak GKM-VII-631/73/70 w trybie przepisów ustawy z dnia 12 marca 1958 r. o
zasadach i trybie wywłaszczania nieruchomości. Przeznaczenie wynikające z
decyzji o wywłaszczeniu pod rozbudowę kotłowni, składu opału dla zakładów
Wytwórczych Przyrządów Pomiarowych. Sporządzenie opinii na podstawie zdjęć
lotniczych czy doszło do realizacji celu wywłaszczenia tj. rozbudowę kotłowni
oraz składu opału dla zakładów Wytwórczych Przyrządów Pomiarowych „Era” na
nieruchomości nr ew. 66/6 z obrębu 2-08-31.
Wskazanie
stanu zagospodarowania terenu w dacie wywłaszczenia 1971 r, oraz wskazanie czy
zmieniało się zagospodarowanie terenu w przeciągu lat i czy powstały budynki i
budowle i czy zmieniały się w czasie w latach 1972, 1977-06-09, 1980,
2005-05-20, 2018-04-07. Zamawiający udostępnia zdjęcia lotnicze w postaci
cyfrowej.
Termin
realizacji zamówienia: do
31 października 2024 r.
Cena
oferty:
w cenę należy wliczyć wszelkie koszty
towarzyszące wykonaniu zamówienia, tj. należne cła, podatki, transportu,
ubezpieczenia, przechowania, materiałów, eksploatacji, zgłoszenie pracy geodezyjnej
itp., a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej
również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie Zamawiający zobowiązany
będzie odprowadzić zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami
występującymi po stronie Zamawiającego.
Sposób
przygotowania oferty.
·
Wykonawca
może złożyć tylko jedną ofertę.
·
Wykonawca może, przed upływem terminu do składania
ofert, zmienić lub wycofać ofertę.
·
Nie uwzględnia się oferty, która została złożona po
terminie.
·
Wykonawca
ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem swojej oferty.
·
Zamawiający
nie odpowiada i nie może być pociągnięty do odpowiedzialności z tytułu tych
kosztów, niezależnie od przebiegu czy wyniku postępowania.
Termin
złożenia oferty. ofertę należy złożyć do dnia 02.09.2024 r. (poniedziałek), godz. 10:00.
Termin
związania ofertą: 30 dni
Kryterium oceny ofert :
CENA 100 %
Kryterium „Cena” będzie rozpatrywane
na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej na
formularzu oferty.
OPIS WYMAGAŃ KONIECZNYCH (warunki wejścia):
Lp. |
Warunki
konieczne: |
Spełnienie
warunku/ przedłożenie dokumentu: |
1.
|
Posiada
uprawnienia zawodowe w dziedzinie
geodezji i kartografii w zakresie, o którym mowa w art. 43 pkt 7 ustawy Prawo
geodezyjne i kartograficzne: tj. fotogrametria i teledetekcja lub dysponuje taką osobą. |
Kopia
świadectwa nadania uprawnień zawodowych wg warunku koniecznego. |
Odrzucenie oferty:
Odrzuca się
ofertę:
Procedura
wyjaśnień, uzupełninia i poprawy ofert :
Zamawiający
zastrzega sobie prawo do wezwania do złożenia wyjaśnień każdej ze złożonych ofert.
Jeżeli wykonawca
nie złożył wymaganych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania,
złożone dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez
zamawiającego wątpliwości, wzywa się do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia
lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym. Nie dokonuje się
wezwania, jeśli mimo złożenia, uzupełnienia, poprawienia dokumentów lub
udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby
unieważnienie postępowania.
W ofercie
poprawia się
Wybór oferty
najkorzystniejszej
·
Zamawiający
wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych
w zapytaniu ofertowym.
·
Jeżeli w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w którym jedynym kryterium
oceny ofert jest cena nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze
względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający
wzywa wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym
przez zamawiającego ofert dodatkowych.
Upublicznienie
wyników postępowania
Niezwłocznie po
wyborze najkorzystniejszej oferty, informuje się wykonawców, którzy złożyli
oferty o:
·
wyborze najkorzystniejszej oferty, podając
nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres wykonawcy, którego ofertę
wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwę, albo imię i nazwisko, siedzibę
albo adres wykonawców, którzy złożyli oferty
·
wykonawcach,
których oferty zostały odrzucone, podając uzasadnienie.
Postępowanie unieważnia
się, jeżeli:
·
nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania określone w
zapytaniu ofertowym;
·
przeprowadzone negocjacje nie doprowadziły do zawarcia umowy;
·
cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które
zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania;
·
wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie
postępowania lub wykonanie zamówienia publicznego nie leży w interesie
zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć;
·
zaistniała wada postępowania, która uniemożliwia zwarcie ważnej
umowy w sprawie zamówienia;
O unieważnieniu
postępowania albo odstąpieniu od jego prowadzenia informuje się wykonawców,
którzy złożyli oferty lub uczestniczyli w negocjacjach.
Osoba
uprawniona do kontaktów z wykonawcami:
W sprawie przedmiotu zamówienia: Sławomir Woźniak, tel: 22 738 15 76
e-mail: (slawomir.wozniak@powiat.pruszkow.pl)
Załączniki
do zapytania ofertowego:
1) Załącznik
nr 1 – Formularz ofertowy
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-08-28 10:25 | Anna Woźnicka |
Zamawiający
informuje,
iż
w
postępowaniu
nr
ID
971797
wpłynęło
zapytanie: 1. Czy niezbędne jest dołączenie kopii uprawnień zawodowych z zakresu nr 7, czy może wystarczy sam numer takich uprawnień ? 2. Czy cyfrowe zdjęcia będą dostępne w formie stereogramów ? Zamawiający udzielił odpowiedzi: 1. Tak wystarczy numer uprawnień, sprawdzimy je. 2. Mamy zdjęcia cyfrowe pojedyncze czyli nie w formie stereogramów. Wysyłam załącznik z informacją jakie zdjęcia z jakich lat posiadamy i udostępnimy. Jeżeli to nie wystarczy resztę Wykonawca zamawia sam. |
Komunikaty