Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 4WOG.1200.2712.65.2024 4WOG.1200.2712.65.2024 Zakup i dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w podziale na 15 części

Termin:
Zamieszczenia : 03-09-2024 09:50:00
Składania : 03-10-2024 08:30:00
Otwarcia : 03-10-2024 09:00:00
Tryb: Przetarg nieograniczony
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego, którym jest 4 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Gliwicach, w trybie przetargu nieograniczonego

Przedmiot postępowania: Zakup i dostawa artykułów biurowych dla jednostek i instytucji będących na zaopatrzeniu 4 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w podziale na 15 części:

 Część 1: papier;

Część 2: zeszyty;

Część 3: koperty;

Część 4: papier do plotera i fotograficzny;

Część 5: teczki;

Część 6: pozostałe papierowe;

Część 7: folie;

Część 8: segregatory;

Część 9: tablice i akcesoria;

Część 10: sprzęt;

Część 11: pióra, długopisy w etui i akcesoria;

Część 12: piśmiennictwo;

Część 13: kleje i taśmy;

Część 14: inne biurowe;

Część 15: inne magazynowe.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące załączniki:

·         załącznik nr 2 – formularz cenowy dla części od nr 1 do nr 15;

·         załącznik nr 3 – projektowane postanowienia umowy.


W załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2023 r., poz. 1605, z późn. zm.) komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

Pliki dołączane w postępowaniu należy opatrzyć kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami.

 

Przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

- zadawania pytań Zamawiającemu,

- odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

- przesłania odwołania/inne.

Osoba prowadząca postępowanie: Marta Jastrzębowska, nr telefonu: 261 111 370


 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
65_SWZ_new.pdf pdf 981.55 2024-09-03 09:50:00 Postępowanie
65_Zalaczniki_do_SWZ.zip zip 816 2024-09-03 09:50:00 Postępowanie
65_opublikowane_ogloszenie_o_zamowieniu_Ted.pdf pdf 244.26 2024-09-03 09:50:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 165