Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 09-05-2019 09:48:00 |
Składania : | 20-05-2019 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | |
Rodzaj: | - |
W imieniu Miasta Szklarska Poręba informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Usługa odbioru odpadów komunalnych w 2020 r. od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta Szklarska Poręba”.
Procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy przeprowadzić w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).
Wartość szacunkowa zamówienia przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 75100000-7 - Usługi administracji publicznej.
Planowany termin realizacji zamówienia:
Wszczęcie procedury postępowania do 20.06.2019 r.
Realizacja procedury postępowania do 16.08.2019 r.
Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy:
1) Wymagania niezbędne Wykonawcy:
O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:
a) Posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania usługi (w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej 3 postępowania z zakresu zamówień publicznych w formie przetargu nieograniczonego z tego co najmniej jedno dla zamówienia o wartości przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 wykaz zrealizowanych usług).
2) Główne obowiązki Wykonawcy:
a) Przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
b) Oszacowanie wartości zamówienia.
c) Opracowanie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o opis przedmiotu zamówienia zamawiającego.
d) Opracowanie zarządzenia Burmistrza Miasta Szklarska Poręba w sprawie powołania Komisji Przetargowej oraz Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej.
e) Przekazanie obowiązujących ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej oraz nadzór nad ich zamieszczeniem na stronie internetowej i w miejscu publicznie dostępnym.
f) Kierowanie pracą Komisji Przetargowej.
g) Opracowanie projektów umów do zawarcia z wykonawcami.
h) Dokumentowanie postępowań zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych.
i) Dokonanie ewentualnej modyfikacji SIWZ i/lub zmian w ogłoszeniu o zamówieniu, jeżeli zajdzie taka konieczność. Przekazanie Wykonawcom modyfikacji SIWZ w sposób określony w ustawie PZP oraz SIWZ.
j) Prowadzenie korespondencji w zakresie odpowiedzi na zapytania oferentów składane w trakcie prowadzonych postępowań, sporządzenia pism wynikających z procedur odwoławczych.
k) Dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz badania złożonych ofert.
l) Wykonywanie zadań zgodnie z harmonogramem realizacji projektu.
m) Przedstawienie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, wykluczenia Wykonawców, odrzucenia ofert lub unieważnienia postępowania. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawca zobowiązuje się przygotować i przeprowadzić kolejną procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
n) Przekazanie Wykonawcom zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
o) Umieszczenia na stronie internetowej informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych
p) Po zakończeniu Postępowania przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji przetargu.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zamawiający wymaga:
- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;
- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;
Kryterium,którym Zamawiający będzie kierować się przy wyborze oferty jest najniższa cena.Oferowana cena może podlegać negocjacjom.W przypadku złożonych ofert na kwotę wyższą niż zabezpieczona przez Zamawiającego dopuszcza się negocjacje z Wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą.
Dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:
1) Ofertę cenową – złożoną za pośrednictwem Platformy Zakupowej - zawierającą całkowity koszt brutto za wykonanie usługi,
2) Wykaz usług określonych w pkt 3 ust. 1 lit. a (załącznik nr 1),
Składając ofertę cenową w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Usługę przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego” Wykonawca oświadcza, że:
1. wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r.,poz. 1000 z późn. zm.).
2. Zapoznał się z przedmiotem zamówienia i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń oraz otrzymał wszystkie niezbędne informacje do przygotowania i złożenia oferty.
3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie lub dysponuje osobą posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Nie będzie żądał dodatkowego wynagrodzenia za konsultacje ze specjalistami z innych dziedzin.
5. Akceptuje istotne postanowienia które zostaną wprowadzone do zlecenia/umowy i w przypadku wyboru jego oferty, zobowiązuje się do zawarcia zlecenia/umowy zgodnie z wskazanymi postanowieniami (załącznik nr 2), w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Wykona przedmiot zamówienia samodzielnie, nie powierzy wykonania usługi osobom trzecim.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość". Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą jest Pani Natalia Zapiórkowska, tel. 75 75 47 733, e-mail: srodowisko2@szklarskaporeba.pl.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na stronie internetowej oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty