Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: AG.21.3.2021.MB Dostawa regałów przesuwnych i stacjonarnych w celu wyposażenia archiwum zakładowego i kartoteki osób bezrobotnych w budynku PUP w Radomiu

Małgorzata Bukowska
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Deadlines:
Published : 06-07-2021 12:41:00
Placing offers : 12-07-2021 12:40:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications



Zapytanie ofertowe


Szanowni Państwo,

 

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę regałów przesuwnych i stacjonarnych w celu wyposażenia archiwum zakładowego i kartoteki osób bezrobotnych w budynku PUP w Radomiu. Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mających zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP  (Dz.U. z 2019 poz.2019
ze zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.

I.  Przedmiot zamówienia i jego opis:

1.  Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów przesuwnych i stacjonarnych, które będą przeznaczone do archiwum zakładowego i kartoteki osób bezrobotnych w budynku PUP w Radomiu.

2.  Oferowane regały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające regały do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, oraz muszą być wykonane z materiałów oraz wg rysunków i opisu technicznego  określonego w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. Na zastosowanie robót i elementów zamiennych wymagana jest zgoda Zamawiającego.

3.  Zakres zamówienia obejmuje:

1)  zakup regałów wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego tj. do PUP w Radomiu ul. ks. A. Łukasika 3 w Radomiu ich rozładunek, wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także ich montaż,

2)  przez montaż w przypadku regałów stacjonarnych należy rozumieć ustawienie i wypoziomowanie kompletnych i gotowych do użycia regałów z uwzględnieniem  ich dostosowania do pomieszczeń,  w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego,  

3)  przez montaż w przypadku regałów przesuwnych  należy rozumieć:

     a)  zainstalowanie przez Wykonawcę torów jezdnych w miejscach zgodnych w rysunkami i opisem technicznym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania  w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez  Zamawiającego,

     b)  dostarczenie i zainstalowanie na posadowionych  torach jezdnych kompletnych i gotowych do użycia regałów z uwzględnieniem  ich dostosowania do pomieszczeń,  w których będą użytkowane w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.

4)  montaż będzie poprzedzony dokonaniem odpowiednich pomiarów na koszt Wykonawcy,  

5)  oznakowanie regałów po ich zapełnieniu przez Zamawiającego wg obustronnych uzgodnień,

6)  prace montażowe należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budynku. Należy również teren ten utrzymywać w czystości i w stanie  wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco usuwać wszelkie zbędne urządzenia, materiały, odpady i nieczystości.

4. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w załączniku do niniejszego zapytania.  

       II.  Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

     a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia,

     b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

        III.  Termin realizacji zamówienia:

Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się w dwóch terminach:

1. Dostawa i montaż torów jednych w terminie 7 dni od zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego na piśmie drogą elektroniczną ( planowane do końca sierpnia 2021 r.)

2.  Dostawa i montaż mebli stacjonarnych i przesuwnych w terminie 7 dni od zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego na piśmie drogą elektroniczną  (planowane do 15-ego września 2021 r.)

IV.  Okres gwarancji:

Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia i w tym okresie wykona bezpłatnie przegląd techniczny oraz niezbędne regulacje regałów.

       V.  Miejsce i termin złożenia oferty: 

Ofertę należy złożyć na  platformie zakupowej w formie elektronicznej  poprzez formularz tam udostępniony do dnia  12.07.2021 r. do godz. 10.00.

      VI.  Warunki płatności: 

Za poprawnie wykonany przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jakie zostanie określone w formularzu ofertowym.

Wynagrodzenie wypłacone będzie jednorazowo po faktycznym wykonaniu całości przedmiotu umowy potwierdzonym protokołem końcowego podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron bez uwag. Termin płatności wynosić będzie 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT.

     VII.  Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Małgorzata Bukowska.

     VIII.  Sposób przygotowania i złożenia oferty:

a)  Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.

b) Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w postaci elektronicznej za pomocą poniższego formularza.

IX.  Opis kryteriów oceny ofert:

  Kryterium – Cena. ; Waga kryterium – 100 %.

W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną wśród ważnych ofert.

     X.  Formalności dotyczące oceny ofert i prowadzonych negocjacji: 

a)  zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków przyszłej umowy z jednym lub kilkoma wykonawcami,

b)  zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających udział w postępowaniu,

c)   złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP,

d)   zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny,

e)   przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy,

f)    powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego,

g)   oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

 

Załączniki do oferty stanowią:

1.      Załącznik nr 1- Rysunki i opis techniczny przedmiotu zamówienia

2.      Załącznik nr 2 – Projekt umowy

3.      Załącznik nr 3 - Klauzula RODO

 

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 386 71 07, 48 386 71 18, 539 155 559

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Rysunek pok. 021.docx docx 59.92 2021-07-06 12:41:00 Proceeding
Rysunek pok. 023.docx docx 57.86 2021-07-06 12:41:00 Proceeding
OPIS REGAŁÓW.doc doc 67 2021-07-06 12:41:00 Proceeding
Załącznik nr 2-projekt umowy.docx docx 43.1 2021-07-06 12:41:00 Proceeding
Załacznik nr 3-Klauzula RODO.docx docx 14.94 2021-07-06 12:41:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa regałów Dostawa regałów przesuwnych i stacjonarnych, w celu wyposażenia archiwum zakładowego i kartoteki osób bezrobotnych w budynku PUP w Radomiu. Zgodnie z wymaganiami zawartymi z Zapytaniu ofertowym 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z warunkami zawartymi z Zapytaniu ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Zgodnie z warunkami zawartymi z Zapytaniu ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 572