Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zapytanie poniżej progu - usługi - „Opracowanie dokumentacji projektowej na realizacje zadania pn. „Budowa łącznika między ulicą Przemysłową i Fabryczną w Żninie na działkach 1/2, 1/14, 9/1, 14/15”

Termin:
Zamieszczenia : 19-10-2018 11:18:52
Składania : 30-10-2018 12:15:00
Otwarcia : 30-10-2018 12:20:00
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

   W imieniu Gminy Żnin zapraszamy wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na „Opracowaniedokumentacji projektowej na realizacje zadania pn. „Budowa łącznika międzyulicą Przemysłową i Fabryczną w Żninie na działkach 1/2,  1/14, 9/1, 14/15”. 

Zamawiający zastrzegasobie możliwość unieważnienia postępowania w każdym przypadku bez podaniaprzyczyny.

Przedmiotemzamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej polegającej na budowieulicy łącznika między ulicą Przemysłową i Fabryczną w Żninie.

Danecharakterystyczne:-długość ulicy: 384 m-szerokość pasa drogowego: zmienna od 13m do 16 m

Dokumentacjaprojektowa obejmująca budowę łącznika między ulicą Fabryczną a Przemysłową ma zawierać:

-rozwiązanie projektowe określające sposób wykonania jezdni łączącej ul. Przemysłową(droga gminna) z ul. Fabryczną w Żninie ( droga gminna), wzdłuż firmy Kȍhler +Bovenkamp Polska Sp. z o.o. zgodnie z miejscowym planem zagospodarowaniaprzestrzennego,

-zaprojektowanie najkorzystniejszego odprowadzenia wód opadowych pod względemwydatkowania i utrzymania  porozpatrzeniu następujących rozwiązań i przeprowadzeniu badań geotechnicznych:

·zaprojektowanienawierzchni jezdni wraz z konstrukcją podbudowy, (na etapie przedstawieniakoncepcji do zaakceptowania wymaga się przedstawienia dwóch wariantów wraz zszacunkowym kosztem wykonania: nawierzchnia bitumiczna oraz nawierzchnia zkostki betonowej o grubości 8 cm,

·zaprojektowaniewykonania ciągów pieszych jednostronnej z kostki betonowej o grubości 6 cm

·wykonaniezjazdów do posesji prywatnych o nawierzchni z kostki betonowej o grubości 8 cm.

· sporządzenieprojektu stałej organizacji ruchu

Przedmiotzamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej branży drogowej w wersjidrukowanej oraz elektronicznej( w formacie doc. i .pdf)  w zakresie: 

·szczegółowegoplanu sytuacyjnego

·szczegółowychprzekrojów normalnych i konstrukcyjnych

·przekrojówpodłużnych

·szczegółowyopis techniczny

-szczegółowespecyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych

·przedmiarui kosztorysu inwestorskiego

·projektustałej organizacji ruchu

-wykonanezgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.

Doobowiązków Wykonawcy dokumentacji projektowej należeć będzie także uzyskaniewszystkich niezbędnych uzgodnień z gestorami sieci oraz zarządcami dróg, zakupmapy do celów projektowych na koszt Wykonawcy, a także złożeniu wniosku opozwolenie na budowę do Starostwa Powiatowego. 

Termin realizacji:Termin realizacji zamówienia: 90 dni od datypodpisania umowy w tym: 60 dni od daty podpisania umowy na przekazaniedokumentacji projektowej i kosztorysów, w ramach 90 dni uzyskanie pozwolenia zgodniez przepisami prawa budowlanego.Termin 90 dni może ulec wydłużeniu w przypadku wydłużenia procedury uzyskaniauzgodnień, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz Inwestora.

Warunki zapłaty:

a)płatność nastąpi wterminie 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionejfaktury,

b)podstawę do wystawieniafaktury będzie stanowił bezusterkowy protokół odbioru robót, 

Warunki wymagane odWykonawców:

O udzielenieniniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

a)są uprawnieni dowystępowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi,

b)posiadają niezbędneuprawnienia, wiedzę i doświadczenia, potencjał ekonomicznyi techniczny do wykonania przedmiotu zamówienia,

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel +48 52 30 31 301 wew. 144,

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SKMBT_C284e18102912520.pdf pdf 507.49 2018-10-29 13:05:06 Publiczna wiadomość
SKMBT_C284e18102912521.pdf pdf 333.27 2018-10-29 13:05:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2018-10-29 13:05 Paulina Szebda Dzień dobry,
w odpowiedzi na zapytanie "Dzień dobry. Czy na przedmiotową inwestycję jest wydana decyzja celu publicznego? czy działki należą do pasa drogowego?" uprzejmie informuję, iż:
Działka 1/2 jest działką drogową ujęta jest w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego zatwierdzonego uchwałą nr XXIII/284/97 Rady Miejskiej w Żninie z dnia 12 czerwca 1997r. (Dz.Urz.Woj.Bydg. Nr 29, poz. 146). W załączeniu przesyłam skan mapki poglądowej z zaznaczeniem przedmiotowych działek oraz wycinek z MPZ dot. działki 1/2.

Działka o nr ewid. 1/14 jest działką drogową,nie posiada MPZ oraz koniec działki 1/2 przy działce 1/14 na pow. ok 14m2 również nie posiada planu.

Gmina Żnin nie posiada decyzji lokalizacji celu publicznego dla działek nie objętych miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.

Pozdrawiam,
Paulina Szebda
podinspektor ds. pozyskiwania funduszy zewnętrznych
Wydział Infrastruktury, Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji
Urząd Miejski w Żninie
ul. 700-lecia 39
88-400 Żnin

SKMBT_C284e181029125 [...].pdf

SKMBT_C284e181029125 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 dokumentacja projektowa „Opracowanie dokumentacji projektowej na realizacje zadania pn. „Budowa łącznika między ulicą Przemysłową i Fabryczną w Żninie na działkach 1/2, 1/14, 9/1, 14/15” 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2499 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 30 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, proszę potwierdzić (0)
3 Termin realizacji - 90 dni od daty podpisania umowy w tym: 60 dni od daty podpisania umowy na przekazanie dokumentacji projektowej i kosztorysów, w ramach 90 dni uzyskanie pozwolenia zgodnie z przepisami prawa budowlanego. Termin 90 dni może ulec wydłużeniu w przypadku wydłużenia procedury uzyskania uzgodnień, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz Inwestora. (0)
4 Gwarancja - min. 36 Miesięcy, proszę potwierdzić i podać ilość miesięcy (0)
5 Dodatkowe koszty - wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu po stronie Wykonawcy, proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 256