Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Przedmiotem zamówienia są prace związane z bieżącą konserwacją elementów budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Żukczyn przy ul. Gdańskiej 32A

Wojciech Korytowski
Urząd Gminy Pruszcz Gdański Department: Referat Inwestycji i Remontów
Deadlines:
Published : 18-05-2021 13:20:00
Placing offers : 31-05-2021 08:08:06
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Construction work

Requirements and specifications


I.    Zamawiający:

Gmina Pruszcz Gdański

ul. Zakątek 1, 83-000 Pruszcz Gdański

II.   Przedmiot  zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja elementów budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Żukczyn przy ul. Gdańskiej 32A, stanowiącej własność Gminy Pruszcz Gdański.

Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zostało opisane w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego.

III. Termin realizacji zamówienia:   60 dni od daty zawarcia umowy.

IV. Kryteria wyboru oferty:

Przy ocenie oferty będą brane pod uwagę następujące kryteria:

Cena – 100%.

V.  Sposób przygotowania oferty:

1.     Ofertę cenową należy złożyć na stronie internetowej OPEN NEXUS pod adresem – https://platformazakupowa.pl

2.     Do oceny ofert Zamawiający weźmie pod uwagę wartości brutto całego przedmiotu zamówienia.

VI. Badanie ofert:

W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.

Oferta zostanie odrzucona jeśli:

Jej treść nie odpowiada treści i wymogom formalnym określonym w niniejszym zapytaniu ofertowym

Wykonawca wezwany przez Zamawiającego nie udzieli wyjaśnień lub udzieli niewystarczających wyjaśnień.

VII.   Miejsce i termin złożenia oferty:

1.            Ofertę cenową należy złożyć na platformie zakupowej pod adresem www.platformazakupowa.pl

2.            Termin składania ofert -  26.05.2021r. do godz. 9:00.

VIII.  Informacje dodatkowe:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przewidzianych w budżecie Zamawiającego.

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi elektronicznie wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.

W przypadku wybrania oferty najkorzystniejszej, wybrany Wykonawca zostanie poinformowany odrębnym pismem lub telefonicznie w celu podpisania umowy.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownej oceny.

Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny.

Do prowadzonego postępowania nie przysługują Wykonawcom środki ochrony prawnej określone w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 2019.).

IX. Osoba uprawniona do kontaktów:

Wojciech Korytowski tel. 58 692-94-80

e-mail: wkorytowski@pruszczgdanski.pl

 

 

zal_nr_1 – opis przedmiotu zamówienia

zal_nr_2 – wzór umowy

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 58 692 94 80

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załacznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia świetlica Żukczyn.pdf pdf 67.75 2021-05-18 13:20:00 Proceeding
załacznik nr 2 wzór umowy świetlica Żukczyn.pdf pdf 226.98 2021-05-18 13:20:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe świetlica Żukczyn.pdf pdf 99.78 2021-05-18 13:20:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe świetlica Żukczyn.pdf pdf 99.78 2021-05-18 13:20:00 Subject of the order
załacznik nr 2 wzór umowy świetlica Żukczyn.pdf pdf 226.98 2021-05-18 13:20:00 Criterion
Załacznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia świetlica Żukczyn.pdf pdf 67.75 2021-05-18 13:20:00 Criterion

Announcements

2021-05-31 08:08 Wojciech Korytowski Postępowanie zostało anulowane. Uzasadnienie: Postępowanie anulowano ze względu na zmianę zakresu przedmiotu zamówienia.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Przedmiotem zamówienia są prace związane z bieżącą konserwacją elementów budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Żukczyn przy ul. Gdańskiej 32A -

Zapytanie ofertowe ś [...].pdf

1 set - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2635 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Wzór umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

załacznik nr 2 wzór [...].pdf

(0)
3 Opis przedmiotu zamówienia - Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się."

Załacznik nr 1 opis [...].pdf

(0)
(0)

The number of page views: 649