Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

Anna Kuliczkowska
Urząd Miasta Szklarska Poręba Oddział: Zamówienia Publiczne
Termin:
Zamieszczenia : 09-05-2019 09:48:00
Składania : 20-05-2019 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: -

Wymagania i specyfikacja

W imieniu Miasta Szklarska Poręba informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych wykonawców do składania ofert na przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Usługa odbioru odpadów komunalnych w 2020 r. od właścicieli nieruchomości na terenie Miasta Szklarska Poręba”.

Procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego należy przeprowadzić w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 29 stycznia2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r., poz. 1986 z późn. zm.).

Wartość szacunkowa zamówienia przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) 75100000-7 - Usługi administracji publicznej.

Planowany termin realizacji zamówienia:

Wszczęcie procedury postępowania do 20.06.2019 r.

Realizacja procedury postępowania do 16.08.2019 r.

Wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy:

1)   Wymagania niezbędne Wykonawcy:

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający następujące warunki:

a)  Posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania usługi (w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej 3 postępowania z zakresu zamówień publicznych w formie przetargu nieograniczonego z tego co najmniej jedno dla zamówienia o wartości przekraczającej kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 wykaz zrealizowanych usług).

2)   Główne obowiązki Wykonawcy:

a)   Przygotowanie i prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

b)   Oszacowanie wartości zamówienia.

c)   Opracowanie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w oparciu o opis przedmiotu zamówienia zamawiającego.

d)   Opracowanie zarządzenia Burmistrza Miasta Szklarska Poręba w sprawie powołania Komisji Przetargowej oraz Regulaminu Pracy Komisji Przetargowej.

e)   Przekazanie obowiązujących ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej oraz nadzór nad ich zamieszczeniem na stronie internetowej i w miejscu publicznie dostępnym.

f)   Kierowanie pracą Komisji Przetargowej.

g)   Opracowanie projektów umów do zawarcia z wykonawcami.

h)   Dokumentowanie postępowań zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień Publicznych.

i)    Dokonanie ewentualnej modyfikacji SIWZ i/lub zmian w ogłoszeniu o zamówieniu, jeżeli zajdzie taka konieczność. Przekazanie Wykonawcom modyfikacji SIWZ w sposób określony  w ustawie PZP oraz SIWZ.

j)    Prowadzenie korespondencji w zakresie odpowiedzi na zapytania oferentów składane w trakcie prowadzonych postępowań, sporządzenia pism wynikających z procedur odwoławczych.

k)   Dokonanie oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz badania złożonych ofert.

l)    Wykonywanie zadań zgodnie z harmonogramem realizacji projektu.

m)  Przedstawienie propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty, wykluczenia Wykonawców, odrzucenia ofert lub unieważnienia postępowania. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawca zobowiązuje się przygotować i przeprowadzić kolejną procedurę postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

n)   Przekazanie Wykonawcom zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

o)   Umieszczenia na stronie internetowej informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych

p)   Po zakończeniu Postępowania przekazanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji przetargu.

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

Zamawiający wymaga:

- warunki płatności: 14 dni od otrzymania prawidłowo wystawionej faktury;

- dodatkowe koszty: po stronie Wykonawcy;

Kryterium,którym Zamawiający będzie kierować się przy wyborze oferty jest najniższa cena.Oferowana cena może podlegać negocjacjom.W przypadku złożonych ofert na kwotę wyższą niż zabezpieczona przez Zamawiającego dopuszcza się negocjacje z Wykonawcą, który złożył ofertę najkorzystniejszą.

Dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu:

1)   Ofertę cenową – złożoną za pośrednictwem Platformy Zakupowej - zawierającą całkowity koszt brutto za wykonanie usługi,

2)   Wykaz usług określonych w pkt 3 ust. 1 lit. a (załącznik nr 1),

Składając ofertę cenową w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na: „Usługę przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego” Wykonawca oświadcza, że:

1.     wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r.  o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r.,poz. 1000 z późn. zm.).

2.     Zapoznał się z przedmiotem zamówienia i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń oraz otrzymał wszystkie niezbędne informacje do przygotowania i złożenia oferty.

3.     Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie lub dysponuje osobą posiadającą niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia.

4.     Nie będzie żądał dodatkowego wynagrodzenia za konsultacje ze specjalistami z innych dziedzin.

5.     Akceptuje istotne postanowienia które zostaną wprowadzone do zlecenia/umowy i w przypadku wyboru jego oferty, zobowiązuje się do zawarcia zlecenia/umowy zgodnie z wskazanymi postanowieniami (załącznik nr 2), w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego.

6.     Wykona przedmiot zamówienia samodzielnie, nie powierzy wykonania usługi osobom trzecim.

W przypadku pytań:

- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym, dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość". Osobą uprawnioną ze strony Zamawiającego do kontaktu z Wykonawcą jest Pani Natalia Zapiórkowska, tel. 75 75 47 733, e-mail: srodowisko2@szklarskaporeba.pl.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie umieszczona na stronie internetowej oraz tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Szklarskiej Porębie.

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
zapytanie ofertowe - zał. 1.doc doc 85 2019-05-09 09:48:00 Postępowanie
Zał. 2 projekt umowy.pdf pdf 63.5 2019-05-09 09:48:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - 1 usługa Urząd Miasta Szklarska Poręba
ul. Granitowa 2
58-580, Szklarska Poręba
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 4794