Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: AG.21.3.2021.MB Dostawa regałów przesuwnych i stacjonarnych w celu wyposażenia archiwum zakładowego i kartoteki osób bezrobotnych w budynku PUP w Radomiu

Małgorzata Bukowska
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Termin:
Zamieszczenia : 06-07-2021 12:41:00
Składania : 12-07-2021 12:40:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja



Zapytanie ofertowe


Szanowni Państwo,

 

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę regałów przesuwnych i stacjonarnych w celu wyposażenia archiwum zakładowego i kartoteki osób bezrobotnych w budynku PUP w Radomiu. Postępowanie prowadzone jest w trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego wydatkowania środków publicznych mających zastosowanie do zamówień i konkursów, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP  (Dz.U. z 2019 poz.2019
ze zm.) na mocy art. 2 ust 1 pkt 1 tejże ustawy.

I.  Przedmiot zamówienia i jego opis:

1.  Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów przesuwnych i stacjonarnych, które będą przeznaczone do archiwum zakładowego i kartoteki osób bezrobotnych w budynku PUP w Radomiu.

2.  Oferowane regały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające regały do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, oraz muszą być wykonane z materiałów oraz wg rysunków i opisu technicznego  określonego w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. Na zastosowanie robót i elementów zamiennych wymagana jest zgoda Zamawiającego.

3.  Zakres zamówienia obejmuje:

1)  zakup regałów wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego tj. do PUP w Radomiu ul. ks. A. Łukasika 3 w Radomiu ich rozładunek, wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także ich montaż,

2)  przez montaż w przypadku regałów stacjonarnych należy rozumieć ustawienie i wypoziomowanie kompletnych i gotowych do użycia regałów z uwzględnieniem  ich dostosowania do pomieszczeń,  w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego,  

3)  przez montaż w przypadku regałów przesuwnych  należy rozumieć:

     a)  zainstalowanie przez Wykonawcę torów jezdnych w miejscach zgodnych w rysunkami i opisem technicznym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania  w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez  Zamawiającego,

     b)  dostarczenie i zainstalowanie na posadowionych  torach jezdnych kompletnych i gotowych do użycia regałów z uwzględnieniem  ich dostosowania do pomieszczeń,  w których będą użytkowane w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.

4)  montaż będzie poprzedzony dokonaniem odpowiednich pomiarów na koszt Wykonawcy,  

5)  oznakowanie regałów po ich zapełnieniu przez Zamawiającego wg obustronnych uzgodnień,

6)  prace montażowe należy prowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budynku. Należy również teren ten utrzymywać w czystości i w stanie  wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco usuwać wszelkie zbędne urządzenia, materiały, odpady i nieczystości.

4. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w załączniku do niniejszego zapytania.  

       II.  Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

     a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia,

     b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

 

        III.  Termin realizacji zamówienia:

Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się w dwóch terminach:

1. Dostawa i montaż torów jednych w terminie 7 dni od zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego na piśmie drogą elektroniczną ( planowane do końca sierpnia 2021 r.)

2.  Dostawa i montaż mebli stacjonarnych i przesuwnych w terminie 7 dni od zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego na piśmie drogą elektroniczną  (planowane do 15-ego września 2021 r.)

IV.  Okres gwarancji:

Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia i w tym okresie wykona bezpłatnie przegląd techniczny oraz niezbędne regulacje regałów.

       V.  Miejsce i termin złożenia oferty: 

Ofertę należy złożyć na  platformie zakupowej w formie elektronicznej  poprzez formularz tam udostępniony do dnia  12.07.2021 r. do godz. 10.00.

      VI.  Warunki płatności: 

Za poprawnie wykonany przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jakie zostanie określone w formularzu ofertowym.

Wynagrodzenie wypłacone będzie jednorazowo po faktycznym wykonaniu całości przedmiotu umowy potwierdzonym protokołem końcowego podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron bez uwag. Termin płatności wynosić będzie 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT.

     VII.  Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Małgorzata Bukowska.

     VIII.  Sposób przygotowania i złożenia oferty:

a)  Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.

b) Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w postaci elektronicznej za pomocą poniższego formularza.

IX.  Opis kryteriów oceny ofert:

  Kryterium – Cena. ; Waga kryterium – 100 %.

W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną wśród ważnych ofert.

     X.  Formalności dotyczące oceny ofert i prowadzonych negocjacji: 

a)  zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków przyszłej umowy z jednym lub kilkoma wykonawcami,

b)  zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających udział w postępowaniu,

c)   złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP,

d)   zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez podania przyczyny,

e)   przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy,

f)    powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego,

g)   oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.

 

Załączniki do oferty stanowią:

1.      Załącznik nr 1- Rysunki i opis techniczny przedmiotu zamówienia

2.      Załącznik nr 2 – Projekt umowy

3.      Załącznik nr 3 - Klauzula RODO

 

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 386 71 07, 48 386 71 18, 539 155 559

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Rysunek pok. 021.docx docx 59.92 2021-07-06 12:41:00 Postępowanie
Rysunek pok. 023.docx docx 57.86 2021-07-06 12:41:00 Postępowanie
OPIS REGAŁÓW.doc doc 67 2021-07-06 12:41:00 Postępowanie
Załącznik nr 2-projekt umowy.docx docx 43.1 2021-07-06 12:41:00 Postępowanie
Załacznik nr 3-Klauzula RODO.docx docx 14.94 2021-07-06 12:41:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa regałów Dostawa regałów przesuwnych i stacjonarnych, w celu wyposażenia archiwum zakładowego i kartoteki osób bezrobotnych w budynku PUP w Radomiu. Zgodnie z wymaganiami zawartymi z Zapytaniu ofertowym 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 21 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z warunkami zawartymi z Zapytaniu ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja - Zgodnie z warunkami zawartymi z Zapytaniu ofertowym. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Projekt umowy - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 598