Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 28-12-2018 14:55:45 |
Składania : | 07-01-2019 11:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
1. Usługa kompleksowegoprzygotowania i doradztwa przy przeprowadzaniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane o wartości powyżejkwot, o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy Prawozamówień publicznych dla zadania pn. „Przebudowaosi strzeleckich „A” i „B” policyjnej strzelnicy ćwiczebnej Szkoły Policji w Katowicach”, zgodnie zodpowiednimi przepisami.
2. Usługaobejmuje swoim zakresem:
1) zaktualizowanie specyfikacji istotnychwarunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami określonej w ust. 3, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2018 r. poz.1986);
2) opracowanie wymaganych przepisami Prawa zamówień publicznych ogłoszeń lub sprostowań ogłoszeń i przekazanie ich ZAMAWIAJĄCEMU,celem przesłania ich do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej;
3) przygotowanie propozycji odpowiedzi napytania zadawane do SIWZ i ogłoszenia przez potencjalnych Wykonawców orazprzygotowywanie ewentualnych propozycji zmian SIWZ i ogłoszenia;
4) osobisty udział w czynności otwarcia ofertw siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO;
5) osobisty udział w pracach, spotkaniach iposiedzeniach Komisji Przetargowej w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO;
6) przygotowywanie wszelkiej wymaganejprzepisami ustawy Prawo zamówieńpublicznych korespondencji między Wykonawcami a ZAMAWIAJĄCYM w trakcie prowadzonego postępowania min.:
- przygotowanie propozycji wezwaniaWykonawców do złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub do udzielenia wyjaśnieńdokumentów i oświadczeń;
- przygotowanie propozycji wezwaniaWykonawców do złożenia wyjaśnień treści oferty lub treści dokumentów ioświadczeń;
- przygotowanie propozycji ewentualnego wykluczenia Wykonawcy z postępowania lub odrzucenia oferty Wykonawcy;
- przygotowanie propozycji informacji dot.wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnienia postępowania; 7) przygotowanie projektu umowy do podpisania z wybranym Wykonawcą;
8) uczestniczenie w sporządzeniu protokołu z postępowania;
9) doradztwo członkom Komisji Przetargowej w trakcie przygotowania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
10) reprezentowanie ZAMAWIAJĄCEGO w trakcie jakichkolwiek kontroli organów władzy publicznej w trakcie prowadzonego postępowania;
11) opracowanie odpowiedzi na ewentualne odwołania (w przypadku wniesienia odwołań od postanowień SIWZ) oraz reprezentowanie ZAMAWIAJĄCEGO przed Krajową Izbą Odwoławczą (KIO);
12) po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, reprezentowanie ZAMAWIAJĄCEGO przed KIO w przypadku wniesienia odwołania od rozstrzygnięcia ZAMAWIAJĄCEGO, w tym przygotowanie odpowiedzi na odwołanie;
13) reprezentowanie ZAMAWIAJĄCEGO przed Prezesem Urzędu Zamówień Publicznych (w tym zawiadomienie Prezesa o wszczęciu postępowania, odpowiedzi na ewentualne uwagi wynikające z kontroli uprzedniej, reprezentacja przed KIO)
3. WYKONAWCAopracuje pełną dokumentację postępowania o udzielenie zamówienia publicznego napodstawie udostępnionej przez ZAMAWIAJĄCEGOdokumentacji przetargowej będącej przedmiotem unieważnionego postępowania oudzielenie zamówienia publicznego nr 1/ZP/2018.
4. Usługa obejmuje wykonywanie obowiązkówczłonka Komisji Przetargowej powołanej przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5. Świadczenie usługi wymienionej w ust. 1 może odbywać się poza miejscem siedziby ZAMAWIAJĄCEGO, za wyjątkiem realizacjizadań wymagających osobistego udziału w siedzibie ZAMAWIAJĄCEGO określonychw ust. 2.
Szczegółowewarunki zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 1 dozapytania.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiającywymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie umożliwiające wykonanieusługi tj. przeprowadził minimum trzy postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego na roboty budowlane w trybie przetargu nieograniczonego, o wartościpowyżej kwot, o których mowa w art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówieńpublicznych, z czego minimum dwa postępowania przeprowadzone po nowelizacjiustawy Pzp z dnia 22 czerwca 2016 r.
Zamawiającyprzez przeprowadzenie postępowania rozumie przeprowadzenie i zakończeniepostępowania o udzielenie zamówienia publicznego łącznie z ogłoszeniem oudzieleniu zamówienia.
Na potwierdzenie spełniania powyższego warunku Zamawiający żąda przedstawieniaprzez Wykonawcę wykazu postępowań wraz z podaniem ich wartości, daty, miejscawykonaniai podmiotów, na rzecz których postępowania te zostały wykonane, z załączeniemdowodów określających czy te postępowania zostały wykonane należycie, przy czymdowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przezpodmiot, na rzecz którego postępowania były przeprowadzane, a jeżeli zuzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanieuzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wykaz powinien zostać załączony do oferty w formie zgodnej ze wzoremstanowiącym załącznik nr 2.
UWAGA:
Brak potwierdzenia udokumentowania powyższego warunku skutkować będzieodrzuceniem oferty.
Zamawiający wymaga osobistego udziału w pracach, spotkaniach i posiedzeniach Komisji Przetargowej wsiedzibie ZAMAWIAJĄCEGO, które odbywać się będą w zależnościod potrzeb.
Osoba upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jestgłówny specjalista Wioletta Falkowska - Wydział Finansów tel. 32 6069 441, wgodzinach 8:00-15:00.Przeprowadzone postępowanie nie musi kończyć się wyborem oferenta.
Komunikaty