Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 6(II)/BZP/2021 Zorganizowanie praktyk dydaktyczno - wychowawczych i zapewnienie usługi opiekuna tych praktyk (postępowanie powtórne)

Termin:
Zamieszczenia : 06-09-2021 18:08:00
Składania : 14-09-2021 10:00:00
Otwarcia : 14-09-2021 10:05:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
ogłoszenie_o_zamówieniu_2021BZP 0017162701.pdf pdf 1086.91 2021-09-06 18:08:00 Postępowanie
SWZ_tryb_podstawowy_bez_negocjacji_praktyki_studenckie_6(II)_BZP_2021.pdf pdf 1336.99 2021-09-06 18:08:00 Postępowanie
zalacznik _nr_1B_do_SWZ_Regulamin praktyk.pdf pdf 294.79 2021-09-06 18:08:00 Postępowanie
zalacznik_nr_1_do_SWZ_Formularz_ofertowy.docx docx 113.15 2021-09-06 18:08:00 Postępowanie
zalacznik_nr_1A_do_SWZ_SOPZ.pdf pdf 552.95 2021-09-06 18:08:00 Postępowanie
zalacznik_nr_2_do_SWZ_PPU.zip zip 496.39 2021-09-06 18:08:00 Postępowanie
Zalącznik_nr_1C_do_SWZ_Program _praktyk.pdf pdf 299.81 2021-09-06 18:08:00 Postępowanie
informacja_z_otwarcia_ofert_6(II)_BZP_2021_14092021.pdf pdf 382.77 2021-09-14 14:00:10 Publiczna wiadomość
informacja_o_unieważnieniu_6(II)_BZP_2021_www14092021.pdf pdf 478.58 2021-09-14 14:07:26 Publiczna wiadomość
informacja_uniewaznienie_6(II)_BZP_2021_czesc_1_2_3_4_5_6_7_10_19_20_30_32_www.pdf pdf 488.06 2021-09-22 17:48:25 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2021-09-22 17:48 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie działając zgodnie z dyspozycją art. 260 ust. 2 ustawy Pzp przekazuje (publikuje) w załączniku informację o unieważnieniu postępowania w zakresie części zamówienia nr 1,2,3,4,5,6,7,10,19,20,30 i 32.

informacja_uniewazni [...].pdf

2021-09-14 14:07 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie działając zgodnie z dyspozycją art. 260 ust. 2 ustawy Pzp przekazuje (publikuje) w załączniku informację o unieważnieniu postępowania w zakresie części zamówienia nr 8-9, 11-18, 21-29, 31,33-38.

informacja_o_unieważ [...].pdf

2021-09-14 14:00 Ewelina Granat Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych niniejszym w załączeniu udostępnia (publikuje) informację o nazwach/ imionach i nazwiskach oraz siedzibach/ miejscach prowadzonej działalności gospodarczej/ miejscach zamieszkania wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz cenach zawartych w ofertach.

informacja_z_otwarci [...].pdf

2021-09-14 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający - Akademia Ignatianum w Krakowie działając zgodnie z dyspozycją art. 222 ust. 4 ustawy Pzp informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę brutto: w części nr 1 - 1166, 67 zł w części nr 2 - 1166, 67 zł w części nr 3 - 1166, 67 zł w części nr 4 - 1166, 67 zł w części nr 5 - 1166, 67 zł w części nr 6 - 1166, 67 zł w części nr 7 - 1166, 67 zł w części nr 8 - 1166, 67 zł w części nr 9 - 1166, 67 zł w części nr 10 - 1166, 67 zł w części nr 11 - 1166, 67 zł w części nr 12 - 1166, 67 zł w części nr 13 - 1166, 67 zł w części nr 14 - 1166, 67 zł w części nr 15 - 1166, 67 zł w części nr 16 - 1166, 67 zł w części nr 17 - 1166, 67 zł w części nr 18 - 1166, 67 zł w części nr 19 - 1166, 67 zł w części nr 20 - 1166, 67 zł w części nr 21 - 1166, 67 zł w części nr 22 - 1166, 67 zł w części nr 23 - 1166, 67 zł w części nr 24 - 1166, 67 zł w części nr 25 - 1166, 67 zł w części nr 26 - 1166, 67 zł w części nr 27 - 1166, 67 zł w części nr 28 - 1166, 67 zł w części nr 29 - 1166, 67 zł w części nr 30 - 1166, 67 zł w części nr 31 - 1166, 67 zł w części nr 32 - 1166, 67 zł w części nr 33 - 1166, 67 zł w części nr 34 - 1166, 67 zł w części nr 35 - 1166, 67 zł w części nr 36 - 1166, 67 zł w części nr 37 - 1166, 67 zł w części nr 38 - 1166, 67 zł

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 353