Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Świadczenie usług polegających na bieżącym prowadzeniu prac konserwatorskich oraz usuwaniu drobnych awarii w pomieszczeniach biurowych ZKZL sp. z o.o.

Termin:
Zamieszczenia : 05-11-2020 15:59:00
Składania : 13-11-2020 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na:


Świadczeniu usług polegających na bieżącym prowadzeniu prac konserwatorskich w siedzibie Zamawiającego oraz w Punktach Obsługi Zamawiającego, których szczegółowy opis wraz z zasadami realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonych plikach:

- Opisie przedmiotu zamówienia,

- Istotnych postanowieniach umowy



Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 664467956  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.pdf pdf 129.79 2020-11-05 15:59:00 Przedmiot zamówienia
Istotne Postanowienia Umowy.pdf pdf 480.16 2020-11-05 15:59:00 Przedmiot zamówienia
WYKAZ USŁUG.docx docx 11.32 2020-11-05 15:59:00 Kryterium

Komunikaty

2020-12-18 09:30 Paweł Grześkowiak W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta złożona przez:
ART-BUD PHU – Artur Matysiak, ul. Krasińskiego 15/17A m.12, 60-630 Poznań, który zaoferował realizację przedmiotu zamówienia za kwotę: 36 288,00 zł netto (trzydzieści sześć tysięcy dwieście osiemdziesiąt osiem 00/100 zł)

Z uwagi, iż wartość oferty przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający postanowił zaprosić Wykonawcę do negocjacji w odrębnym postępowaniu.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług polegających na bieżącym prowadzeniu prac konserwatorskich oraz usuwaniu drobnych awarii wg załączników: Opisu przedmiotu zamówienia oraz Istotnych postanowień umowy

OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓ [...].pdf

Istotne Postanowieni [...].pdf

504 godz. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie - Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał bądź wykonuje przynajmniej jedną usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł. Wykaz wykonanych usług musi zawierać ich wartość, opis ich przedmiotu, daty wykonania i nazwy podmiotów na rzecz których usługi te zostały zrealizowane wraz z załączonymi dowodami, że usługi te zostały zrealizowane należycie – załącznik nr 1 do IWZ. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz których usługi były wykonywane lub są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. Dowody, o którym mowa powyżej nie są wymagane w przypadku gdy usługa wyszczególniona w Wykazie wykonanych usług była świadczona na rzecz Zamawiającego. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

WYKAZ USŁUG.docx

(0)
3 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
4 Termin realizacji - 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający przewiduje, że podpisanie umowy i przystąpienie przez Wykonawcę do wykonywania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia nastąpi od dnia 23.11.2020 r. Prosimy potwierdzić wpisując w żółtym polu słowo "Akceptuję" (0)
5 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując w żółtym polu słowo "Akceptuję" (0)
6 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując w żółtym polu słowa "Zapoznaliśmy się" (0)
7 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując w żółtym polu słowo "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 418