Zamieszczenia : | 04-12-2020 15:03:00 |
Składania: | 14-12-2020 11:00:00 |
Tryb: | Ogłoszenie bez przyjmowania ofert/wniosków |
Rodzaj: | Dostawy |
Ogłoszenie nr 762517-N-2020 z dnia 04.12.2020 r.
Zakład Karny w Dublinach: Dostawy artykułów spożywczych do
Zakładu Karnego w Dublinach oraz Oddziału Zewnętrznego w Giżycku
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający
powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające
zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Dublinach,
krajowy numer identyfikacyjny 28035160400000, ul. Dubliny 16 ,
11-430 Korsze, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 7543831,
, e-mail dkw_dubliny@sw.gov.pl, arkadiusz.milewski@sw.gov.pl;
maciej.zubowicz@sw.gov.pl, faks 89 7543612.
Adres strony internetowej (URL): https://zp.sw.gov.pl,
https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka Organizacyjna Służby Więziennej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku
wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania
odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez
każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w
imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Nie
https://zp.sw.gov.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/oisw_olsztyn
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Zakład Karny w Dublinach, Dubliny 16, 11 - 430 Korsze
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy artykułów
spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach oraz Oddziału Zewnętrznego w Giżycku
Numer referencyjny: DKW.2232.6.2020.PB
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie
następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
8
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem
zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Dublinach oraz
Oddziału Zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28 A) zgodnie z opisem
przedmiotu zamówienia według załącznika nr 2 do SIWZ Kody CPV artykułów
będących przedmiotem dostaw: - 1500000-8 żywność, napoje, tytoń i produkty
pokrewne - 15200000-0 ryby przetworzone i konserwowe - 15331170-9 warzywa
mrożone - 15330000-0 przetworzone warzywa i owoce, - 15400000-2 oleje i
tłuszcze zwierzęce lub roślinne, - 15500000-3 produkty mleczarskie - 15600000-4
- produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych - 15800000-6 różne
produkty spożywcze
II.5) Główny kod CPV: 15331170-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
15330000-0 |
15331170-9 |
15330000-0 |
15400000-2 |
15500000-3 |
15600000-4 |
15800000-6 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 31.12.2021
Okres w miesiącach |
Okres w dniach |
Data rozpoczęcia |
Data zakończenia |
31.12.2021 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia
określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym
zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym
zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym
zakresie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych
lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1
ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne
podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt
1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W dniu składania ofert wykonawcy zobowiązani są złożyć: 1) formularz ofertowy sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego, zał. Nr 1a i/lub 1b do SIWZ. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z
uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz
danych zawartych w ofercie. 2. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszej
specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Zamawiający informuje, że
przewiduje możliwość zmiany umowy. Zmiana zawartej umowy może nastąpić w
następujących przypadkach, gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie
dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu
wykonania zamówienia przez wykonawcę; b) przewiduje się również możliwość
zmiany kwoty wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki podatku VAT
stanowiącego podstawę wyliczenia wysokości tego wynagrodzenia; c) wystąpią
przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i
niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw.
siły wyższej, np. zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy). Strony mają
prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji
maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do
natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu w/w przeszkód. 4.
Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności
oraz pisemnego wniosku jednej ze stron o zmianę wraz z uzasadnieniem. 5. Strony
dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, korekty omyłek pisarskich oraz zmian
będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności
sporządzania aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
Część 1. Przetwory konserwowe rybne, ryby i produkty głęboko mrożone - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy
w (kg) 1 Pyzy ziemniaczane mrożone opakowanie do 5 kg 216,50 2 Kopytka mrożone
opakowanie do 5 kg 279,00 3 Pierogi z serem mrożone opakowanie do 5 kg 238,50 4
Pierogi z mięsem mrożone opakowanie do 5 kg 263,00 5 Pyzy z mięsem mrożone
opakowanie do 5 kg 78,00 6 Kalafior mrożony opakowanie do 15 kg 628,00 7
Mieszanka warzywna opakowanie do 15kg 580,00 8 Kotlet rybny mrożony 277,50 9
Kostka rybna mrożona 62,50 10 Sałatka z makreli 300 g – 330 g 242,22 11
Paprykarz szczeciński 300 g - 330g 303,93 12 Śledź w pomidorach 300 g – 330 g 635,58
13 Farsz rybny mrożony, opakowanie do 10 kg 628,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15200000-0, 15331170-9,
15800000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
Część 2. Tłuszcze roślinne i zwierzęce - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy
w (kg, l) 1 Margaryna do smarowania zaw. tłuszczu 60%, kostka opakowanie jednostkowe
max. 250g 6 054,00 2 Olej roślinny uniwersalny, opakowanie jednostkowe 1, 3, 5
litra 185,00 3 Smalec, opakowanie jednostkowe kostka max. 250g 120,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15400000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
Część 3. Produkty mleczarskie - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy
w (kg, l) 1. Mleko w proszku klasa I odłuszczone szybkorozpuszczalne,
(opakowanie do 25kg) 494,00 2. Ser topiony bez dodatków mięsnych (bloczki 100g)
372,20 3. Śmietana ukwaszona, homogenizowana 18 % (opakowanie do 400 g) 171,40
4. Twaróg chudy (opakowanie po 200g) 1 441,60 5. Jogurt naturalny bez cukru
(opakowanie do 150g) 16,50 6 Ser topiony "kiełbaska" bez dodatków
mięsnych (opakowanie jednostkowe 100g) 371,10
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
Część 4. Różne artykuły spożywcze - dostawy do magazynu żywnościowego Zakładu Karnego w Dublinach |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy
w (kg, l) 1 Ryż op. do 5kg 1 867,50 2 Kasza manna op. do 1kg 381,00 3 Kasza
jęczmienna op. do 5 kg 1 661,50 4 Mąka pszenna op. 1 kg 1 439,00 5 Mąka
ziemniaczana op. 1 kg 244,00 6 Makaron op. do 5 kg 3 209,50 7 Bułka tarta op.
0,5 kg 304,50 8 Groch połówki – op.do 5 kg 548,00 9 Fasola – op. do 5 kg 1
016,00 10 Kostka sojowa luz 308,00 11 Granulat sojowy luz 354,00 12 Przyprawa
do bigosu op do 1 kg 114,50 13 Przyprawa do mięsa miel.op do 1 kg 132,00 14
Przyprawa w płynie op. 0,5-1l 504,00 15 Przyprawa uniwersalna sypka op do 1 kg
454,00 16 Pieprz czarny mielony op. do 1kg 28,50 17 Majeranek op. do 1 kg 24,50
18 Liść laurowy op. do 1 kg 21,00 19 Ziele angielskie op. do 1 kg 13,00 20 Sól
jodowana op. 1 kg 636,50 21 Musztarda op. do 5 kg 264,00 22 Keczup op. do 5 kg
208,00 23 Kawa zbożowa op. do 1 kg 326,00 24 Herbata op. do 1 kg 170,00 25
Majonez op. do 3 kg 98,00 26 Ocet spirytusowy 10% op.do 1 l. 165,00 27 Leczo
pieczarkowe op. do 5 kg 885,00 28 Pieczarki pasteryzowane op. do 5 kg 494,00 29
Cukier biały op. 1 kg 1 389,00 30 Dżem - różny asortyment, opakowanie do 15 kg
1 476,00 31 Marmolada wieloowocowa op do 15 kg 1 649,00 32 Groszek konserwowy
op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 139,60 33 Koncentrat pomidorowy 30% op. 900ml
796,50 34 Szczaw konserwowy op. do 900ml 68,40 35 Chrzan tarty op. do 900ml
106,20 36 Sos biały op. do 5 kg 271,00 37 Sos pieczeniowy op. do 5 kg 228,00 38
Zupa pieczarkowa op. do 5 kg 292,00 39 Zupa żurek op. do 5 kg 133,00 40 Zupa
kalafiorowa op. do 2 kg 113,00 41 Bulion jarzynowy op. do 5 kg 716,00 42 Sok
zagęszczony opakowannie do 5 l 1 108,00 43 Puree ziemniaczane płatki opakowanie
do 25 kg 331,00 44 Czosnek suszony op. do 1 kg 15,50 45 Papryka mielona słodka
op. do 1 kg 18,50 46 Przyprawa do kurczaka op. do 1 kg 38,00 47 Pietruszka nać
op. do 1 kg 6,75 48 Kukurydza konserwowa op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 31,00
49 Kasza gryczana op. do 5 kg 577,00 50 Kasza pęczak op. do 5 kg 124,00 51
Płatki owsiane op. do 5 kg 237,50
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15330000-0, 15600000-4,
15800000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
5 |
Nazwa: |
Przetwory konserwowe rybne, ryby i produkty głęboko mrożone - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy
w (kg) 1 Kalafior mrożony opakowanie do 15 kg 117,00 2 Mieszanka warzywna
opakowanie do 15kg 91,00 3 Kotlet rybny mrożony 157,50 4 Sałatka z makreli 300
g – 330 g 167,97 5 Paprykarz szczeciński 300 g - 330g 251,46 6 Pasta z łososia
130 g 3,90 7 Farsz rybny mrożony, opakowanie do 10 kg 118,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15200000-0, 15331170-9,
15800000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
6 |
Nazwa: |
Tłuszcze roślinne i zwierzęce - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy
w (kg, l) 1 Margaryna do smarowania zaw. tłuszczu 40%, kostka opakowanie
jednostkowe max. 250g 1 770,00 2 Margaryna do smarowania zaw. tłuszczu 60%,
kostka opakowanie jednostkowe max. 250g 75,00 3 Olej roślinny uniwersalny,
opakowanie jednostkowe 1,3,5 litra 549,00 4 Smalec, opakowanie jednostkowe
kostka max. 250g 40,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15400000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
7 |
Nazwa: |
Produkty mleczarskie - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A) |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy
w (kg, l) 1. Mleko w proszku klasa I odłuszczone szybkorozpuszczalne,
(opakowanie do 25kg) 182,00 2. Ser topiony bez dodatków mięsnych (bloczki 100g)
117,10 3. Śmietana ukwaszona, homogenizowana 18 % (opakowanie do 400 g) 118,00
4. Twaróg chudy (opakowanie po 200g) 465,60 5. Jogurt naturalny bez cukru
(opakowanie do 150g) 158,85 6 Ser topiony "kiełbaska" bez dodatków
mięsnych (opakowanie jednostkowe 100g) 89,50 7 Serek homogenizowany waniliowy,
bez żelatyny, (opakowanie jednostkowe 125-150 g 110,375 8 Serek śmietankowy
naturalny (opakowanie jednostkowe 125-150 g) 14,55
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15500000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
8 |
Nazwa: |
Różne artykuły spożywcze - dostawy do magazynu żywnościowego Oddziału zewnętrznego w Giżycku (ul. Warszawska 28A) * |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość,
zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
-określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:l.p. Artykuł szacunkowa maksymalna ilość w okresie trwania umowy
w (kg, l) 1 Ryż op. do 5kg 816,50 2 Kasza manna op. do 1kg 245,50 3 Kasza
jęczmienna op. do 5 kg 329,50 4 Mąka pszenna op. 1 kg 753,00 5 Mąka
ziemniaczana op. 1 kg 42,00 6 Makaron op. do 5 kg 1 037,00 7 Bułka tarta op.
0,5 kg 88,00 8 Groch połówki – op.do 5 kg 338,00 9 Fasola – op. do 5 kg 226,00
10 Kostka sojowa luz 137,50 11 Granulat sojowy luz 118,00 12 Przyprawa do
bigosu op do 1 kg 9,00 13 Przyprawa do mięsa miel.op do 1 kg 9,00 14 Przyprawa
w płynie op. 0,5-1l 234,00 15 Przyprawa uniwersalna sypka op do 1 kg 33,00 16
Pieprz czarny mielony op. do 1kg 16,00 17 Majeranek op. do 1 kg 16,50 18 Liść
laurowy op. do 1 kg 13,50 19 Ziele angielskie op. do 1 kg 12,00 20 Sól jodowana
op. 1 kg 266,00 21 Musztarda op. do 5 kg 60,00 22 Keczup op. do 5 kg 50,00 23
Kawa zbożowa op. do 1 kg 116,00 24 Herbata op. do 1 kg 54,50 25 Majonez op. do
3 kg 13,00 26 Ocet spirytusowy 10% op.do 1 l. 73,00 27 Leczo pieczarkowe op. do
5 kg 459,00 28 Cukier biały op. 1 kg 557,00 29 Dżem - różny asortyment,
opakowanie do 15 kg 312,00 30 Marmolada wieloowocowa op do 15 kg 413,00 31
Groszek konserwowy op.ok. 400g ( z samootwieraczem) 18,80 32 Koncentrat
pomidorowy 30% op. 900ml 483,60 33 Szczaw konserwowy op. do 900ml 171,00 34
Chrzan tarty op. do 900ml 45,90 35 Zupa pieczarkowa op. do 5 kg 76,50 36 Zupa
żurek op. do 5 kg 73,00 37 Zupa kalafiorowa op. do 2 kg 14,00 38 Sok
zagęszczony opakowannie do 5 l 208,00 39 Czosnek suszony op. do 1 kg 4,00 40
Papryka mielona słodka op. do 1 kg 11,00 41 Przyprawa do kurczaka op. do 1 kg
8,00 42 Pietruszka nać op. do 1 kg 3,50 43 Kukurydza konserwowa op.ok. 400g ( z
samootwieraczem) 20,00 44 Kasza gryczana op. do 5 kg 113,00 45 Kasza pęczak op.
do 5 kg 222,00 46 Płatki owsiane op. do 5 kg 118,00
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15000000-8, 15330000-0, 15600000-4,
15800000-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
2020-12-18 11:54 | Piotr Banach | Zawiadomienie o wyborze oferty |
2020-12-14 15:04 | Piotr Banach | Informacja z sesji otwarcia ofert na podst. art. 86 ust. 5 ustawy Pzp |
Liczba odsłon strony: 518
Komunikaty