Zakres zadania obejmuje:
Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych w granicach administracyjnych miasta Chojnice.
Łączna długość rowów melioracyjnych na terenie miasta, przewidzianych do konserwacji w okresie od dnia podpisania umowy (ale nie wcześniej niż od 1 lipca 2018r.) do 30.06.2019r. wynosi około 2.780 mb., w tym:
a. ul. Bytowska (granica miasta) – ok. 230 mb
b. ul. Dębowa – ok. 160 mb;
c. ul. Leśna (od wylotu kolektorów deszczowych na Kardewie do stawu) – ok. 440 mb;
d. osiedle Sybiraków – ok. 440 mb;
e. Rów „Władysławek” (od ul. Zamieście do ul. Żeromskiego) - ok. 660 mb;
f. ul. Strzelecka – ok. 350 mb;
g. ul. Lenartowicza – ok. 180 mb;
g. Rów „Władysławek 2” – ok. 320 mb.
Przepusty:
a. ul. Dębowa – 1 szt., 6 mb;
b. Zamieście – 2 szt., po 4 mb każdy, razem 8 mb;
c. ul. Lenartowicza – 2 szt., 5mb i 20 mb.
Zakres bieżącego utrzymania rowów melioracyjnych obejmuje:
a. oczyszczanie dna rowów z namułu gr. 20 cm wraz z jego natychmiastowym załadowaniem i wywozem własnym transportem;
b. oczyszczanie z namułu przepustów rurowych;
c. hakowanie dna cieków;
d. oczyszczanie rowów, skarp rowów i terenów przyległych do rowów z nieczystości i gruzu wraz z wywozem na składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Nowy Dwór koło Angowic;
e. wykaszanie porostów i trawy z obu skarp rowów wraz z natychmiastowym załadowaniem i wywozem zgrabionej trawy własnym transportem;
f. ręczne wycinanie krzaków na skarpach rowów;
g. udrażnianie przepustów;
h. bieżące usuwanie zatorów;
i. naprawa przepustów wraz z przyczółkami;
j. naprawa osuwisk w skarpach.
Zasady bieżącego utrzymania rowów melioracyjnych:
a. bieżąca konserwacja określonego rowu melioracyjnego wykonywana będzie dwa razy w roku (jednokrotnie w każdym półroczu roku kalendarzowego). Wydobywanie namułu będzie odbywać się w taki sposób, aby nie naruszyć struktury skarp, a wydobyty namuł/skoszona trawa lub krzewy nie zalegały na koronie lub skarpie rowu.
b. zapewnienie drożności przepustów w przypadku wystąpienia ciągłych, wielogodzinnych opadów deszczu lub śniegu tak, aby zachowane było bezpieczeństwo komunikacyjne oraz mienia mieszkańców. Czyszczenie przepustów będzie odbywać się 4 razy w roku.
c. wykaszanie skarp rowów z porostów, trawy i krzaków oraz ich czyszczenie ze śmieci
i gruzu dotyczy obu stron każdego rowu z rowów wymienionych powyżej. Skarpę należy traktować całe zbocze rowu oraz 0,5m pobocza od górnej krawędzi skarpy;
d. bieżący wywóz w/w śmieci i gruzu będzie następował na teren składowiska
i będzie udokumentowany odpowiednim kwitem (karta przekazania odpadów), dołączonym obowiązkowo do dokumentów rozliczeniowych z wykonanych prac.
Obowiązki Wykonawcy:
a. pełna gotowość do prowadzenia akcji zabezpieczającej w sytuacji wystąpienia ciągłych opadów deszczu lub śniegu, zagrażających bezpieczeństwu komunikacyjnemu i mieniu mieszkańców (zabezpieczenie przed wylaniem rowów na przyległe szlaki komunikacyjne lub tereny zabudowane);
b. posiadanie pozwolenia na transport odpadów lub korzysta z usług podmiotu posiadającego takie pozwolenie;
c. dołączanie do dokumentów rozliczeniowych z wykonanych prac dokumentów potwierdzających przyjęcie na teren składowiska wszelkich odpadów i gruzu pochodzących z oczyszczania rowów melioracyjnych.
Warunki techniczno – organizacyjne podczas wykonywania prac:
a. wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za właściwe wykonanie prac oraz za metody organizacyjno – techniczne;
b. wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody osób trzecich powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania zamówienia.
Prace realizowane będą każdorazowo na podstawie zlecenia pisemnego oraz w oparciu o poczynione uzgodnienia. Odbiór wykonanych prac nastąpi protokolarnie na podstawie telefonicznego bądź pisemnego zgłoszenia Wykonawcy. Zamawiający minimum dwa razy do roku przedstawi Wykonawcy harmonogram prac związany z bieżącym utrzymaniem przedmiotowych rowów.
W trakcie realizacji umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia na żądanie Zamawiającego dokumentu potwierdzającego przyjęcie odpadów na składowisko odpadów zgodnie z ustawą o odpadach.
Załączniki do postępowania
NAZWA
ROZSZERZENIE
ROZMIAR (kB)
DATA PUBLIKACJI
ŹRÓDŁO
POBIERZ
załącznik nr 2 - wzór umowy.doc
doc
83
2018-05-23 12:39:58
Postępowanie
Załącznik nr 3 - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych.doc
doc
32
2018-05-23 12:39:58
Postępowanie
załącznik nr 1 - oferta.doc
doc
41.5
2018-05-23 12:39:58
Postępowanie
Załącznik nr 4 - wykaz usług.doc
doc
34.5
2018-05-23 12:39:58
Postępowanie
Ogloszenie-1.doc
doc
78.5
2018-05-23 12:39:58
Postępowanie
Komunikaty
Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?
Załączniki
Ta strona korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony lub kliknięcie „akceptuje” oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Akceptując pliki cookies, akceptujesz także pliki wykorzystywane przy współpracy z naszym partnerem Google, który może przekazywać dane, w tym potencjalnie dane osobowe, poza obszar Unii Europejskiej oraz Europejskiego Obszaru Gospodarczego nieposiadającego odpowiedniego poziomu ochrony danych osobowych, w tym w szczególności do Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej (dalej: USA). W związku z powyższym istnieje możliwość, że nieuprawnione podmioty, w tym w szczególności władze państwowe USA mogą uzyskać dostęp do tych danych. Więcej informacji na temat wykorzystywania plików cookies oraz naszych partnerów można znaleźć w naszej
Polityce prywatności.
Komunikaty