Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 111/1102/ZP/2021 Konserwacja urządzeń di niszczenia materiałów niejawnych i elektronicznych nośników informacji na potrzeby 43 Wojskowego Oddziału Gospodarczego.

Awatar Pracownika
Zamówienia Publiczne
43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Deadlines:
Published : 19-03-2021 11:04:00
Placing offers : 01-04-2021 09:50:00
Offers opening : 01-04-2021 10:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis sposobu przygotowania oferty

1)    Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.

2)    Ofertę należy sporządzić w języku polskim w wersji elektronicznej.

3)   Oferta musi być przesłana za pośrednictwem Platformy Zakupowej (nie są przyjmowane oferty składane w inny sposób, niż poprzez formularz na stronie postępowania) i podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie, o ile nie wynika to z dokumentów rejestrowych dołączonych do oferty ( KRS, CEIDG), musi być załączone do oferty.

4)    Oferta i wszelkie wymagane załączniki do oferty po podpisaniu przez Wykonawcę, mogą być przesłane w formie kopii – skanu lub w oryginale podpisane podpisem elektronicznym (kwalifikowanym, osobistym, zaufanym) za pośrednictwem Platformy Zakupowej.

5)    Wykonawca w ofercie może zastrzec informacje i dokumenty stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 Ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 z późn. zm.) pod warunkiem uzasadnienia zastrzeżenia tych informacji nie później niż w terminie składania oferty. Brak uzasadnienia skutkuje ich odtajnieniem.

6)    Na ofertę składają się: wypełniony formularz ofertowy wraz z załącznikami, dokumenty rejestrowe, Oświadczenie o podwykonawstwie (jeśli dotyczy), pełnomocnictwo (jeśli dotyczy). 

Pozostałe dokumenty, które trzeba złożyć wraz z ofertą:

1)  Kserokopie pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane na podstawie art.21 ust.4 pkt.1 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpień 2010 (Dz.U. 2018 poz.742) oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych wydane na podstawie art.19       ust 2 pkt. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpień 2010 (Dz.U. 2019 poz.742) wszystkich pracowników  Wykonawcy przewidzianych do realizacji zadania

2)  Kserokopię aktualnego na dzień składania ofert certyfikatu autoryzowanego partnera handlowego urządzeń do niszczenia dokumentów i elektronicznych nośników informacji lub  certyfikatu autoryzowanego serwisu  urządzeń do niszczenia dokumentów i elektronicznych nośników informacji.

3)  Kserokopię aktualnego na dzień składania ofert certyfikatu ISO 9001:2015 w zakresie sprzedaży, wynajmu, serwisu i doradztwa w zakresie urządzeń i materiałów biurowych.

4)  Referencje z minimum dwóch wykonanych usług konserwacji urządzeńdo niszczenia dokumentów niejawnych i elektronicznych nośników informacji z roku poprzedniego. 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
1111102ZP2021.zip zip 167.93 2021-03-19 11:08:42 Proceeding
Informacja z otwarcia ofert..pdf pdf 43.43 2021-04-01 10:44:00 Public message
wybór 111.pdf pdf 48.3 2021-04-15 12:32:29 Public message

Announcements

2021-04-15 12:32 Zamówienia Publiczne Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

wybór 111.pdf

2021-04-01 10:44 Zamówienia Publiczne Informacja z otwarcia ofert.

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-04-01 09:50 Buyer message 50 000,00 zł

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Konserwacja urządzeń - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 8 miesięcy od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Pozostałe wymagane dokumenty - 1) Kserokopie pisemnego upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” wydane na podstawie art.21 ust.4 pkt.1 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpień 2010 (Dz.U. 2018 poz.742) oraz zaświadczenie stwierdzające odbycie przeszkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych wydane na podstawie art.19 ust 2 pkt. 3 ustawy o ochronie informacji niejawnych z dnia 5 sierpień 2010 (Dz.U. 2019 poz.742) wszystkich pracowników Wykonawcy przewidzianych do realizacji zadania 2) Kserokopię aktualnego na dzień składania ofert certyfikatu autoryzowanego partnera handlowego urządzeń do niszczenia dokumentów i elektronicznych nośników informacji lub certyfikatu autoryzowanego serwisu urządzeń do niszczenia dokumentów i elektronicznych nośników informacji. 3) Kserokopię aktualnego na dzień składania ofert certyfikatu ISO 9001:2015 w zakresie sprzedaży, wynajmu, serwisu i doradztwa w zakresie urządzeń i materiałów biurowych. 4) Referencje z minimum dwóch wykonanych usług konserwacji urządzeńdo niszczenia dokumentów niejawnych i elektronicznych nośników informacji z roku poprzedniego. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 851