Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: BZK.271.1.37.2024 Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pniewy w roku 2024

Zamówienia Publiczne
Gmina Pniewy
Termin:
Zamieszczenia : 08-10-2024 09:48:00
Składania : 16-10-2024 09:30:00
Otwarcia : 16-10-2024 09:40:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 29 38 624  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opis przedmiotu zamówienia.docx docx 19.56 2024-10-08 09:48:00 Postępowanie
umowa azbest 02.10.2024.docx docx 38.3 2024-10-08 09:48:00 Postępowanie
Umowa powierzenia 02.10.2024.docx docx 21.8 2024-10-08 09:48:00 Postępowanie
wykaz nieruchomości.docx docx 13.49 2024-10-08 09:48:00 Postępowanie
załącznik nr 1 do umowy-protokół odbioru 02.10.2024.docx docx 19.57 2024-10-08 09:48:00 Postępowanie
pismo akceptujace.pdf pdf 195.61 2024-10-17 15:54:11 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-10-17 15:54 Zamówienia Publiczne Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej.

pismo akceptujace.pd [...].pdf

2024-10-16 09:30 Komunikat Zamawiającego Kwota netto jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć za realizacje zadania wynosi: 700,00 zł za tonę.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pniewy w roku 2024 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pniewy w roku 2024. 1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest z terenu gminy Pniewy. 2. Szczegółowy zakres zadania obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest usługa usuwania azbestu i wyrobów zawierających azbest tj. odpadów niebezpiecznych o kodzie 17 06 05* (materiały budowlane zawierające azbest), powstałych między innymi przy likwidacji lub wymianie elementów pokryć dachowych z obiektów budowlanych oraz wcześniej zdemontowanych składowanych na nieruchomości zlokalizowanych na terenie gminy Pniewy. 1) ZADANIE 1 – Prace związane z usuwaniem odpadów zawierających azbest obejmujące: a) demontaż płyt zawierających azbest z elementów obiektów budowlanych (dach, ściana), b) zabezpieczenie i zbieranie odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi (m.in. ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu), c) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i usunięciu odpadów, d) załadunek i transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi, e) przekazanie odpadów do utylizacji na składowisko odpadów niebezpiecznych. 2) ZADANIE 2 – Prace związane z usuwaniem odpadów zawierających azbest obejmujące: a) zabezpieczenie i zbieranie odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi (m.in. ułożenie na paletach, zabezpieczenie folią i przygotowanie do transportu), b) uporządkowanie terenu po zakończeniu prac i usunięciu odpadów, c) załadunek i transport odebranych odpadów zawierających azbest specjalistycznym sprzętem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymaganiami prawnymi, d) przekazanie odpadów do utylizacji na składowisko odpadów niebezpiecznych. 1. Szacunkowa ilość odpadów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia z terenu gminy Pniewy wynosi do 50 Mg, w tym: 1) Zadanie 1 – 3,21 Mg, 2) Zadanie 2 – 8,38 Mg. 2. Podana ilość wyrobów azbestowych w pkt 2. ust. 1 i 2 ma charakter szacunkowy, w związku z tym zakres zamówienia może ulec zmianie i będzie określony na podstawie faktycznych ilości odebranych wyrobów zawierających azbest lecz nie więcej jak 50 Mg. 3. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy, ustalić z właścicielami nieruchomości datę wykonania usługi i przekazania niezwłocznie Zamawiającemu informacje o ustalonych terminach w formie harmonogramu prac. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu prac w przypadku, gdy: 1) wystąpią niesprzyjające warunki uniemożliwiające realizację zadań nr 1 i/lub nr 2. 2) wystąpią inne okoliczności leżące po stronie właścicieli nieruchomości uniemożliwiające wykonanie zadania nr 1 i/lub nr 2 zgodnie z ustalonym wcześniej harmonogramem prac. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany - zmniejszenia zakresu prac do wykonania lub rezygnacji z realizacji poszczególnych zakresów wynikających z faktycznego zapotrzebowania. Zmniejszenie zakresu prac i tym samym ilości zebranych odpadów niebezpiecznych zawierających azbest, może nastąpić m.in. z powodu rezygnacji właściciela. 6. Wykonawca dokona demontażu, odbioru, pakowania, ważenia i załadunku odpadów przy użyciu własnych urządzeń i maszyn. Posiadających odpowiednie legalizacje. 7. Wykonawca dokona wywozu odpadów własnym specjalistycznym pojazdem z zachowaniem obowiązujących w tym zakresie przepisów. 8. Ważenie odbieranych odpadów zawierających azbest odbywać się będzie po zakończeniu wykonywania usługi na danej nieruchomości w obecności właściciela nieruchomości lub jego przedstawiciela. Koszt ważenia wyrobów ponosi Wykonawca. Przy każdym odbiorze odpadów zostanie sporządzony protokół odbioru. 9. Wykonawca przedłoży wygenerowane potwierdzenia wystawienia kart przekazania odpadów w systemie BDO wraz z wykazem wykonanych usług (wykazem posesji i ilości unieszkodliwionych odpadów, z których przekazano odpady, protokołami odbioru o których mowa w pkt wyżej oraz oświadczenie o prawidłowości wykonania robót i oczyszczenia terenu z azbestu). Karty przekazania odpadów muszą być dostarczone gminie Pniewy przed przekazaniem protokołu odbioru końcowego zadania. 10. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zbiorcze zestawienie wykonanych usług. 11. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w sposób rzetelny, bezpieczny dla ludzi i środowiska w sposób minimalizujący emisję pyłu azbestowego do środowiska – zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa. 12. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu zdarzeń i wypadków a także koszty ewentualnych zniszczeń spowodowanych na szkodę Zamawiającego i osób trzecich, których dopuścił się podczas wykonania usługi. 13. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia zaplecze do wykonania prac, o ile takie będzie niezbędne oraz organizuje wykonanie usługi przy zachowaniu wszelkich przepisów prawa budowlanego, bhp oraz zasad postępowania z wyrobami zawierającymi azbest. 14. W przypadku wystąpienia różnic pomiędzy podaną szacunkowo w pkt. 2 ust. 1 i 2, Zadanie nr 1 i Zadanie nr 2 ilością wyrobów zawierających azbest przewidzianych do usunięcia, a ilością udokumentowaną faktycznie usuniętych wyrobów zawierających azbest, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia wobec Zamawiającego. Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie wykonaną usługę zgodnie z zaoferowaną ceną. 15. Wykonawca staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów zawierających azbest powstałych w wyniku prowadzenia prac objętych niniejszym zamówieniem. 16. Wszelkie koszty sporządzenia dokumentacji z przebiegu realizacji zadania ponosi Wykonawca. 17. Termin realizacji zadania: Termin rozpoczęcia realizacji zadania biegnie od dnia zawarcia umowy. Termin wykonania zadania określa się na dzień do 8 listopada 2024 r. Zadanie będzie uznane za wykonane po potwierdzeniu protokołem odbioru realizacji wszystkich elementów zadania określonych w pkt. 2 ust. 1 i 2 niniejszego opisu zamówienia. 18. Dodatkowe informacje: 1) Wykonawca powinien zapoznać się z wykazem nieruchomości, na których zlokalizowane są odpady zawierające azbest. Wykaz tych nieruchomości stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca wykaże, że jest wpisany do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami – stanowiącego integralną część Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO), prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa, w zakresie transportu materiałów budowlanych zawierających azbest o kodzie odpadu 17 06 05* – o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. Uwaga: Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym wyżej mowa, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dotyczy wszystkich części zamówienia: CPV 90650000-8: Usługi usuwania azbestu 1 tona - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3048 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do dnia 8 listopada 2024r od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 213