- Strona główna
- Postępowanie ID 1069028
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie ID: 1069028 :
GKI-GI.271.4.2025 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Turek w 2025 roku
Wystawiający
-
UżytkownikBeata Antczak
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2025-02-26 15:12:00
-
Składania2025-03-14 09:30:00
-
Otwarcie ofert2025-03-14 09:35:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajRobota budowlana
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni bitumicznych dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Turek przy użyciu masy mineralno-bitumicznej, emulsji asfaltowej.
2. Szacunkowy zakres robót:
− naprawa średnich uszkodzeń nawierzchni o gł. powyżej 2 cm – ok. 800 m2,
− naprawa uszkodzeń nawierzchni z naruszeniem podbudowy – ok. 100 m2.
3. Wykonawca podejmuje działanie w
oparciu o zgłoszenia Zamawiającego e-mailowo lub telefonicznie (przekazywane
przez pracownika ds. infrastruktury technicznej) przekazywane raz na kwartał.
Prace powinny być rozpoczęte w terminie 3 dni roboczych od daty wysłania
zgłoszenia przez Zamawiającego drogą elektroniczną lub telefoniczną, a
zakończone w terminie 21 dni kalendarzowych od daty rozpoczęcia robót.
4. Szczegółowy zakres robót będzie ustalany wg potrzeb i konsultowany z przedstawicielami Wykonawcy. Ostateczna decyzja w sprawie zakresu robót należy do Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość:
− ograniczenia ilości robót przewidzianego w zakresie robót – Wykonawcy w takich przypadkach nie przysługuje prawo żądania wynagrodzenia za zaniechany zakres robót,
− zmiany ilości robót w oparciu o prowadzone na bieżąco przeglądy stanu dróg gminnych i wynikające stąd potrzeby.
5. Wykonawca musi wykazać możliwość korzystania z następującego sprzętu:
− 1 skrapiarką lepiszcza,
− 1 walcem,
− 1 sprężarką,
− 1 piłą do cięcia asfaltobetonu,
− 1 zagęszczarką płytową,
lub
− 1 remonterem specjalnym.
Wykonawca może dysponować sprzętem alternatywnym o porównywalnych parametrach i funkcjonalności z wymienionymi powyżej, adekwatnymi do danego zakresu robót, dołączając do oferty uzasadnienie swoich propozycji.
6. Remonty cząstkowe dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Turek polegają na:
1) obcięciu krawędzi ubytku nawierzchni na głębokość najgłębszego uszkodzenia umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej o pionowych ściankach,
2) wykuciu zniszczonej nawierzchni bitumicznej,
3) usunięciu wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu suchego,
4) dokładnym oczyszczeniu dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu,
5) zagruntowaniu dna i brzegów ubytku emulsją asfaltową,
6) odtworzeniu nawierzchni bitumicznej masą mineralno-asfaltową (zagęszczaniu wbudowanego materiału walcem lub zagęszczarką płytową),
7) uszczelnieniu połączenia łaty z istniejącą krawędzią od góry emulsją asfaltową,
8) uprzątnięciu i wywiezieniu
a) odpadów budowlanych pozostałych po wykonaniu remontu,
b) destruktu asfaltowego w miejsce wskazane przez Zamawiającego
7. Remont należy wykonać z masy mineralno-asfaltowej na gorąco. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć oraz wywieźć na miejsce/z miejsca robót materiały niezbędne do ich wykonania oraz pozostałe odpady i destrukt asfaltowy własnym transportem, na własny koszt i ryzyko. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot niniejszej umowy z materiałów nowych, własnych. Użyte materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz. U z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz wymogom opisu przedmiotu zamówienia. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z polską normą lub aprobatę techniczną. Masa mineralno-asfaltowa powinna być wykonana w wytwórni mas bitumicznych i dostarczona do miejsca wbudowania w termosach.
8. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny jednostkowe, którą należy traktować jako niezmienną przez cały okres wykonywania zamówienia.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 63 279 40 74
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
- tel. 22 101 02 02
- e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty Wyślij wiadomość do zamawiającego
2025-03-20
14:48:23
|
Beata Antczak |
Dzień
dobry, W załączeniu informacja z wyboru najkorzystniejszej oferty. Załączniki |
2025-03-14
13:02:52
|
Marta Adamczyk-Jałkiewicz |
W
załączeniu
informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
Przedmiot zamówienia Importuj dane z XLS
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
