Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 11-10-2024 10:20:00 |
Składania : | 16-10-2024 00:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo
Skarb Państwa - 2. Wojskowy Oddział Gospodarczy we Wrocławiu, ul. Obornicka 100-102 zwraca się z zapytaniem ofertowym dotyczącym realizacji zamówienia, którego przedmiotem jest: wykonanie wraz z dostawą materiałów reklamowych
i elementów ekspozycyjno - wystawienniczych na potrzeby jednostek i instytucji wojskowych z podziałem na 7 zadań.
Wymagania
1) wszystkie projekty graficzne muszą zostać zaakceptowane przez Zamawiającego przed uruchomieniem procesu produkcyjnego.
2) Wykonawca gwarantuje, że dostarczony towar jest nowy i wolny od wad.
3) materiały muszą być zapakowane i oznakowane w taki sposób, aby opakowanie umożliwiało pełną ich identyfikację tj. numer zadania.
4) za szkody powstałe w czasie transportu odpowiada Wykonawca.
5) Zamawiający nie zapłaci Wykonawcy za wykonanie materiałów promocyjnych których nie zatwierdził.
6) W przypadku stwierdzenia braków lub wad Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia lub usunięcia w terminie 5 dni od daty jej pisemnego zgłoszenia.
7) Koszty transportu po stronie Wykonawcy.
Projekty graficzne w wersji elektronicznej zostaną dostarczone Wykonawcy po zakończeniu procedury wyboru najkorzystniejszej oferty.
Możliwość wyceny każdego zadania oddzielnie
W zadaniach 1, 2, 4, 5, 6, 7 cena jednostkowa materiału nie może przekraczać wartości 200,00 zł brutto zgodnie z Decyzją Nr 33/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 5 marca 2019 roku w sprawie działalności promocyjnej w resorcie obrony narodowej.
Termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty złożenia zamówienia
Miejsce realizacji zamówienia: 2. Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Obornicka 100-102, 50-984 Wrocław,
od poniedziałku do czwartku w godzinach 7:30 – 14:30,
w piątek w godzinach 7:30 – 12:00, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru telefonicznie lub e-mailem.
Forma i termin płatności: przelew 14 dni od daty dostarczenia do 2. Wojskowego Oddziału Gospodarczego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z podpisanym przez Wykonawcę i Zamawiającego protokołem odbioru towaru bez uwag.
W przypadku możliwości zrealizowania wyżej wymienionych zamówień, prosimy o wypełnienie formularzy ofertowych dla zadań nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 oraz zamieszczenie na platformie w formie załączników najpóźniej do dnia 16.10.2024 r. do godz. 24:00.
UWAGA:
1. Rozpoznanie rynku nie stanowi oferty w myśl art. 66 Kodeksu cywilnego
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego zapytania ofertowego bez podania przyczyny.
3. Załącznikiem do zapytania ofertowego jest wzór formularza ofertowego zawierającego klauzulę informacyjną dot. RODO.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty