Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 07-06-2021 12:08:00 |
Składania : | 11-06-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | - |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę papieru kserograficznego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu w roku 2021 w postępowaniu prowadzonym w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mający zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r PZP ( Dz.U. z 2019 poz.2019 ze zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
1.
Przedmiot zamówienia i jego opis.
Zamówienie obejmuje dostawę papieru
kserograficznego w ilości 3400 ryz, podzielona na dwie dostawy. Papier
kserograficzny A 4 (ryza 500 szt.), kolor biały, gramatura 80g/m2 ,
białość (wg CIE) 168 +/- 2.
Wykonawca
udziela 12 miesięcznej gwarancji na dostarczone towary, liczonej od dnia
realizacji dostaw.
2.
Termin realizacji zamówienia.
Dostawa będzie realizowana w dwóch terminach:
I dostawa: 1800 ryz w terminie 14 dni od daty złożenia zamówienia, po
podpisaniu umowy:
- do siedziby Zamawiającego ( PUP w Radomiu)- 1 600 ryz,
- do Filii PUP w Pionkach (26-670 Pionki, ul. Kozienicka 34) - 200 ryz.
II dostawa: 1 600 ryz, do 30.11.2021 r., do siedziby Zamawiającego.
W siedzibie Zamawiającego istnieje możliwość wjechania wózkiem paletowym bezpośrednio do magazynu, natomiast w Filii PUP w Pionkach należy papier wnieść ręcznie na I piętro. Rozładunek, wwiezienie oraz wniesienie papieru Wykonawca wykona własnymi siłami (bez pomocy pracowników Zamawiającego).
3. Reklamacje.
a)
Reklamacje ilościowe mogą być zgłaszane w terminie do
3 dni od dnia dostawy, reklamacje jakościowe mogą być zgłaszane w całym okresie
objętym gwarancją.
b) W przypadku
reklamacji wniesionej przez Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany
do wymiany wadliwego towaru na wolny od wad w terminie 5 dni roboczych od
zgłoszenia reklamacji i odebrania wadliwego towaru od Zamawiającego na własny
koszt.
4.
Miejsce ,termin i sposób złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej w formie
elektronicznej poprzez formularz tam
udostępniony do dnia 11.06.2021 r. do godz. 10.00.
5.
Warunki i termin płatności.
a)
Wynagrodzenie
zostanie wypłacone Wykonawcy w częściach, za dostawę poszczególnych partii, na
podstawie faktur częściowych z tym, że za dostawę I partii przedmiotu
zamówienia Wykonawca wystawi dwie faktury, jedną do wartości 10% całego
wynagrodzenia, a drugą za pozostałą
część wartości I dostawy.
b)
Termin płatności –
do 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo
wystawionej faktury.
6.
Osoba upoważniona do kontaktu z
wykonawcami: Małgorzata Bukowska, Agnieszka Leśkiewicz.
7.
Kryteria oceny
ofert.
Cena brutto – 100 %
8. Formalności dotyczące oceny ofert i prowadzonych negocjacji:
a)
zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji
warunków przyszłej umowy z jednym lub kilkoma wykonawcami,
b)
zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia
dokumentów potwierdzających udział w postępowaniu,
c)
złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w
jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP,
d)
zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od
zamówienia bez podania przyczyny.
e)
przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy,
f) powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego,
g) oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
11. Załączniki do oferty stanowią:
1)
Projekt umowy
2)
Klauzula RODO
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 38 67 107, 48 38 67 118 lub 539 155 559.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty