Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR.230.16.2021. Usługa naprawy pogwarancyjnej drukarki

Karolina Czerwińska
Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu
Termin:
Zamieszczenia : 15-09-2021 13:32:00
Składania : 21-09-2021 15:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu  na podstawie regulaminu wewnętrznego organizacji zaprasza do złożenia oferty cenowej na usługę naprawy pogwarancyjnej drukarki

Lexmark C746dn o numerze inwentarzowym PUP 011-487/1533 ( opis: drukarka wyświetla ostrzeżenie o zużytej nagrzewnicy).


 

1. Wykonawca wybrany przez Zamawiającego na podstawie najniższej ceny w ramach  realizacji usługi zobowiązany będzie do:

- dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie  Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, 26-612 Radom, ul. Ks. A. Łukasika 3. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół zawierający rzeczywisty wykaz usterek każdego zgłoszonego sprzętu - wg Załącznika nr 2,

- ewentualnego odbioru sprzętu z siedziby  Zamawiającego  w godzinach 8.00-14.00 na podstawie  protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 3,

- poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy, która będzie nie dłuższa niż 7 dni roboczych,

- do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy,

- przeprowadzenia  testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania przez Wykonawcę naprawionego sprzętu na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy –
wg Załącznika nr 4,

- udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta,

-  wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatnej w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego wg poniższego :

Nabywca:

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

ul. Ks. A. Łukasika 3

26-612 Radom

NIP 948-21-33-743

2. Oferty należy składać drogą elektroniczną cwk@platformazakupowa.pl w terminie do dnia: 21 września 2021 r. do godz. 15.00

3. W przypadku pytań merytorycznych, należy wcisnąć przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub skontaktować się telefonicznie pod nr tel. 48 386 70 53 ( p. Karolina Czerwińska), 48 386-72-02 (p. Radosław Wlazło, Łukasz Słomka )

4. Zamawiający zastrzega, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty
w przypadku przekroczenia szacowanych środków.

5. Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia poprzez platformę zakupową. 

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Protokół wstępnych oględzin Załącznik nr 2.docx docx 12.86 2021-09-15 13:32:00 Postępowanie
protokół przekazania sprzętu załącznik 3.doc doc 32 2021-09-15 13:32:00 Postępowanie
protokół naprawy sprzętu PUP Radom Załącznik 4.doc doc 36 2021-09-15 13:32:00 Postępowanie
Klauzula informacyjna RODO 2021r. p.302.docx docx 14.9 2021-09-15 13:32:00 Postępowanie
wykaz sprzętu OR.230.16.2021. Załącznik nr 1.docx docx 12.51 2021-09-15 13:32:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Usługa naprawy wykaz sprzętu wraz z przewidywanymi usterkami.

wykaz sprzętu OR.230 [...].docx

1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Odbiór sprzętu komputerowego - Zobowiązuję się do odbioru sprzętu z siedziby Zamawiającego tj Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu, ul. Ks. A. Łukasika 3 w godzinach 8.00-14.00 na podstawie protokołu przekazania sprzętu do naprawy - wg Załącznika nr 1.Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin naprawy - Zobowiązuję się do poinformowania Zamawiającego po dokonanych oględzinach o terminie naprawy, która będzie nie dłuższa niż 7 dni roboczych. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Części do naprawy - Zobowiązuję się do stosowania części zamiennych oraz podzespołów fabrycznie nowych, nieuszkodzonych przy wykonywaniu usługi naprawy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Prawidłowość wykonania usługi - Zobowiązuję się do przeprowadzenia testu sprawności i prawidłowości wykonania usługi przy udziale Zamawiającego w jego siedzibie w dniu przekazania naprawionego sprzętu przez Wykonawcę na podstawie którego zostanie sporządzony protokół wykonania naprawy – wg Załącznika nr 3, Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Gwarancja - Zobowiązuję się do udzielenia 3-miesięcznej gwarancji na wykonaną usługę naprawy w przypadku urządzeń nie objętych gwarancją producenta licząc od daty zakończenia naprawy. Wymienione części posiadają gwarancję producenta. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
7 Klauzula informacyjna - Zamawiający wymaga potwierdzenia zapoznania się z klauzulą informacyjną . Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się " (0)
8 Faktura VAT - Zobowiązuję się do wystawienia faktury Vat za wykonaną usługę płatną w terminie 14 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
9 Odbiór naprawionego sprzętu - Zobowiązuję się do dostarczenia naprawionego sprzętu do siedziby Filii Zamawiającego tj. PUP w Radomiu ul. Ks. A. Łukasika 3, 26-612 Radom. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
10 Wstępne oględziny - Zobowiązuję się do dokonania wstępnych oględzin sprzętu przeznaczonego do naprawy w siedzibie Zamawiającego tj. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Radomiu ul. Ks. Łukasika 3. Rezultatem dokonanych oględzin będzie protokół wstępnych oględzin każdego zgłoszonego sprzętu ( wg załącznik nr 2) .Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
11 Brak podwykonawców - Zobowiązuję się do wykonania usługi naprawy i konserwacji sprzętu, samodzielnie bez udziału podwykonawców. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
12 Termin realizacji - Zobowiązuję się do rozpoczęcia realizacji zlecenia w terminie 5 dni roboczych od dnia powierzenia wykonania usługi. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 252