Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 05-12-2018 08:34:49 |
Składania : | 12-12-2018 12:00:00 |
Otwarcia : | 12-12-2018 12:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
ZAMAWIAJĄCY- Gmina- Miasto Płock działając zgodnie z art. 4 pkt 8 Ustawy zdnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz.U.2018r. poz 1986 ) zapraszado składania ofert w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargudla zadania pn. Najem 27 sztuk kabin sanitarnych (WC) wraz z ich obsługą serwisową(najem podstawowy) oraz krótkotrwały najem pojedynczych kabin wrazz obsługą serwisową (najem uzupełniający) oraz najem 2 umywalekprzenośnych z obsługą serwisową w okresie od 1 stycznia 2019 r.do 31 grudnia 2020 r.
I. Szczegółoweinformacje dot. zamówienia zawierają: -opis przedmiotu zamówienia -wzór umowy
II.Ofertawinna zawierać dane jak w załączonych formularzach - Załączniknr 1,2,3, do której należy w przypadku reprezentowania oferentaprzez pełnomocnika, załączyć pełnomocnictwo osoby lub osóbpodpisujących ofertę.
III. Oferentwykaże, że: 1.dysponujesprzętem do przewozu kabin i umywalek oraz czynności obsługowych, 2.posiada zezwolenia na opróżnianie zbiorników bezodpływowych oraztransport nieczystości ciekłych wydanego przez Prezydenta MiastaPłocka.
IV. Kryteriumocenyofert-najniższa cena.
V.Wprzypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganychdokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisamiOgłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czymwezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta zostanieuznana za najkorzystniejszą. Brak uzupełnienia dokumentów luboświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.
VI.Wprzypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiającywzywa go do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jesttylko do oferenta, którego oferta zostanieuznana za najkorzystniejszą.Brak wyjaśnienia lub uznanie ich przez Zamawiającego zanieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.
VII. Oferentjest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuję zchwilą jej podpisania.
VIII. Ogłoszenie,a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.
IX.Zamawiającyzastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny,bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.
X.Wsprawach nieuregulowanych niniejszym ogłoszeniem zastosowanie mająprzepisy kodeksu cywilnego.
XI. Osobamiuprawnionymi do porozumiewania się z Oferentami są:a)w zakresie przedmiotu zamówieniaDariuszZuchniewicz - Wydział Kształtowania Środowiska tel. (24) 367-16-20b)w zakresie spraw formalnych- JoannaMichniewicz – Wydział Zamówień Publicznych, tel. (24) 367–16-16.
Wykazzałączników:
Załączniknr 1 - Opis przedmiotu zamówienia
Załączniknr 2 - Wzór umowy
Załączniknr 3 - Formularz oferty
Załączniknr 4 - Formularz cenowy
Załączniknr 5 - Wykaz sprzętu
Załączniknr 6 - RODO
Komunikaty