Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: nr: 01/ZP/8.3/DPIN/2021 Przeprowadzenie usługi szkoleń z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla uczestników projektu „Dotacje na start!”

Termin:
Zamieszczenia : 02-11-2021 15:45:00
Składania : 10-11-2021 13:00:00
Otwarcia : 10-11-2021 13:30:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
SWZ.pdf pdf 405.03 2021-11-02 15:45:00 Postępowanie
Ogłoszenie BZP.pdf pdf 2636.02 2021-11-02 15:45:00 Postępowanie
ZAŁ 1 FORMULARZ OFERTOWO-CENOWY.docx docx 101.49 2021-11-02 15:45:00 Postępowanie
ZAŁ 2 OŚWIADCZENIE WYKONAWCY.docx docx 75.46 2021-11-02 15:45:00 Postępowanie
ZAŁ 3 WZÓR UMOWY.docx docx 118.99 2021-11-02 15:45:00 Postępowanie
ZAŁ 4 OSWIADCZENIE RODO.doc doc 135 2021-11-02 15:45:00 Postępowanie
Informacja z otwarcia ofert 10.11.2021.pdf pdf 349.12 2021-11-10 17:01:26 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty- publikacja na www.pdf pdf 959.31 2021-11-16 15:53:39 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2022BZP 0007518601 z dnia 2022-03-03.pdf pdf 65.9 2022-03-03 18:38:00 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2022-03-03 18:38 Agata Janicka Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu publikuje ogłoszenie o wyniku postępowania nr 2022BZP 0007518601 z dnia 2022-03-03

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2021-11-16 15:53 Agata Janicka Informacja o wyborze oferty publikowana na stronie WWW Zamawiającego Dotyczy: przeprowadzenie usługi szkoleń z zakresu zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej dla uczestników projektu „Dotacje na start!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020, Działanie 8.3 Samozatrudnienie, przedsiębiorczość oraz tworzenie nowych miejsc pracy. Działając na podstawie art. 253 ust. 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019 ze zm.) – dalej ustawa Pzp, zamawiający informuje, że dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Szczegóły w załączonym dokumencie.

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2021-11-10 17:01 Agata Janicka Na podstawie art. 222 ust. 5 Zamawiający informuje, że w postępowaniu o przeprowadzenie usługi szkoleń z zakresu zakładania
i prowadzenia działalności gospodarczej dla uczestników projektu „Dotacje na start!” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014 – 2020, Działanie 8.3 Samozatrudnienie, przedsiębiorczość oraz tworzenie nowych miejsc pracy, Postępowanie nr: 01/ZP/8.3/DPIN/2021 wpłynęły następujące oferty: zgodnie z załacznikiem

Informacja z otwarci [...].pdf

2021-11-10 13:00 Komunikat Zamawiającego 180 000,00

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 449