Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZAPYTANIE OFERTOWE NA DOSTAWĘ CHUSTECZEK DEZYNFEKCYJNYCH DO DELIKATNYCH POWIERZCHNI

Katarzyna Ślęzak-Nowacka
Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego Oddział: DZD
Termin:
Zamieszczenia : 20-08-2020 12:09:00
Składania : 26-08-2020 12:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zamówienie realizowane w ramach projektu nr RPOP.08.01.00-160028/20 pn. „Opolskie przeciw COVID – 19” w ramach poddziałania 8.1 Dostęp do wysokiej jakości usług zdrowotnych i społecznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020

Szanowni Państwo,

W imieniu Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego informuję, że Województwo Opolskie, w celu przeciwdziałania epidemii COVID-19, ogłasza zapytanie ofertowe na dostawę chusteczek dezynfekcyjnych do delikatnych powierzchni zgodnie z poniższą specyfikacją:

SPECYFIKACJA:

Jednorazowe chusteczki  do mycia i dezynfekcji delikatnych powierzchni i wyposażenia medycznego

  • minimalna zawartość etanolu oraz alkoholu izopropylowego
  • opakowanie:

- tuba - 100 szt. chusteczek

- wkład uzupełniający – 100 szt. chusteczek

- opakowanie typy flow pack – 100 szt. chusteczek

  • testowane dermatologiczne

 

Planowany jest zakup łącznie 2 524 opakowań chusteczek dezynfekcyjnych do delikatnych powierzchni, które należy dostarczyć do następujących jednostek na terenie województwa opolskiego:

L.p.

Nazwa jednostki

Op. TUBA

Wkład uzupełniający

Op. Typu FLOW PACK

1

Województwo Opolskie i placówki jemu podległe tj. Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych oraz Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu

0

0

40 szt.

2

SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach

400 szt.

0

0

3

SP ZOZ Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu

300 szt.

300 szt.

500 szt.

4

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

122 szt.

299 szt.

563 szt.

Łącznie:

822 szt.

599 szt.

1 103 szt.

 

Dopuszczalne jest składanie ofert częściowych na mniejszą ich ilość chusteczek dezynfekcyjnych, w takim przypadku zamawiający mogą podpisać umowy lub zlecić dostawy więcej niż jednemu oferentowi.

Informuję jednocześnie, że każda z w/w jednostek będzie finalizowała dostawy indywidualnie z wybranymi oferentami, którzy po otrzymaniu stosownego zamówienia dostarczą odpowiednie ilości chusteczek dezynfekcyjnych zamawiającym jednostkom. Osoby do kontaktu oraz adresy każdej z jednostek, podane zostały w tabeli poniżej.

TABELA – adresy i osoby do kontaktu

L.p.

Nazwa jednostki

Dane do faktury

Osoba do kontaktu (e-mail, telefon)

1

Województwo Opolskie i placówki jemu podległe tj. Ośrodek Leczenia Odwykowego w Woskowicach Małych oraz Ośrodek Medycyny Pracy w Opolu z/s w Kędzierzynie-Koźlu

Województwo Opolskie, ul. Piastowska 14, 45-082 Opole,

NIP: 754 307 75 65

z dopiskiem: „Odbiorca: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego”

Iwona Skórzewska

i.skorzewska@opolskie.pl

tel. 77 5416 535 

Katarzyna Ślęzak-Nowacka

k.slezak-nowacka@opolskie.pl

tel. 77 4482 173

2

SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach

SP ZOZ Szpital Specjalistyczny Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
 ul. M. Karłowicza 40
48-340 Głuchołazy
NIP 755 163 35 49

Henryka Homętowska
hometowska@szpitalmsw-glucholazy.pl
tel. 77 40 80 333

3

SP ZOZ Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Opolu

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Krakowska 44
45-075 Opole
NIP 754 109 14 89

Ewa Kucznerowicz
apteka@spzozmswia.opole.pl
733 400 844

4

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Opolu  
45-367 Opole
  ul.  A. Mickiewicza 1
NIP  754 113 70 56

Katarzyna Koźmińska
przetargi@wsseopole.pl
tel. 77 44 26 903

 

Warunki zamawiającego:

1)      zapytanie ofertowe prowadzone jest w imieniu zamawiających, wymienionych w zapytaniu, z których każdy indywidualnie będzie stroną transakcji w części mu odpowiadającej,

2)      niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania do dokonania zakupu,

3)      zamawiający, wymienieni w zapytaniu ofertowym, skierują do dostawcy/ dostawców, którzy złożyli najkorzystniejsze według kryterium cenowego oferty, zlecenie lub  umowę  w celu potwierdzenia przeprowadzenia transakcji. Dokument taki stanowić będzie  zobowiązanie do zakupu,

4)       koszt transportu należy wliczyć w cenę jednostkową zamawianego produktu,

5)      w przypadku dostarczenia przedmiotu transakcji nieodpowiadającego opisowi przedmiotu dostawy i złożonej oferty, zamawiający odmówi dokonania odbioru, co skutkować będzie odstąpieniem od transakcji przez zamawiającego. W przypadku określonym  powyżej dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia z tytułu poniesionych kosztów,

6)      termin dostawy loko magazyn zamawiającego wynosi maksymalnie 10 dni od daty zlecenia/zawarcia umowy, obowiązywać będzie faktyczny termin dostawy wskazany przez dostawcę w ofercie,

7)      termin płatności wynosi do 21 dni roboczych po dokonaniu odbioru i dostarczeniu prawidłowej faktury VAT do zamawiającego,

8)      zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania dostarczenia mu próbki oferowanego produktu. Koszt dostarczenie próbki pozostaje po stronie oferenta,

9)      zastrzega się możliwość rezygnacji z wyboru oferty lub zmniejszenia ilości zamawianego produktu w ostatecznych zleceniach lub umowach.

10)   do oferty należy dołączyć kartę katalogową/techniczną, odpowiedni certyfikat, deklarację zgodności.

 


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość" lub pod nr tel. 77/ 54 16 535.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

Postępowanie nie posiada załączników

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Opakowanie typu TUBA Opakowanie typu tuba.Planowany jest zakup 822 opakowań. Proszę podać cenę jednego opakowania. 1 szt. - (0)
2 Opakowanie WKŁAD UZUPEŁNIAJĄCY Wkład uzupełniający. Planowany jest zakup 599 opakowań. Proszę podać cenę jednego opakowania. 1 szt. - (0)
3 Opakowanie typu FLOW PACK Opakowanie typu FLOW PACK. Planowany jest zakup 1 103 opakowań. Proszę podać cenę jednego opakowania. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 21 dni roboczych od dostarczenia zamówienia oraz prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Maksymalnie do 10 dni kalendarzowych od otrzymania zamówienia. Proszę o podanie terminu dostawy w dniach kalendarzowych (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Ilość oferowanych opakowań typu TUBA - Proszę o podanie ilości oferowanych opakowań typu TUBA (0)
6 Ilość oferowanych opakowań uzupełniających - Proszę o podanie ilości oferowanych opakowań uzupełniających (0)
7 Ilość oferowanych opakowań typu FLOW PACK - Proszę o podanie ilości oferowanych opakowań typu FLOW PACK (0)
8 Załączniki - Proszę załączyć kartę katalogową/techniczną, odpowiedni certyfikat, deklarację zgodności (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 660