Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DCL/10/2024 r. Zakup części i naprawa maszyny LINDNER KOMET 2200 nr M6718

Szymon Łakota
MASTER - Odpady i Energia Sp. z o.o. Oddział: Wydział ds. Utrzymania Obiektu i Zaopatrzenia
Termin:
Zamieszczenia : 12-09-2024 11:05:00
Składania : 20-09-2024 11:00:00
Otwarcia : 20-09-2024 11:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 71.05 2024-09-12 11:05:00 Postępowanie
SWZ - Dostawa części Lindner 2024 r. d.pdf pdf 497.44 2024-09-12 11:05:00 Postępowanie
Formularz oferty - zał. 1.doc doc 48.5 2024-09-12 11:05:00 Postępowanie
Formularz szczegółowy częsci.xlsx xlsx 14.14 2024-09-12 11:05:00 Postępowanie
Oświadczenie rosja.docx docx 16.23 2024-09-12 11:05:00 Postępowanie
Oświadczenie grupa kapitałowa załacznik nr 3.doc doc 61.5 2024-09-12 11:05:00 Postępowanie
Wykaz dostaw- załącznik nr 4.doc doc 38 2024-09-12 11:05:00 Postępowanie
załącznik nr 2 ośw wykluczenie, warunki.docx docx 15.77 2024-09-12 11:05:00 Postępowanie

Komunikaty

2024-09-26 14:54 Szymon Łakota Tychy, dnia 26.09.2024 r.


WYKONAWCY
Szanowni Państwo,

W związku z postępowaniem prowadzonym w trybie podstawowym na „Zakup części i naprawa maszyny LINDNER KOMET 2200 nr M6718”na podstawie art. 253 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych informujemy, iż do realizacji przedmiotowego zamówienia została wybrana firma:

Ambroziak Serwis Tech, Zawiść, ul. Odrodzenia Polski 34, Cena oferty brutto: 251.938,44 zł.

Oferta Firmy Ambroziak Serwis Tech spełnia wszystkie wymogi ustawowe oraz jest zgodna z treścią Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. Cena oferty jest najniższa, a pozostałe kryteria najkorzystniejsze.

Ponadto informujemy, iż przysługują Państwu środki ochrony prawnej określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.

Złożona oferty:

Ambroziak Serwis Tech, Zawiść, ul. Odrodzenia Polski 34, Cena oferty brutto: 251.938,44 zł. Okres gwarancji 6 miesięcy. Ilość punktów w kryterium cena: 95,00, ilość punktów w kryterium skrócenie terminu realizacji: 5,00. Ogólna ilość punktów 100,00.





Z poważaniem

2024-09-26 14:42 Szymon Łakota Komunikat został wycofany przez Zamawiającego.
2024-09-20 12:36 Szymon Łakota Tychy, dnia 20.09.2024 r.

INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Dotyczy postępowania przetargowego na:
Zakup części i naprawa maszyny LINDNER KOMET 2200 nr M6718
Data otwarcia ofert: 20.09.2024 r.
Ofert:
Ambroziak Serwis Tech, Zawiść, ul. Odrodzenia Polski 34, Cena oferty brutto: 251.938,44 zł. Okres gwarancji 6 miesięcy
2024-09-20 11:00 Komunikat Zamawiającego 252.150,00 zł.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 309