Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 06-07-2021 12:41:00 |
Placing offers : | 12-07-2021 12:40:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Zapytanie ofertowe
Szanowni Państwo,
Powiatowy
Urząd Pracy w Radomiu zaprasza do złożenia oferty na dostawę regałów
przesuwnych i stacjonarnych w celu wyposażenia archiwum zakładowego i kartoteki
osób bezrobotnych w budynku PUP w Radomiu. Postępowanie prowadzone jest w
trybie pozaustawowym na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego
wydatkowania środków publicznych mających zastosowanie do zamówień i konkursów,
których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł/netto, do którego nie
znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. PZP (Dz.U. z 2019 poz.2019
ze zm.) na mocy art. 2
ust 1 pkt 1 tejże ustawy.
I. Przedmiot zamówienia i jego opis:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa regałów
przesuwnych i stacjonarnych, które będą
przeznaczone do archiwum zakładowego i kartoteki osób bezrobotnych w
budynku PUP w Radomiu.
2. Oferowane regały muszą być fabrycznie
nowe, nieużywane, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające regały
do sprzedaży i użytkowania na terenie RP, oraz muszą być wykonane z materiałów
oraz wg rysunków i opisu technicznego
określonego w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania. Na
zastosowanie robót i elementów zamiennych wymagana jest zgoda Zamawiającego.
3. Zakres zamówienia obejmuje:
1) zakup regałów wraz z ich dostarczeniem
do Zamawiającego tj. do PUP w Radomiu ul. ks. A. Łukasika 3 w Radomiu ich rozładunek,
wniesienie do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także ich montaż,
2) przez montaż w przypadku regałów stacjonarnych
należy rozumieć ustawienie i wypoziomowanie kompletnych i gotowych do użycia regałów z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów
znajdujących się w tych pomieszczeniach w terminie 7 dni od daty zgłoszenia
przez Zamawiającego,
3) przez montaż w przypadku regałów przesuwnych należy rozumieć:
a) zainstalowanie przez Wykonawcę torów jezdnych w miejscach zgodnych w
rysunkami i opisem technicznym, stanowiącym załącznik nr 1 do zapytania w terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego,
b) dostarczenie i zainstalowanie na posadowionych torach jezdnych kompletnych i gotowych do użycia regałów z
uwzględnieniem ich dostosowania do
pomieszczeń, w których będą użytkowane w
terminie 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego.
4) montaż będzie poprzedzony dokonaniem odpowiednich pomiarów na koszt
Wykonawcy,
5) oznakowanie
regałów po ich zapełnieniu przez Zamawiającego wg obustronnych uzgodnień,
6) prace montażowe należy prowadzić w sposób zapewniający
bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budynku. Należy również teren ten
utrzymywać w czystości i w stanie wolnym
od przeszkód komunikacyjnych oraz na bieżąco usuwać wszelkie zbędne urządzenia,
materiały, odpady i nieczystości.
4. Wybrany Wykonawca zobowiązany będzie zawrzeć z Zamawiającym umowę na warunkach określonych w załączniku do niniejszego zapytania.
II. Warunki udziału w
postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie
zamówienia,
b) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia.
III. Termin realizacji
zamówienia:
Realizacja przedmiotu zamówienia odbędzie się w dwóch terminach:
1. Dostawa i montaż
torów jednych w terminie 7 dni od zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego na piśmie
drogą elektroniczną ( planowane do końca sierpnia 2021 r.)
2. Dostawa i montaż mebli stacjonarnych i przesuwnych w terminie 7 dni od zgłoszenia zamówienia przez Zamawiającego na piśmie drogą elektroniczną (planowane do 15-ego września 2021 r.)
IV. Okres gwarancji:
Wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia i w tym okresie wykona bezpłatnie przegląd techniczny oraz niezbędne regulacje regałów.
V. Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć na platformie zakupowej w formie elektronicznej poprzez formularz tam udostępniony do dnia 12.07.2021 r. do godz. 10.00.
VI. Warunki płatności:
Za poprawnie wykonany przedmiot zamówienia Wykonawcy przysługuje
wynagrodzenie jakie zostanie określone w formularzu ofertowym.
Wynagrodzenie wypłacone będzie jednorazowo po faktycznym wykonaniu całości przedmiotu umowy potwierdzonym protokołem końcowego podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron bez uwag. Termin płatności wynosić będzie 21 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury VAT.
VII. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:
Małgorzata Bukowska.
VIII. Sposób przygotowania i złożenia oferty:
a) Każdy wykonawca może złożyć tylko
jedną ofertę w niniejszym postępowaniu.
b) Ofertę należy przedstawić w języku polskim, w postaci elektronicznej za pomocą poniższego formularza.
IX. Opis kryteriów oceny ofert:
Kryterium – Cena. ; Waga
kryterium – 100 %.
W cenie oferty uwzględnić należy wszystkie czynności, które muszą być wykonane w celu należytego zrealizowania przedmiotu zamówienia. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta z najniższą ceną wśród ważnych ofert.
X. Formalności dotyczące oceny ofert i prowadzonych negocjacji:
a) zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków przyszłej
umowy z jednym lub kilkoma wykonawcami,
b) zamawiający zastrzega sobie prawo do uzupełnienia dokumentów potwierdzających
udział w postępowaniu,
c) złożenie zapytania ofertowego jak też otrzymanie w jego wyniku
oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez PUP,
d) zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zamówienia bez
podania przyczyny,
e) przesłana oferta nie stanowi gwarancji zawarcia umowy,
f) powyższe zapytanie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu
cywilnego,
g) oferty złożone po terminie zostaną odrzucone.
Załączniki do oferty stanowią:
1. Załącznik nr 1-
Rysunki i opis techniczny przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2 – Projekt
umowy
3. Załącznik nr 3 - Klauzula
RODO
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 48 386 71 07, 48 386 71 18, 539 155 559
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements