- Strona główna
- Postępowanie ID 508035
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
GZGKiM.3331-58/21.DZ „Opracowanie koncepcji rozwiązania problemów zaopatrzenia w wodę wsi: Długa Wieś, Czekanowo, Sienno, Sieńsko, Przysieczyn, Wiatrowo i Przysieka”
Wystawiający
-
UżytkownikAgnieszka Ciemachowska
-
Organizacja
-
OddziałGZGKIM
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2021-09-15 19:22:00
-
Składania2021-09-20 12:00:00
-
Otwarcie ofert2021-09-20 12:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.
GZGKiM.3331-58/21.DZ Wągrowiec, dnia 15 września 2021 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
ZAMAWIAJĄCY:
Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu
reprezentowany
przez Agnieszkę Ciemachowską – Dyrektora GZGKiM w Wągrowcu
ul.
Janowiecka 98A
62-100
Wągrowiec
Powiat
wągrowiecki, województwo wielkopolskie,
tel: (+48) 67
262 14 62 lub (+48) 571 244 401,
fax: (+48) 67
216 95 79
e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl
Adres strony
internetowej zamawiającego: https://gzgkimwagrowiec.pl
Adres prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/508035
ZAPRASZA WYKONAWCÓW DO ZŁOŻENIA OFERTY
NA:
„Opracowanie koncepcji poprawy zaopatrzenia w wodę wsi: Długa Wieś,
Czekanowo, Sienno, Sieńsko, Przysieczyn, Wiatrowo i Przysieka”
1.
TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Zamówienie jest udzielane przez Zamawiającego sektorowego w celu prowadzenia
działalności sektorowej określonej w art. 5 ust 4 pkt 1 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.).
2.
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1.
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie koncepcji
poprawy zaopatrzenia w wodę wsi: Długa Wieś, Czekanowo, Sienno, Sieńsko,
Przysieczyn, Wiatrowo i Przysieka. Aktualnie wsie te zaopatrywane są w ramach
hurtowego zakupu wody od Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji
Sp. z o.o. w Wągrowcu. W okresie wzmożonego zapotrzebowania na wodę (głównie w
okresie od maja do sierpnia), występują problemy z dostawą wody w odpowiedniej
ilości i o odpowiednim ciśnieniu.
2.2.
Wykonawca zobowiązany jest do
przeprowadzenia analizy stanu istniejącego i na jej podstawie zaproponowania
koniecznej modernizacji, rozbudowy lub przebudowy istniejącego sytemu
zaopatrzenia w wodę wsi: Długa Wieś, Czekanowo, Sienno, Sieńsko, Przysieczyn,
Wiatrowo i Przysieka.
2.3.
Wynikiem opracowania ma być:
1) Wskazanie niezbędnej przebudowy istniejących sieci i urządzeń,
2) Dokonanie niezbędnych wyliczeń dotyczących możliwości retencjonowania
wody,
3) analiza możliwości zmiany źródła zaopatrzenia w wodę lub okresowego
zasilania z SUW będących w posiadaniu Zamawiającego .
2.4.
Podstawą do opracowania koncepcji są:
1) Dokumentacja archiwalna projektowanej i istniejącej sieci wodociągowej
będąca w posiadaniu
Zamawiającego,
2) Dane eksploatacyjne będące w posiadaniu Zamawiającego, dotyczące
wskazanego obszaru.
2.5.
Opracowanie winno się składać z
następujących elementów:
1. Część opisowa:
a) zasięg istniejącej sieci wodociągowej,
b) stan techniczny istniejącej sieci wodociągowej,
c) zagospodarowanie i funkcje przestrzenne terenów na obszarze objętym
opracowaniem koncepcji.
2) Część analityczna :
a) analiza istniejącej sieci wodociągowej pod kątem przepustowości, stanu technicznego i
materiałów
z jakich jest wykonana,
b) analiza stanu technicznego, wydajności i obciążenia dla minimalnego, średniego
i maksymalnego przepływu godzinowego i dobowego,
c) obliczenia hydrauliczne wynikające z obliczeń,
d) analiza potrzeb retencjonowania wody.
3) Podsumowanie i wnioski.
a) wykorzystanie przepustowości istniejącej sieci i urządzeń,
b) stan techniczny sieci i urządzeń wodociągowych,
c) wnioski z części analitycznej i stanu istniejącego,
e) wykaz rzeczowy koniecznych do przeprowadzenia inwestycji rozwojowych
i modernizacyjno-odtworzeniowych,
f) wskazanie lokalizacji zbiorników
retencyjnych.
2.6. Zamawiający udostępni wybranemu wykonawcy
materiały niezbędne do realizacji zamówienia, dotyczące stanu istniejącej sieci
znajdującej się na terenie analizowanym. Sieć wodociągowa na terenie miasta Wągrowiec
stanowi własność Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z
o.o. w Wągrowcu. Ewentualne, niezbędne do opracowania koncepcji informacje dotyczące
sieci na terenie miasta Wągrowiec, Wykonawca musi uzyskać od MPWiK Sp. z o.o. w
Wągrowcu.
3. OFERTY CZĘŚCIOWE, WARIANTOWE:
3.1.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3.2.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I REALIZACJI
ZAMÓWIENIA, ISTOTNE POSTANOWIENIA
PRZYSZŁEJ UMOWY:
4.1. O udzielenie zamówienia mogą
ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej
lub zawodowej. Wykonawca gwarantuje, że dysponuje odpowiednim potencjałem
technicznym oraz osobami posiadającymi uprawnienia odpowiedniej specjalności
umożliwiające wykonie usługi w sposób ważny i zgodny z prawem.
4.2. Zamawiający wymaga wskazania:
co najmniej jednej osoby
posiadającej ważne uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami w zakresie sieci
instalacji i urządzeń sanitarnych cieplnych, wentylacyjnych, gazowych,
wodociągowych i kanalizacyjnych ,
zgodnie z art. 12 ust. 1 pkt 1, ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo
budowlane (Dz.U. z 2020 r, poz. 1333 ze zm).
W zakresie tym Zamawiający będzie uznawał uprawnienia równoważne wydane
na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz kwalifikacje zawodowe
nabyte w drodze odpowiedniej procedury w odniesieniu do podmiotów będących
obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej
lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) -
stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do
wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności,
jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z
dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w
państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220).
4.3 Dokument potwierdzający uprawnienia
projektanta należy dołączyć do oferty.
4.4 Istotne postanowienia przyszłej umowy w tym w
szczególności: prawa i obowiązki Stron, warunki gwarancji, szczegóły dotyczące
realizacji i wzajemnych rozliczeń, a także odpowiedzialność Stron zawiera załącznik nr 1 - projektowane postanowienia
umowy.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: od dnia podpisania umowy do 15 grudnia 2021 r.
6. WYNAGRODZENIE WYKONAWCY:
Rozliczenie nastąpi według stawki ryczałtowej netto
przedstawionej na druku oferty, stanowiącym załącznik nr 2. Podatek VAT zostanie naliczony zgodnie z
obowiązującymi przepisami.
Wykonawca ponosi ryzyko z tytułu oszacowania
wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania
innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty. Niedoszacowanie,
pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą
do żądania zmiany wynagrodzenia umownego. Cena za usługę obejmuje również
koszty dojazdu.
Wykonawca wartość zamówienia przedstawia w
formularzu oferty na stronie: https://platformazakupowa.pl/transakcja/508035
Cena za wykonanie przedmiotu zamówienia może być
tylko jedna (nie dopuszcza się wariantowości cen) oraz nie może ulec zmianie
przez okres ważności oferty (związania ofertą) oraz okres trwania umowy.
Oferta cenowa otrzymana przez Zamawiającego po
terminie podanym powyżej nie będzie rozpatrywana.
Termin związania z ofertą: 30 dni (od ostatecznego
terminu składania ofert).
7.
WARUNKI ROZLICZENIA:
Podstawą
do zapłaty wynagrodzenia będzie prawidłowo wystawiona faktura. Podstawą wystawienia faktury będzie wykonanie usługi
zgodnie z zakresem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia potwierdzone
protokołem odbioru opracowania koncepcyjnego.
Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w
terminie 14 dni od daty otrzymania faktury.
8. TERMIN I SPOSÓB ZŁOŻENIA OFERTY PRZEZ
WYKONAWCĘ:
8.1. Ofertę
(załącznik nr 2) wraz z wymaganymi dokumentami (uprawnienia projektanta)
należy złożyć na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/transakcja/508035 do dnia 20 września 2021r. do godz.12.00.
7.2. Po
wypełnieniu Formularza składania oferty i dołączeniu wszystkich wymaganych załączników należy
kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”.
7.3. Za
termin złożenia oferty przyjmuje się datę oraz godzinę jej przekazania w
systemie (platformie) w drugim kroku składania oferty - poprzez kliknięcie
przycisku “Złóż ofertę” i wyświetlenie się komunikatu, że oferta została
złożona.
7.4. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca złożenia, zmiany i
wycofania oferty znajduje się na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
9. WYMAGANIA
DOTYCZĄCE WADIUM:
Wykonawca nie żąda wniesienia wadium.
10. OPIS KRYTERIÓW WYBORU WYKONAWCY:
Przy wyborze ofert Zamawiający będzie się kierował:
a) Kryterium wyboru ofert
przez zamawiającego: cena
b) Waga kryterium: 100%.
11. TERMIN OTWARCIA OFERT:
11.1 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20 września 2021r. godz.13.05 poprzez
odszyfrowanie ofert złożonych na „plalformazaupowa.pl”.
11.2.
Ponieważ otwarcie ofert następuje przy użyciu systemu teleinformatycznego,
Zamawiający zastrzega, że w przypadku awarii tego systemu, która powoduje brak
możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie
ofert następuje niezwłocznie po usunięciu awarii.
11.3.
W przypadku, o którym mowa w ust.11.2, Zamawiający poinformuje o zmianie
terminu otwarcia ofert na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
11.4.
Zamawiający, najpóźniej przed otwarciem ofert, udostępni na stronie
internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza
przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
11.5.
Zamawiający, niezwłocznie po otwarciu ofert, udostępnia na stronie internetowej
prowadzonego postępowania informacje o:
1)
nazwach
albo imionach i nazwiskach oraz siedzibach lub miejscach prowadzonej
działalności gospodarczej albo miejscach zamieszkania wykonawców, których
oferty zostały otwarte;
2)
cenach
lub kosztach zawartych w ofertach.
11.6.
Informacja, o której mowa w ust.11.5 zostanie opublikowana na stronie
postępowania na https://platformazakupowa.pl/transakcja/508035 w sekcji ,,Komunikaty”.
12. POZOSTAŁE INFORMACJE:
Kontaktowanie się z Zamawiającym:
c) w
przypadku pytań merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk w prawym
dolnym rogu formularza "Wyślij wiadomość", lub pod nr tel. 67 262
14 62 (osoby
do kontaktu: Patrycja Kantorska – specjalista ds. wodno-kanalizacyjnych, Agnieszka Ciemachowska - dyrektor),
d) w przypadku pytań związanych z obsługą
platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open
Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00
do 17:00 tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
13. PODPISANIE UMOWY:
Wykonawcy, który złoży najkorzystniejszą ofertę, Zamawiający zleci
realizację przedmiotu zamówienia.
14. ZMIANA TREŚCI ZAPROSZENIA:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego zaproszenia do upływu terminu
składania ofert. Jeżeli zmiany będą mogły mieć wpływ na treść składanych ofert,
zamawiający przedłuży termin składania ofert. Dokonane zmiany przekazuje się
niezwłocznie wszystkim oferentom, do których zostało wystosowane zaproszenie i
jest ono dla nich wiążące.
15.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
Zamawiający
zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego postępowania bez uzasadnienia,
a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty, w szczególności gdy
wartość najkorzystniejszej oferty przekroczy wysokość środków przeznaczonych na
realizację zamówienia.
16.
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY:
Na podstawie
art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(Dz.U.UE.L. z 2016 r. Nr 119, s.1 ze zm.) - dalej: „RODO” informuję, że:
1) Administratorem Państwa danych jest Gminny Zakład
Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu, ul. Janowiecka 98A, 62-100
Wągrowiec, tel. 67 262 14 62, e-mail: gzgkim@gzgkimwagrowiec.pl, reprezentowany przez dyrektora Gminnego
Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Wągrowcu.
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony
Danych, z którym mogą się Państwo kontaktować we wszystkich sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych za pośrednictwem adresu email: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie
na adres Administratora.
3)
Państwa dane osobowe będą przetwarzane W CELU REALIZACJI NINIEJSZEGO ZAMÓWIENIA
jak również w celu realizacji praw oraz obowiązków wynikających z przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c
RODO).
4) Państwa dane osobowe będą przetwarzane przez
okres niezbędny do realizacji ww. celu z uwzględnieniem okresów przechowywania
określonych w przepisach szczególnych, w
tym przepisów archiwalnych.
5) Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób
zautomatyzowany, w tym nie będą podlegać profilowaniu.
6) Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza
Europejski Obszar Gospodarczy (obejmujący Unię Europejską, Norwegię,
Liechtenstein i Islandię).
7) W związku z przetwarzaniem Państwa danych
osobowych, przysługują Państwu następujące prawa: a) prawo dostępu do swoich
danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych
osobowych;
c) prawo do ograniczenia przetwarzania danych
osobowych;
d) prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony
Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193
Warszawa), w sytuacji, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
8) Podanie przez Państwa danych osobowych nie jest
obowiązkowe, jednak nieprzekazanie danych skutkować będzie brakiem realizacji
celu, o którym mowa w punkcie 3.
9) Państwa dane mogą zostać przekazane podmiotom
zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, a
także podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Załączniki:
1) załącznik
nr 1 - projektowane postanowienia umowy
2)
Załącznik nr 2 - druk oferty
Agnieszka Ciemachowska
/dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym/
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2021-09-22
20:49:16
|
Agnieszka Ciemachowska |
Informacja
o
wyborze
oferty:
Zamawiający
-
Gminny
Zakład
Gospodarki
Komunalnej
i
Mieszkaniowej
w
Wągrowcu,
zawiadamia,
że
w
wyniku
rozpatrzenia
ofert
złożonych
w
ramach
zapytania
ofertowego
na
zamówienia
pn.:
„Opracowanie
koncepcji
rozwiązania
problemów
zaopatrzenia
w
wodę
wsi:
Długa
Wieś,
Czekanowo,
Sienno,
Sieńsko,
Przysieczyn,
Wiatrowo
i
Przysieka”(ID
508035)
wybrana
została
oferta
złożona
przez:
PIOTR
KLEDZIK
„PIO-BUD”,
Rataje,
ul.
Skryta
14,
64-800
Chodzież.
W
załączeniu
protokół
z
postępowania.
Zapraszam
do
udziału
w
kolejnych
postępowaniach.
Agnieszka
Ciemachowska
Załączniki |
2021-09-20
20:33:28
|
Agnieszka Ciemachowska |
Zamawiający
podaje
informację
o
złożonych
ofertach
w
postepowaniu
pn.
"Opracowanie
koncepcji
rozwiązania
problemów
zaopatrzenia
w
wodę
wsi:
Długa
Wieś,
Czekanowo,
Sienno,
Sieńsko,
Przysieczyn,
Wiatrowo
i
Przysieka”
(ID
508035)
Załączniki |
2021-09-20
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający informuje, że na realizację przedmiotu zamówienia pn: "Opracowanie koncepcji poprawy zaopatrzenia w wodę wsi: Długa Wieś, Czekanowo, Sienno, Sieńsko, Przysieczyn, Wiatrowo i Przysieka" przeznaczył kwotę 13 000,00 zł. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?