Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Usługa dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji oraz monitoring występowania szkodników

Izabella Łada
Akademia Policji w Szczytnie Oddział: Sekcja Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 13-08-2020 08:56:00
Składania : 28-09-2020 14:49:35
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie profilaktyki w ramach Dobrej Praktyki Higienicznej (HACCP) i zwalczania szkodników sanitarnych w obiektach administrowanych przez Wyższą Szkołę Policji w Szczytnie
1. W zakres usługi w obiektach bloków żywieniowych w ramach Dobrej Praktyki Higienicznej (HACCP) wchodzi:
a) montaż urządzeń monitorujących w wyszczególnionych obiektach w ilości gwarantującej prawidłowe świadczenie usługi na podstawie powierzchni podanych w formularzu cenowym. Zamontowane przez Wykonawcę urządzenia monitorujące stanowią jego własność i po zakończeniu obowiązywania umowy zostaną przez niego zdemontowane.
b) monitoring aktywności szkodników (poprzez obsługę stacji deratyzacyjnych, detektorów owadów, pułapek żywołownych, pułapek feromonowych itp. z częstotliwością określoną w formularzu cenowym,
c) identyfikacja szkodnika,
d) zwalczanie szkodnika poprzez zabiegi dezynsekcji i deratyzacji,
e) ocena skuteczności zabiegów i działania korygujące.
f) prowadzenie dla każdego obiektu oddzielnie dokumentacji monitoringu zagrożeń sanitarnych ze strony szkodników.
g) wykonanie zabiegów dezynsekcji i deratyzacji, jeżeli wyniknie taka konieczność. Za wykonane zabiegi w Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. Przy wycenie usługi monitoringu zagrożeń sanitarnych ze strony szkodników należy uwzględnić ewentualne zabiegi jakie należy wykonać aby nie dopuścić do zagnieżdżenia się szkodników.
h) użyte środki, sprzęt oraz preparaty DDD powinny być bezpieczne dla środowiska, wyrobów i przebywających tam osób. Nie mogą powodować konieczności zatrzymania produkcji, ich budowa i działanie muszą być zgodne z wymaganiami Systemu Bezpieczeństwa Żywności (m.in. foliowane, bezpieczne świetlówki w lampach owadobójczych).
i) wykonawca zobowiązuje się do bieżącego wymieniania trutki w stacjach oraz do usuwania i utylizacji padłych gryzoni i resztek trucizny.

2. Dokumentacja o której mowa w pkt. 1f. powinna zawierać:
a) protokół z audytu wstępnego,
b) plan pomieszczeń z naniesionymi miejscami zainstalowania urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników.
c) harmonogram przeglądów urządzeń służących do monitorowania aktywności szkodników,
d) kartę monitoringu szkodników biegających,
e) kartę monitoringu szkodników latających,
f) kartę monitoringu gryzoni,
g) kartę wykonanych czynności,
h) kartę działań korygujących,
i) wykaz i charakterystyki stosowanych środków chemicznych,
j) kartę przeglądu i zabezpieczenia budynku – raport z inspekcji wizualnej,
k) kserokopię umowy regulującej współprace z firmą.
3. Dokumentacja monitoringu zagrożeń sanitarnych ze strony szkodników winna być zgodna z funkcjonującym w danym obiekcie ogólnym systemem HACCP opracowanym i zatwierdzonym do użytku przez Kierownika tego obiektu.
4. Dokumentacja stanowi własność Zamawiającego.


5. Zabiegi doraźne:
a) zabiegi dezynsekcji - owady wlatujące do pomieszczeń (np. komary, meszki, muchy, osy, szerszenie, pszczoły itd.), owady wchodzące do pomieszczeń
(np. mrówki itp.)
b) zabiegi deratyzacji należy wykonywać za pomocą trutki wyłożonej na tacy oznakowanej znakiem i napisem ostrzegawczym z dołączoną informacją o użytym środku, substancji czynnej i antidotum,
c) zabiegi dezynfekcji pomieszczeń biurowych, mieszkalnych itp.
6. Realizacja usługi odbywać się będzie z wykorzystaniem sił i środków Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko w obiektach wyszczególnionych w formularzu cenowym, po wcześniejszym ustaleniu terminu telefonicznie lub pisemnie z wyznaczonym przedstawicielem Zamawiającego.
7. Potwierdzenia wykonania zabiegów dokonywał będzie użytkownik obiektu w miejscu wykonania usługi na druku potwierdzenia sporządzonym przez Wykonawcę.
8. Zastosowane przez Wykonawcę środki powinny posiadać atesty bezpieczeństwa i dopuszczenia do stosowania. Środki należy stosować zgodnie z deklarowanym przez producenta przeznaczeniem i sposobem użycia.
9. Na używane w trakcie realizacji usługi środki Wykonawca przedstawi Zamawiającemu karty charakterystyki.
10. Cena jednostkowa za 1m2 powierzchni w formularzu cenowym winna obejmować wszystkie możliwe składniki kosztów leżące po stronie Wykonawcy, tj. koszty dojazdu w celu realizacji usługi, wykonanie usługi, koszt użytych środków itp.
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru różnych terminów wykonania zabiegów doraźnych w poszczególnych obiektach (oznacza to, że zabiegi nie muszą być wykonywane we wszystkich obiektach oraz w jednym terminie, ale w zależności od sezonowości wystąpienia szkodnika).


KODY CPV i nazwy Wspólnego Słownika Zamówień:
- 90921000-9- USŁUGI DEZYNFEKCJI I DERATYZACJI BUDYNKÓW;
- 90922000-6- USŁUGI ZWALCZANIA SZKODNIKÓW;
- 90923000-3- USŁUGI ODSZCZURZANIA

Kontakt tel. 89 621 51 75

Wykonawca ma obowiązek wypełnić tabele i przesłać jako załącznik na platformie zakupowej.
Cena brutto z tabel, po przemnożeniu przez ilość musi być identyczna jak proponowana cena na platformie zakupowej.
 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Umowa Projekt DDD - 2020.doc doc 77 2020-08-13 08:56:00 Postępowanie
Tabela Doraźne DDD 2020.xls xls 104 2020-08-13 08:56:00 Postępowanie
Tabela Monitoring DDD 2020.xls xls 33 2020-08-13 08:56:00 Postępowanie

Komunikaty

2020-09-28 14:49 Izabella Łada Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Wybrany oferent zrezygnował z przystąpienia do zawarcia umowy

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 - 1 rok - (0)
Kursy walut NBP , USD: 3.9866 PLN, EUR: 4.2979 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 3 dni od otrzymania zgłoszenia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 1207