Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: TP/12/2021 „36 miesięczna usługa serwisowa okresowych przeglądów technicznych, konserwacji oraz napraw pogwarancyjnych aparatury i sprzętu medycznego producenta: firmy Dräger„

Deadlines:
Published : 09-07-2021 13:27:00
Placing offers : 26-07-2021 12:00:00
Offers opening : 26-07-2021 12:15:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
12_TP_ przeglądy sprzętu Drager zał. 1,2,4-9.zip zip 126.76 2021-07-09 13:27:00 Proceeding
Ogłoszenie o zamówieniu_9_07_2021.pdf pdf 122.23 2021-07-09 13:27:00 Proceeding
SWZ- przeglądy sprzętu Drager - podpisany.pdf pdf 692.87 2021-07-09 13:27:00 Proceeding
Załącznik_2 F.cenowy.ods ods 33 2021-07-09 13:27:00 Proceeding
Załącznik_2 F.cenowy.pdf pdf 119.19 2021-07-09 13:27:00 Proceeding
Załącznik_3_ Opis przedmiotu zamówienia _pakiet 1_-2.pdf pdf 113.32 2021-07-09 13:27:00 Proceeding
Załącznik_10_umowa.pdf pdf 151.48 2021-07-09 13:27:00 Proceeding
Ogłoszenie o zmianie.pdf pdf 46.75 2021-07-19 13:38:34 Public message
Wyjaśnienia.pdf pdf 491.84 2021-07-19 13:38:34 Public message
Załącznik_1_Oferta_2021_02_08.docx docx 15.97 2021-07-19 13:38:34 Public message
Zmiany.pdf pdf 361.34 2021-07-19 13:38:34 Public message
zmodyf. Załącznik_10_umowa.pdf pdf 151.72 2021-07-19 13:38:34 Public message
Zestawienie z otwarcia TP_12_2021.pdf pdf 463.47 2021-07-26 12:32:54 Public message
Zmodyf. Załącznik nr 1 do SWZ -23.07.2021.docx docx 22.17 2021-07-23 13:41:57 Public message
Wynik TP_12.pdf pdf 366.53 2021-08-03 12:58:18 Public message

Announcements

2021-08-03 12:58 Bernadeta Kurp SPZOZ w Wolsztynie w załączniku przekazuje wynik postępowania; TP/12/2021

Wynik TP_12.pdf

2021-07-26 12:32 Magdalena Psyk SPZOZ w Wolsztynie w załączniku zamieszcza Zestawienie z otwarcia ofert do postępowania TP/12/2021.

Zestawienie z otwarc [...].pdf

2021-07-26 12:00 Buyer message Zamawiający na sfinansowanie zamówienia przeznaczył kwotę brutto: 332 100,00 PLN
2021-07-23 13:41 Magdalena Psyk SPROSTOWANIE
W związku z omyłką pisarską w Załączniku nr 1 do SWZ (Formularz oferty), Zamawiający wykreśla punkt 4.
Oświadczenia w zakresie kryteriów oceny ofert zostały określone w punkcie 2 Załącznika nr 1 do SWZ (Formularza oferty).

Zmodyf. Załącznik nr [...].docx

2021-07-19 13:38 Bernadeta Kurp SPZOZ w Wolsztynie przekazuje wyjaśnienia wraz ze zmianami w zakresie prowadzonego postępowania;znak: TP/12/2021

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

Wyjaśnienia.pdf

Załącznik_1_Oferta_2 [...].docx

Zmiany.pdf

zmodyf. Załącznik_10 [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 422