Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CPZ.627.16.2019.SZ Zapytanie poniżej progu - dostawa - Zakup usługi druku zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek w postępowaniu administracyjnym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej

Termin:
Zamieszczenia : 14-11-2019 07:38:00
Składania : 21-11-2019 11:00:00
Otwarcia : 21-11-2019 11:05:00
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zwracamy się z zapytaniem o możliwość dokonania zakupu usługi druku zwrotnego potwierdzenia odbioru  dla przesyłek w postępowaniu administracyjnym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej


1. Zakup będzie obejmować:

Zwrotne potwierdzenie odbioru - 10.000 szt.


Wymagania dla druku, wymogi techniczne:

1) gramatura papieru: papier offsetowy BD 140-200g/m2, kolor biały

2) wymiar druku:

  • część środkowa, bez listew bocznych -  100 x 140 mm,

  • całość druku, tj. część środkowa + listwy boczne - 100 x 160 mm,

Wszystkie wymiary przyjmuje się z tolerancją 2 mm


3) listwy po obu stronach, perforacja pionowa pozwalająca na wyrwanie środkowej części druku bez jego uszkodzenia,

4) co najmniej 5 mm pasek kleju gwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur zabezpieczony osłoną.

Adres na stronie tytułowej napisany w strefie prostokątnej w minimalnej odległości:

  • 40 mm od górnego brzegu przesyłki,

  • 05 mm od prawego brzegu

  • 15 mm od dolnego brzegu.

W pasie 15 mm powyżej dolnej krawędzi strony przedniej druku (awers) oraz z prawej strony danych adresowych nadawcy nie można umieszczać żadnych napisów/nadruków


Informacje dodatkowe:

2. Szczegółowy opis zamówienia stanowi Załącznik nr 1.

Całkowita cena zakupu powinna obejmować koszty dostarczenia druków do siedziby Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej ul. 1 Maja 105 w godzinach pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 14.00

3. Termin złożenia oferty: do dnia 21.11.2019r. do godz. 11:00

4. Planowany termin realizacji dostawy – do 10.12.2019r.

5. Płatność na podstawie faktury w terminie do 14 dni od daty dostarczenia druków oraz faktury


Prosimy o przesłanie oferty handlowej i wypełnionych załączników zapytania za pośrednictwem platformy zakupowej  https://platformazakupowa.pl/pn/pup_skarzysko 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

W przypadku pytań:- merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku w prawym,dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel 41 2517 340

związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00.   

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest dostawa urządzeń. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ZAŁĄCZNIK NR 1.pdf pdf 367.44 2019-11-14 07:38:00 Postępowanie
ZAŁACZNIK NR 2.docx docx 14.07 2019-11-14 07:38:00 Postępowanie
ZAŁĄCZNIK NR 1.pdf pdf 367.44 2019-11-14 07:38:00 Przedmiot zamówienia
ZAŁACZNIK NR 2.docx docx 14.07 2019-11-14 07:38:00 Kryterium
Klauzula informacyjna RODO.pdf pdf 220.1 2019-11-14 07:49:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2019-11-14 07:49 Michał Skórski Klauzula informacyjna Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”

Klauzula informacyjn [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zakupu usługi druku zwrotnego potwierdzenia odbioru dla przesyłek w postępowaniu administracyjnym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Skarżysku-Kamiennej 1. Zakup będzie obejmować: Zwrotne potwierdzenie odbioru - 10.000 szt.

ZAŁĄCZNIK NR 1.pdf

1 usługa Powiatowy Urząd Pracy w Skarżysku-Kam.
1 Maja 105
26-110, Skarżysko-Kamienna
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Do postępowania należy dołączyć wypełniony Załącznik nr 2 (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

ZAŁACZNIK NR 2.docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 513