Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Regał magazynowy - dostawa i montaż

Termin:
Zamieszczenia : 26-03-2021 21:19:00
Składania : 31-03-2021 21:30:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Służba Ochrony Państwa, ul. Podchorążych 38, 00-463 w Warszawie informuje o postępowaniu w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zamawiający zaprasza do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


  1. Zamawiający informuje, że przedmiotowe postępowanie podzielone jest na cztery części, które są rozpatrywane oddzielnie.
  2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty załącznik, w którym zamieści kartę produktu zawierającą specyfikację techniczną oraz zdjęcie.
  3. W przypadku nie spełnienia powyższego warunku oferta Wykonawcy nie będzie brana pod uwagę.
  4. Zamawiający po wyborze Wykonawcy, będzie żądał dostarczenia przykładowego egzemplarza produktu.
  5. Zamawiający zastrzega, że przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy bez podania przyczyny, a Oferentom z tego tytułu nie przysługuje w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie.
  6. W przypadku podpisania umowy z potencjalnym Wykonawcą, Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy po niezrealizowaniu terminu dostawy i montażu asortymentu do dnia 22.04.2021 r.

W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.



Informacje dodatkowe

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Służby Ochrony Państwa, z siedzibą w Warszawie (00 - 463) przy ul. Podchorążych 38, kancelaria@sop.gov.pl, telefon: 22 606 57 01. 2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez adres e-mail: iodo@sop.gov.pl, telefon: 22 606 50 01. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związanym z udzieleniem zamówienia o wartości nieprzekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 130 000 zł. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów. 5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich). 6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego powyżej, a po tym czasie przez okres archiwizacji wymagany dla danych kategorii danych przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne. 8. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 9. Podanie danych jest dobrowolne, ale konieczne w celu przystąpienia do zamówienia. 10. Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub w art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik do postępowania - dostawa regałów magazynowych..docx docx 75.45 2021-03-29 08:38:28 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Regał magazynowy 2500x1000x600mm Dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. W załączeniu do postępowania. 17 szt. - (0)
2 Regał magazynowy 2500x1000x400mm Dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. W załączeniu do postępowania. 5 szt. - (0)
3 Regał magazynowy 2000x1000x300mm Dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. W załączeniu do postępowania. 4 szt. - (0)
4 Regał magazynowy 2000x1000x600mm Dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. W załączeniu do postępowania. 4 szt. - (0)
5 Regał magazynowy 2000x800x500mm Dostawa i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia. W załączeniu do postępowania. 90 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2797 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Do 23 kwietnia 2021 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu oraz montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Związanie ofertą - Wykonawca związany jest ofertą przez okres 14 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania oferty. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Gwarancja - 24 miesiące liczone od daty montażu. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Adres Wykonawcy - Należy podać imię, nazwisko i telefon osoby składającej ofertę oraz adres/siedzibę Wykonawcy, NIP i Regon. (0)
8 Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty załącznik, w którym zamieści kartę produktu zawierającą specyfikację techniczną oraz zdjęcie - Proszę wpisać "akceptuję". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 525