Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 06-07-2021 08:22:00 |
Składania : | 21-07-2021 10:00:00 |
Otwarcia : | 21-07-2021 10:05:00 |
Tryb: | |
Rodzaj: | Dostawy |
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. zaprasza do złożenia oferty na: dostawę oprogramowania Xopero Backup&Restore - nr postępowania DI/28/2021.
Powyższe zamówienie jest zamówieniem publicznym sektorowym do udzielenia którego nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2019 r., poz. 2019)
Ofertę należy złożyć poprzez Platformę Zakupową pod adresem https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno do dnia 21.07.2020 godz. 10.00
Wymagania w przedmiocie zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania (licencja dożywotnia plus roczny support na oprogramowanie) Xopero Backup&Restore w wersji:
1. Endpoint Agent (backup ze stacji roboczych Windows 7, Windows 10) na 15 stacji roboczych
oraz
2. Server Agent Pro (backup z serwera plików Windows Serwer 2016, Windows Serwer 2019, SUSE 11 – Linux) na 3 serwery
Pozostałe wymagania:
1. Dostarczone licencje powinny pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta na rynek polski.
2. Wykonawca zrealizuje zamówienie na swój koszt po uprzednim powiadomieniu o terminie realizacji z minimum dwudniowym wyprzedzeniem.
3. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert wariantowych.
Wymagania podmiotowe i warunki formalne:
1. Termin realizacji zamówienia: max. 30 dni od otrzymania informacji o wyborze oferty i zlecenia na realizację zamówienia.
2. Cenę należy podać na elektronicznym formularzu zamówieniowym, skalkulowaną łącznie z rocznym suportem.
3. Warunki płatności: 28 dni od otrzymania przez MPEC prawidłowo wystawionej faktury (wystawionej nie wcześniej niż w dniu realizacji dostawy na adres wskazany przez Zamawiającego), przy czym za dzień zapłaty faktury uznaje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego.
4. W postępowaniu wymagane jest złożenie wraz z ofertą następujących dokumentów i informacji:
- informacja o terminie dostawy;
- informacje formalne dot. Wykonawcy;
- oświadczenie o terminie związania ofertą 30 dni;
- oświadczenie do celów RODO.
5. Wykonawca zobowiązany jest prowadzić działalność gospodarczą w przedmiocie zamówienia zarejestrowaną
zgodnie z przepisami prawa.
6. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami
odbywać się będzie wyłącznie za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej: poprzez Platformę Zakupową Open Nexus pod adresem https://platformazakupowa.pl/mpec_leszno poprzez zakładkę „Wiadomości” oraz w szczególnych przypadkach poprzez adres e-mail prowadzącej sprawę: beata@mpec.leszno.pl
7. Zamawiający przyzna realizację zamówienia oferentowi, który spełnia warunki przetargowe oraz zaoferuje najkorzystniejszą cenę. Każda z pozycji będzie oceniana odrębnie. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej, ponieważ zostaną złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
8. Niezwłocznie po rozstrzygnięciu przetargu, które zgodnie z art.703 kodeksu cywilnego może także polegać na zamknięciu przetargu bez dokonania wyboru oferty, wszyscy Oferenci zostaną powiadomieni o jego wyniku. Zawiadomienie Wykonawcy o wyborze jego oferty zostanie potwierdzone złożeniem zamówienia na podany w ofercie adres e-mail.
9. Złożenie oferty jest jednoznaczne z zaakceptowaniem warunków przetargu.
10. Procedura ofertowania może być przeprowadzona bez wcześniejszej rejestracji Wykonawcy w bazie Platformy lub poprzez jego indywidualną rejestrację.
Uwaga: Wykonawca nie zarejestrowany w bazie Platformy jest zobowiązany potwierdzić swój adres e-mail klikając „czerwony przycisk” po wprowadzeniu oferty na Platformę. W przeciwnym wypadku oferta jest niepotwierdzona i może zostać nierozpatrzona oraz nastąpią utrudnienia z komunikacji elektronicznej.
11. Klauzula informacyjna RODO dostępna na stronie: https://www.mpec.leszno.pl/rodoo/.
W przypadku:
- pytań merytorycznych do postępowania oraz odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty: prosimy o kontakt poprzez platformę zakupową za pośrednictwem przycisku w prawym dolnym rogu "Wyślij wiadomość"
- pytań związanych z obsługą platformy: prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 do 17:00 oraz cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub zawarcie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty