Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 24-12-2019 11:26:16 |
Składania : | 02-01-2020 12:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
W imieniu Szpitala Powiatowego im. A. Sokołowskiego w Złotowie, informujemy o postępowaniu wszystkich solidnych Wykonawców. Postępowanie to prowadzone jest przez Zamawiającego w trybie art. 4 pkt. 8 ustawy PZP i ma na celu uzyskanie ofert na dostawę akcesoriów do kardiomonitora.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
1. Termin realizacji zamówienia 7 dni od dnia
ogłoszenia wyboru ofert.
2. Wszelkie koszty związane z realizacja zamówienia w tym
koszt transportu /przesyłki leżą po stronie wykonawcy.
3. Płatność – przelew
z odroczonym terminem płatności 14 dni od dostarczenia towaru wraz z fakturą
pod wskazany przez zamawiającego adres.
4. Zamówienia odbywają się wyłącznie za pomocą platformy
zakupowej na stronie https://platformazakupowa.pl/
5.
5. W przypadku dostarczenia towaru niezgodnego z opisem
zamieszczonym na platformie zakupowej zamawiający zastrzega sobie prawo
dokonania zwrotu na koszt dostawcy/wykonawcy.
6. Przeprowadzone
postępowanie nie musi zakończyć się wyborem dostawcy/wykonawcy.
7. Zastrzegamy sobie prawo do częściowego realizowania
zamówienia.
8. Dostawca, który niejednokrotnie nie wywiązał się z oferty
(terminowość dostaw, zgodność faktury z zamówieniem itp.) nie będzie brany pod
uwagę w postępowaniu.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią ww.
Regulaminu i jego akceptacja.
Akceptując Regulamin Wykonawca wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i
zobowiązuje się do ich przestrzegania. W przypadku braku zgody na powyższe
warunki -nie należy składać oferty.
Dostawca oświadcza, że Zamawiający nie ponosi żadnych
dodatkowych kosztów związanych z akcyza. Sprzedający dostarcza tylko fakturę
Vat.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 67 / 263 - 22 - 33 wew. 420 lub kom. 573 - 001 - 760, osoba do kontaktu inż. Marcelina Lewandowska
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty