- Strona główna
- Postępowanie ID 1029155
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
15/2024 Pranie bielizny i odzieży
Wystawiający
-
UżytkownikWojciech Chmieliński
-
Organizacja
-
OddziałDom Pomocy Społecznej w Gołuszycach
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-12-02 14:33:00
-
Składania2024-12-06 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-12-06 10:05:00
-
TrybZapytanie o propozycję
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Dyrektor Domu Pomocy
Społecznej w Gołuszycach
ZAPRASZA
Do złożenia propozycji cenowej na zadanie pn.:
" Pranie bielizny i odzieży "
Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem
niniejszego zamówienia są usługi pralnicze
a w szczególności:
- pranie pościeli, ręczników, kołder, kocy, materacy, podkładów i innych rzeczy przekazanych do prania w ilości około 22 000 kg rocznie
- pranie odzieży osobistej mieszkańców DPS w ilości około 5 000 kg rocznie
- maglowanie pościeli ręczników i podkładów.
W ramach
usługi wykonawca obowiązany jest zapewnić własny transport z DPS Gołuszyce do
miejsca wykonywania usługi i z powrotem
dwa razy w tygodniu.
Wykonawca zapewnia worki oraz wózki do składowania brudnej bielizny. Pozostałe warunki realizacji umowy określone zostały w projektowanych warunkach umownych.
3. Wymagany termin realizacji umowy: od 02-01-2025r do 31-12-2025r
4. Odbiór towaru do prania odbywać się będzie w siedzibie zamawiającego:
w Domu Pomocy Społecznej w Gołuszycach we wtorki i czwartki każdego tygodnia w godz. 8:00- 13:00
5 . Przy wyborze propozycji o realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%
6. Wykonawca składając propozycję cenową:
1 ) wypełnia w pozycję nr 1. przedmiot zamówienia , podając łączną wartość usługi
2 ) wypełnia załączoną propozycję cenową załączoną do przedmiotu zamówienia
2 ) składa oświadczenie Wykonawcy, że spełnia następujące warunki:
a) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek.
b) Posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
c) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
d) potwierdzając kryteria i warunki formalne postępowania.
7. Opis sposobu obliczenia ceny w składanej propozycji cenowej:
W cenę propozycji należy wliczyć:
a) Wartość usługi/dostawy określoną w oparciu o przedmiot zamówienia wyrażoną w kg.
b) Obowiązujący podatek od towarów i usług VAT.
Cena podana przez zleceniobiorcę za świadczoną usługę jest obowiązująca przez okres ważności umowy i nie będzie podlegała waloryzacji w okresie jej trwania. Zamawiający wybierze propozycję odpowiadającą wszystkim postawionym przez niego wymogom i o najniższej oferowanej cenie usługi.
8. Miejsce i termin złożenia propozycji cenowej:
Propozycję cenową należy umieścić na platformie zakupowej w myśl Ustawy na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1029155
prowadzonego postępowania do dnia 06.12.2024 r., do godz. 10.00
Propozycja otrzymana po terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Zleceniobiorca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie propozycję przed terminem upływu jej składania.
9. Miejsce i termin otwarcia propozycji cenowej:
Otwarcie złożonych propozycji cenowych nastąpi w dniu 06-12 -2024 godz. 10:05 w siedzibie zamawiającego, tj. w Domu Pomocy Społecznej, Gołuszyce 26, 86-120 Pruszcz
pokój nr 106
Osobami uprawnionymi do kontaktów za zleceniodawcami są:
Kierownik komórki merytorycznej Wojciech Chmieliński pokój nr 106 tel. (052) 3320019 wew. 34 tel. Kom. 507 148 957
Informacje dotyczące zawierania umowy:
W terminie do 7 dni od daty powiadomienia o wyborze propozycji cenowej wybrany zleceniobiorca jest zobowiązany podpisać umowę.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?