- Strona główna
- Postępowanie ID 502714
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GZGKiM.3331-53/21.DZ „Opracowanie koncepcji poprawy zaopatrzenia w wodę wsi: Długa Wieś, Czekanowo, Sienno, Sieńsko, Przysieczyn, Wiatrowo i Przysieka”
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Ciemachowska
-
Organizacja
-
OddziałGZGKIM
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-09-01 20:09:00
-
Składania2021-09-08 09:00:00
-
Otwarcie ofert2021-09-08 09:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GZGKiM.3331-53/21.DZ Wągrowiec, dnia 1 września 2021 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERT
Zamawiający:
Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
reprezentowany
przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora GZGKiM w Wągrowcu
ul.
Janowiecka 98A
62-100
Wągrowiec
Powiat
wągrowiecki, województwo wielkopolskie,
tel: (+48) 67
262 14 62 lub (+48) 571 244 401,
fax: (+48) 67
216 95 79
e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl
Adres strony
internetowej zamawiającego: https://gzgkimwagrowiec.pl
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA:
„Opracowanie koncepcji poprawy zaopatrzenia
w wodę wsi: Długa Wieś, Czekanowo, Sienno, Sieńsko, Przysieczyn, Wiatrowo i
Przysieka”
1.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie jest udzielane przez Zamawiającego sektorowego w celu prowadzenia
działalności sektorowej określonej w art. 5 ust 4 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.).
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji
poprawy zaopatrzenia w wodę wsi: Długa Wieś, Czekanowo, Sienno, Sieńsko,
Przysieczyn, Wiatrowo i Przysieka. Aktualnie wsie te zaopatrywane są w ramach
hurtowego zakupu wody od Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o. w Wągrowcu. W okresie wzmożonego zapotrzebowania na wodę (głównie w
okresie od maja do sierpnia), występują problemy z dostawą wody w odpowiedniej
ilości i o odpowiednim ciśnieniu.
2.2.
Wykonawca zobowiązany jest do
przeprowadzenia analizy stanu istniejącego i na jej podstawie zaproponowania
koniecznej modernizacji, rozbudowy lub przebudowy istniejącego sytemu
zaopatrzenia w wodę wsi: Długa Wieś, Czekanowo, Sienno, Sieńsko, Przysieczyn,
Wiatrowo i Przysieka.
2.3.
Wynikiem opracowania ma być:
1) Wskazanie niezbędnej przebudowy istniejących sieci i urządzeń,
2) Dokonanie niezbędnych wyliczeń dotyczących możliwości retencjonowania
wody,
3) analiza możliwości zmiany źródła zaopatrzenia w wodę lub okresowego
zasilania z SUW będących w posiadaniu Zamawiającego .
2.4.
Podstawą do opracowania koncepcji są:
1) Dokumentacja archiwalna projektowanej i istniejącej sieci wodociągowej
będąca w posiadaniu
Zamawiającego,
2) Dane eksploatacyjne będące w posiadaniu Zamawiającego, dotyczące
wskazanego obszaru.
2.5.
Opracowanie winno się składać z
następujących elementów:
1. Część opisowa:
a) zasięg istniejącej sieci wodociągowej,
b) stan techniczny istniejącej sieci wodociągowej,
c) zagospodarowanie i funkcje przestrzenne terenów na obszarze objętym
opracowaniem koncepcji.
2) Część analityczna :
a) analiza istniejącej sieci wodociągowej pod kątem przepustowości, stanu technicznego i
materiałów
z jakich jest wykonana,
b) analiza stanu technicznego, wydajności i obciążenia dla minimalnego, średniego
i maksymalnego przepływu godzinowego i dobowego,
c) obliczenia hydrauliczne wynikające z obliczeń,
d) analiza potrzeb retencjonowania wody.
3) Podsumowanie i wnioski.
a) wykorzystanie przepustowości istniejącej sieci i urządzeń,
b) stan techniczny sieci i urządzeń wodociągowych,
c) wnioski z części analitycznej i stanu istniejącego,
e) wykaz rzeczowy koniecznych do przeprowadzenia inwestycji rozwojowych
i modernizacyjnoodtworzeniowych,
f) lokalizacje zbiorników
retencyjnych.
2.6. Zamawiający udostępni wybranemu wykonawcy
materiały niezbędne do realizacji zamówienia, dotyczące stanu istniejącej sieci
znajdującej się na terenie analizowanym. Sieć wodociągowa na terenie miasta Wągrowiec
stanowi własność Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z
o.o. w Wągrowcu. Ewentualne, niezbędne do opracowania koncepcji informacje dotyczące
sieci na terenie miasta Wągrowiec, Wykonawca musi uzyskać od MPWiK Sp. z o.o. w
Wągrowcu.
2.7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert
częściowych.
3.
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I REALIZACJI ZAMÓWIENIA, ISTOTNE POSTANOWIENIA PRZYSZŁEJ UMOWY:
3.1 O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej
lub zawodowej. Wykonawca gwarantuje, że dysponuje odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności
umożliwiające wykonie usługi w sposób ważny i zgodny z prawem.
3.2. Zamawiający wymaga wskazania:
co najmniej jednej osoby w
specjalności sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, posiadającej
ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie sieci instalacji
i urządzeń sanitarnych cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i
kanalizacyjnych (lub osobę posiadającą odpowiadające w/w uprawnieniom ważne
uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub
osobę, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane ma zasadach
określonych w przepisach odrębnych) o
zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, posiadającej co najmniej 3 lata doświadczenia
na tym stanowisku.
3.2 Dokument potwierdzający uprawnienia i
doświadczenie projektanta należy dołączyć do oferty.
3.3. Istotne postanowienia przyszłej umowy w tym w
szczególności: prawa i obowiązki Stron, szczegóły dotyczące realizacji i
wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera załącznik nr 1 - Wzór umowy.
4.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2021 r.
5.
WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Rozliczenie nastąpi według stawki ryczałtowej netto
przedstawionej na druku oferty, stanowiącym załącznik nr 2. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z
obowiązującymi przepisami.
Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania
wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także
oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty.
Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie
może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę
obejmuje również koszty dojazdu.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w
formularzu oferty na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/502714.
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być
tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie
przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po
terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego
terminu składania ofert).
6.
WARUNKI ROZLICZENIA:
Podstawą
do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie usługi
zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone
protokołem odbioru dokumentacji technicznej.
Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w
terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
7.
TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY PRZEZ
WYKONAWCĘ.
7.1. Ofertę
(załącznik nr 2) wraz z wymaganymi dokumentami (uprawnienia projektanta)
należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/502714 do dnia 8 września 2021r. do godz.9.00.
7.2. Po
wypełnieniu Formularza składania oferty i dołączeniu wszystkich wymaganych załączników należy
kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.
7.3. Za
termin złożenia oferty przyjmuje się datę oraz godzinę jej przekazania w
systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty - poprzez kliknięcie
przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została
złożona.
7.4. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i
wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
8.
OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował:
a) Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b) Waga kryterium: 100%.
9.
POZOSTAŁE INFORMACJE
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
c) w
przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym
dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262
14 62 (osoby
do kontaktu: Patrycja Kantorska – specjalista ds. wodno-kanalizacyjnych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
d) w przypadku pytań związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
10. PODPISANIE UMOWY:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci
realizację przedmiotu zamówienia.
11. ZMIANA
TREŚCI ZAPROSZENIA.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu
składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert,
zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się
niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i
jest ono dla nich wiążące.
12.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA.
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia,
a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, w szczególności gdy
wartość najkorzystniejszej oferty przekroczy wysokość środków przeznaczonych na
realizację zamówienia.
13.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY
Na podstawie
art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100
Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie
na adres Administratora.
3)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez
okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania
określonych w przepisach szczególnych, w
tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza
Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię,
Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych
osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich
danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych
osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest
obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji
celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom
zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a
także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1)
Załącznik
nr 1 – Wzór umowy
2)
Załącznik
nr 2 - Druk oferty
Agnieszka Ciemachowska
/dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?