Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 20-01-2022 13:20:00 |
Placing offers : | 26-01-2022 12:11:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
1.
Zamówienia realizowane przez KWP w Poznaniu za pośrednictwem
Internetowej Platformy Zakupowej odbywają się wyłącznie przy
wykorzystaniu strony internetowej www.platformazakupowa.pl.
2.
KWP w Poznaniu nie rozpatruje ofert składanych w inny sposób niż
za pośrednictwem Platformy Zakupowej.
3. Pełna specyfikacja
zamówienia, ewentualne załączniki i inne niezbędne informacje są
zamieszczone na stronie konkretnego zamówienia, a Wykonawca godzi
się na te warunki i jest świadomy odpowiedzialności za złożoną
ofertę.
4. Podana przez Wykonawcę cena za realizację
zamówienia musi zawierać wszystkie koszty realizacji zamówienia,
tzn. że KWP w Poznaniu nie ponosi żadnych innych kosztów
związanych z realizacją zamówienia, np. kosztów dostawy.
5.
O ile nie wskazano inaczej, oferty składa się w cenie brutto.
6.
Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od daty
realizacji zamówienia oraz otrzymania przez KWP w Poznaniu
prawidłowo wystawionej faktury.
7. Wykonawca
winien zapoznać się z załączonym „Ogłoszeniem o zamówieniu”
oraz projektem umowy, który akceptuje.
8.
KWP w Poznaniu zastrzega, że przeprowadzane postępowanie nie musi
zakończyć się wyborem Wykonawcy, a Wykonawcom nie przysługują z
tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do KWP w Poznaniu.
9.
Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się oraz akceptacja
Wykonawcy niniejszego regulaminu. Złożenie oferty jest równoznaczne
ze złożeniem przez Wykonawcę oświadczenia woli, iż akceptuje
przedmiotowy regulamin oraz wyraża zgodę na wszystkie postanowienia
i warunki postępowania, a także zobowiązuje się do ich
przestrzegania.
Kryterium oceny: Najniższa cena - 100%
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Announcements